ماجرای اختلافات مالی علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس پیچیده شده است. با افشای جزئیات جدید پرداخت رشوه، این پرونده ابعاد گسترده تری به خود گرفته و احتمالا به دادگاه می رود.

ابعاد و زوایای جدیدی از بحث پرداخت پول علیرضا بیرانوند به برخی مسئولان و مدیران باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش فارس، پس از اعلام محکومیت علیرضا بیرانوند در پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن، دروازه بان فصل جاری تیم تراکتورسازی در گفت وگویی فاش کرد که پس از بازی با فولاد به سادگی نمی خواهد. جریمه 20 میلیارد تومانی و 5 میلیارد تومانی را هم بپردازد. آنچه را که به اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای اضافه شدن بند تمدیدش داده است پس می گیرد!

این اظهار نظر جنجالی گمانه زنی های زیادی را در مورد اینکه چه کسانی در این ماجرا دخیل بوده اند به راه انداخته است چرا که پیگیری ها نشان می دهد که واقعا تبادل مالی صورت گرفته است!

در این رابطه می گوید: یکی یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس که همچنان در این باشگاه فعالیت می کند در منزل علیرضا بیرانوند حضور یافت و از طریق این فرد مبلغ مورد نظر دروازه بان فعلی تراکتورسازی به دست برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رسید. که این موضوع رنگ گرفت حقیقت را می پذیرد.

البته پیام های دریافتی نشان می دهد که تمامی اعضای هیات مدیره وقت پرسپولیس از این موضوع بی اطلاع بوده و با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد برخی از اعضای سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از وقوع این اتفاق بی اطلاع بوده اند. این موضوع در همان زمان اعلام شد که این بند فسخ و تمدید بدون نظر تمامی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در قرارداد بیرانوند گنجانده شده است.

به نظر می رسد با دخالت نهادهای نظارتی در این مورد، ابعاد جدیدی از مبادلات پولی در حال ظهور است که احتمالا گریبان برخی از اعضای سابق و فعلی باشگاه پرسپولیس را خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما