دانستنی ها

بیماری های حاد کبدی یکی از عوارض کاهش وزن سریع است

این متخصص طب سنتی گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا کم وزنی دارند باید تحت نظر پزشک درمان را شروع کنند.

به گزارش ایسنا، امروزه به دلیل سبک زندگی ناسالم، رژیم های غذایی فست فود و کم تحرکی، بسیاری از افراد دچار افزایش وزن و چاقی می شوند که می تواند بسیار نگران کننده باشد. زیرا چاقی و کم تحرکی عامل بسیاری از بیماری ها در دراز مدت است. از طرفی با توجه به تغییر استانداردهای زیبایی بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن بدون دردسر و در کمترین زمان هستند که این امر زمینه را برای افراد سودجو فراهم می کند تا با روش های فریبنده در کوتاه مدت وزن قابل توجهی کاهش دهند. تبلیغات در فضای مجازی. افراد مبتلا به چاقی به سراغ خرید نوشیدنی های لاغری و حتی چاقی می روند که در بسیاری از موارد عوارض جدی و جبران ناپذیری را برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

این یک واقعیت است که چاقی یا ضعف ممکن است ناشی از یک مشکل داخلی باشد و نمی توان نسخه ای نوشت که قطعا با خرید یک بسته چای و داروی گیاهی برای همه مشکل حل شود. لذا متخصص طب سنتی دکتر. به گفته موحد، مردم باید ابتدا به پزشک مراجعه کنند، ریشه مشکل را پیدا کنند و سپس درمان مناسب را انجام دهند.

تشخیص علت چاقی و لاغری؛ مرحله اول درمان

مینا محد درباره تاثیر داروهای گیاهی و دمنوش های گیاهی در کاهش وزن گفت: با توجه به اینکه چاقی و ضعف ممکن است دلایل زیادی داشته باشد، بهتر است افرادی که این مشکلات را دارند با پزشک مشورت کرده و علت آن را تشخیص دهند. برای حل گام به گام مشکل با کمک پزشک و رژیم غذایی، دارو و برخی اقدامات محلی؛ با این حال، مهم نیست که مشکل فرد چیست، استفاده از یک نوع داروی گیاهی از پیش تعیین شده صرفاً به منظور کاهش وزن و افزایش وزن صحیح نیست. دارویی که برای یک فرد بسیار مفید است ممکن است برای شخص دیگر مضر باشد. نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که داروهای گیاهی نیز مانند داروهای شیمیایی دارای عوارض هستند و می توانند با داروهای شیمیایی مورد استفاده فرد تداخل داشته باشند. به همین دلیل، هرگز نباید کورکورانه از داروهای گیاهی تبلیغ شده در اینترنت استفاده کنید.

بیماری های حاد کبدی یکی از عوارض کاهش وزن سریع و غیر اصولی است

با تاکید بر اینکه کاهش وزن تدریجی، منظم و دارای روال خاصی است و تسریع در این روند سلامت فرد را به خطر می اندازد: بسته به میزان افزایش وزن، وضعیت بیمار، بیماری های زمینه ای و بسیاری از عوامل شناسایی شده دیگر و در این میزان وزن بستگی دارد. زیان بیش از حد می شود و در مدت کوتاهی عوارض زیادی ایجاد می کند یکی یکی از عوارض شایع کاهش وزن سریع، کبد چرب است که می تواند منجر به سایر بیماری های حاد کبدی شود.

مصرف تفریحی داروهای گیاهی چه عوارضی دارد؟

این متخصص طب سنتی با اشاره به حساسیت های پوستی، ناراحتی های کبدی، سردرد، سرگیجه و اختلالات گوارشی از دیگر عوارض مصرف تفریحی این دمنوش ها افزود: بسیاری از این داروهای گیاهی که غیراخلاقی انتخاب شده و بسیار قوی هستند، گاهی اوقات می توانند مشکل ساز شوند. باعث درد و در موارد پیشرفته زخم گوارشی می شود. با توجه به اینکه اکثر این دمنوش هایی که برای کاهش وزن تجویز می شوند، طبع آتشین و مزاج آتشین دارند، اگر فرد عصبانی هم باشد، تب علائم اختلال خواب، بی قراری و سردرد را تشدید می کند و گاهی اوقات باعث اضطراب می شود.

خرید اینترنتی داروهای گیاهی و بازدید آنلاین

وی در خصوص خرید اینترنتی و بازدید اینترنتی داروهای گیاهی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، گفت: فضای مجازی بستر مناسبی را برای افرادی که در رفت و آمد و زمان مشکل دارند فراهم کرده است. با این حال، نکته مهم این است که مطمئن شوید فردی که با آنها مشورت می کنند، تخصص لازم را دارد. افراد برای یافتن پزشک معتمد برای درمان بیماری حداقل باید اولین معاینه را خودشان انجام دهند و درمان را توسط پزشکان شاغل در این زمینه شروع کنند و اگر به روش سنتی علاقه مند هستند حتماً آن را وارد کنند. این امکان وجود دارد که اطلاعات پزشک و عنوان متخصص طب سنتی در تابلوی معاینه درج شود و در صورت نیاز به رژیم درمانی و تغییر شیوه تغذیه از متخصص تغذیه نیز کمک گرفته و مشاوره در این زمینه ارائه خواهد شد. این رابطه برای اطمینان از تخصص پزشک بهتر است به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنید.

گیاهان دارویی را در محیط مناسب نگهداری کنید

موحد درباره نحوه خرید داروی گیاهی گفت: برای خرید داروی گیاهی باید مردم در خرید داروهای گیاهی تازه دقت کنند. زیرا گیاهان بافت نرمی دارند و به مرور زمان خاصیت و تازگی خود را از دست می دهند. از آنجایی که گیاهان به شدت میکروب ها و آلودگی ها را جذب می کنند، مکان و نحوه نگهداری از آنها بسیار مهم است. زیرا اگر محیط مرطوب باشد، دمای هوا تنظیم نشود و یا گرد و غبار در محیط وجود داشته باشد، همه اینها بر کیفیت داروهای گیاهی تاثیر می گذارد.

از آرکید دانشکده پزشکی سنتی خرید کنید

نکته قابل توجه دیگر عدم آگاهی از داروهای گیاهی است زیرا در صورت عدم شناخت کافی از گیاهان دارویی ممکن است در هنگام خرید دچار اشتباه شود و با مصرف داروی اشتباه مسیر درمان تغییر کند. بنابراین با رعایت این نکات افراد می توانند درمان را با درصد خطر کمتری آغاز کنند. اما نکته مهم دیگر این است که بیشتر دانشکده های طب سنتی فعالیت می کنند که می توان گفت. یکی یکی از مکان هایی که می توانید داروهای گیاهی را خریداری کنید، داروخانه های وابسته به دانشگاه ها یا داروخانه های مورد اعتماد وزارت بهداشت است و می توانید آگاهانه داروی گیاهی مورد نظر خود را از آنها خریداری کنید.

از داروهای گیاهی فقط تحت نظر پزشک استفاده کنید

این متخصص طب سنتی در پایان تاکید کرد: افرادی که بیماری های زمینه ای مانند دیابت، فشار خون، تیروئید و چربی خون دارند، با توجه به داروهایی که استفاده می کنند و تداخل آنها با مواد شیمیایی، داروهای گیاهی را زیر نظر پزشک مصرف کنند. داروهای مصرف این داروهای گیاهی و داروهای گیاهی باید با توجه به علت چاقی یا ضعف تجویز شوند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا