اخبار روز سینما

بیل موری به فیلم The Friend پیوست

« نائومی واتس “و” بیل موری “ترکیب کردن فیلم دوست فیلمی اقتباس شده از رمان دوست توسط نویسندگان و کارگردانان اسکات مک گی و دیوید سیگل.

دشمنی: کاپوتی در مقابل «نائومی واتس» در مجموعه تلویزیونی قوها و «بیل موری» در فیلم‌های Ghostbusters: Frozen Empire. این فیلم درباره یک نویسنده نیویورکی است که با مرگ غیرمنتظره یک دوست قدیمی مواجه می شود و باید با پیچیدگی های میراث ابدی خود، سه همسر سابق و یک سگ بزرگ دست و پنجه نرم کند. سارا پیجون، کنستانس وو، آن دود و نوما دامزونی نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


نائومی واتس و بیل موری در فیلم دوستان

فیلمبرداری این پروژه با امضای نائومی واتس، اسکات مک گیهی و دیوید سیگل در نیویورک آغاز شد. نائومی واتس در جدیدترین سریال تلویزیونی خود Enmity: Capote vs. او برای اولین بار The Swans را در FX پخش کرد و به زودی در سریال Emanuel به کارگردانی آدری دوان بازی خواهد کرد. بیل موری پس از بازی در فیلم‌های Ant-Man 3 و The French Dispatch، نقش پیتر ونکمن را در فیلم Ghostbusters: Frozen Empire بازی خواهد کرد.

فیلم دوست

اسکات مک گیهی و دیوید سیگل پیش از این نویسندگی و کارگردانی The Montana Story را با بازی هیلی لو ریچاردسون بر عهده داشتند. قبل از آن، آن‌ها What Maisie Knew را با بازی جولیان مور و الکساندر اسکارسگارد در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نقش های نائومی واتس و بیل موری در فیلم دوست چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: cinemaekspres

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا