اخبار روز سینما

بیلی آیلیش، منتقدان خود را احمق خطاب کرد!/ او از نگاه‌های جنسیتی خسته شده است

بیلی آیلیش که در سال های اخیر بارها از فشار روانی و تبعیض جنسیتی مردم و جامعه انتقاد کرده است، با انتشار استوری های مختلف از افرادی که مدام از رفتار و پوشش آنها انتقاد می کنند انتقاد کرد.

پی ام آپ – در سال 2019، بیلی آیلیش در تبلیغ برند کالوین کلین اظهار داشت که لباس های گشاد و پوشیده را انتخاب می کند زیرا از قضاوت مردم می ترسد و جامعه به همه رفتارهای زنانه برچسب جنسیت زده می زند.

بیلی روز گذشته در استوری اینستاگرام خود نوشت:

پنج سال اول حرفه کاریم توسط شما احمق‌ها به کلی نادیده گرفته شدم و محو شدم تنها بخاطر اینکه اونطوری که دوست داشتم لباس می‌پوشیدم اما از نظر شماها من مثل پسرها رفتار می‌کردم و مدام می‌شندیم که اگه لباس‌های بازتری انتخاب کنم قطعا جذابترم!

بیلی آیلیش، منتقدان خود را احمق خطاب کرد!/ او از نگاه‌های جنسیتی خسته شده است

اما حالا که در خودم احساس راحتی می کنم و لباس ها و مدل هایی را که دوست دارم می پوشم، تو به چشم «خریدار» به من نگاه می کنی!

حالا که دیدگاه شما تغییر کرده و می گویید “وای، چرا اینطور است، چرا این مدل لباس پوشیده است؟” این دیگه بیلی نیست، مثل بقیه سلبریتی هاست و…!»
به من اعتماد کنید، شما احمق ترین مردم روی این کره خاکی هستید.

من می توانم جذاب باشم و می توانم لباس های گشاد بپوشم! چرا شما احمق ها نمی گذارید زن ها از زندگی شان لذت ببرند؟

زنان چند وجهی هستند:

بیلی همچنین به فشار روانی جامعه بر زنان اشاره کرد.

«یک واقعیت جالب، آیا می دانستید که زنان چند وجهی هستند؟ آیا این یک حقیقت تکان دهنده بود؟ درسته؟ اما باور کنید یا نه، زنان می توانند به چیزهای مختلفی علاقه مند شوند.

و همچنین باید اشاره کنم که زنانگی مساوی با ضعف و ضعیف بودن نیست! دونستن این حقیقت دیوانه کننده‌اس! مگه نه؟

و قطعا تا حالا هم نشنیدید که بخواین خودتونو در زمان‌های مختلقی متفاوت‌تر بیان کنین.

بیلی پس از 18 سالگی در سال 2020، سرانجام تصمیم گرفت بدون ترس از قضاوت شدن، با لباسی که دوست دارد در انظار عمومی بیرون برود، علیرغم راحتی که با اندام و استایل خود پیدا کرده است، اما همچنان روزانه توسط کاربران و مردم به چالش کشیده می شود. قضاوت کرد. به سبک لباس و ظاهر!

گردآوری شده توسط وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا