اخبار روز

بیستمین سال حضور یونیلیور در ایران با 11 برند معروف در بازار + تصاویر

رسانه های مطرح کشور به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس یونیلیور ایران به عنوان تولید کننده مواد شوینده خانگی، آرایشی، بهداشتی و مراقبت شخصی، برای اولین بار بازدیدی از خطوط تولید و فعالیت های این شرکت برگزار کردند.

به گزارش عصر ایران، نمایندگان رسانه های مطرح کشور با عملکرد و مکانیزم تولید محصولات معروف این شرکت آشنا شدند.

در ابتدای این تور، حمیدرضا منصوریان مدیرعامل یونیلیور ایران به مهمانان خیرمقدم گفت و سپس طی برنامه بازدید با مدیریت سپیده استادزمانی، مدیر کل زنجیره تامین، مهدی نورانی، مدیر ارشد ارتباطات و امور سازمانی، احسان ترابی، مدیر کارخانه و کارکنان این شرکت خبرنگاران یک روز را در کارخانه یونیلیور ایران گذراندند تا با شرکت جهانی یونیلیور، یونیلیور ایران و پیشرفت این شرکت در بومی سازی تولید محصولات و دستاوردهای آن آشنا شوند. در ابتدای این نشست میزبانان با ارائه ای به معرفی سازمان پرداختند سپس از خطوط تولیدی و صنعتی یونیلیور ایران بازدید کردند و در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

بیستمین سال حضور یونیلیور در ایران با 11 برند معروف در بازار

مهدی نورانی در خصوص اولین نشست خبری یونیلیور ایران با اصحاب رسانه اظهار داشت: 20 سال حضور یونیلیور ایران روایتی جذاب از فعالیت ها و سرمایه گذاری های یک شرکت بین المللی در ایران است که قطعا پربارتر خواهد بود. بود”.

بیستمین سال حضور یونیلیور در ایران با 11 برند معروف در بازار

سپیده استادزمانی با اشاره به پیشرفت چشمگیر یونیلیور ایران در طول 20 سال فعالیت خود در کشور، افزود: برای ما همواره تولید داخلی و بهره گیری از ظرفیت های شرکای تجاری کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و به سهم داخلی 92 رسیده است. ٪.» منبع یابی یک دستاورد بزرگ برای ما است. وی از تلاش برای افزایش این عدد به 100 درصد خبر داد و مدعی شد یونیلیور ایران به دنبال سرمایه گذاری بیشتر در زمینه افزایش ظرفیت تولید محصولات و گسترش سبد محصولات خود است.

بیستمین سال حضور یونیلیور در ایران با 11 برند معروف در بازار

یونیلیور در سال جدید قصد دارد با ارائه برنامه رشد اجرایی، اثربخشی خود را در قابلیت اطمینان و نوآوری قابل توجه و بلندمدت افزایش دهد و همچنین با استفاده از فناوری‌های جدید به دنبال اتخاذ رویکرد تحول دیجیتال در فرآیندها و تولیدات خود است.

بیستمین سال حضور یونیلیور در ایران با 11 برند معروف در بازار

احسان ترابی، مدیر کارخانه ایرانیان یونیلیور

در پایان این مراسم و با توجه به ارتباط دو سویه سازمانی، خبرنگاران با پرسش های خود اطلاعات بیشتری از رشد خرید مواد اولیه داخلی، همسویی با قوانین ملی و بین المللی، فعالیت ها و آینده این شرکت در ایران دریافت کردند. .

بیستمین سال حضور یونیلیور در ایران با 11 برند معروف در بازار

یونیلیور ایران در سال 1382 وارد ایران شد و دو سال پس از ثبت رسمی این شرکت، در سال 1384 ساخت کارخانه یونیلیور به پایان رسید و خط تولید چای کیسه ای لیپتون به کارخانه یونیلیور در ایران منتقل شد.

بیستمین سال حضور یونیلیور در ایران با 11 برند معروف در بازار

با راه اندازی خط تولید چای کیسه ای لیپتون، برند لیپتون به اولین محصول یونیلور ایران تبدیل شد که در داخل تولید و به مشتریان تحویل داده شد. این نقطه شروع مسیر رشد این شرکت، ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، تحقق آرمان تولید داخلی و ارائه محصولات داخلی با کیفیت جهانی بود. صابون های قالبی لوکس نیز در همان سال تولید و به بازار داخلی عرضه شد.

در مرحله بعد، یونیلور موفق شد خطوط تولید خمیر دندان سیگنال را در سال 2005 راه اندازی کند یکی یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برندها در بین مصرف کنندگان است.

بیستمین سال حضور یونیلیور در ایران با 11 برند معروف در بازار + تصاویر

با گسترش خطوط تولید کارخانه در سال 1392، یونیلیور برندهای سیف و دامستوس را نیز تولید و روانه بازار داخلی کرد. این دو محصول اولین محصولاتی از دسته مواد شوینده خانگی یونیلیور بودند که یونیلیور ایران خطوط تولید خود را در کشور آغاز کرد. یونیلیور ایران با توسعه این رده محصولات، محصولات برند آمو را وارد تولید داخل کرد و در سال 1395 روانه بازار کرد.

با رشد و توسعه کسب و کار یونیلیور در ایران، این شرکت برنامه تولید داخلی بخش سلامت فردی را در دهه 1990 راه اندازی کرد. این محصولات شامل برندهای Dove، Sunsilk و Clear بود که چند سالی وارد بازار شد و به سبد خرید بسیاری از مشتریان راه پیدا کرد. یونیلیور این محصولات را با کیفیتی مشابه محصولات جهانی روانه بازار کرد. همزمان روند تولید داخلی و عرضه سایر محصولات یونیلیور ایران از جمله اسپری کامفورت و خمیردندان های کلوزآپ نیز تقویت شده است.

در سال 1400، مجموعه محصولات مراقبت شخصی Unilever با تولید داخلی رول ضد تعریق Rexona توسعه یافت. تنها یک سال بعد، خطوط تولید مواد شوینده Comfort، شامپوهای لوکس و مسواک سیگنال نیز به سبد محصولات یونیلیور در ایران اضافه شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا