سرگرمی

بیرانوند در آستانه فسخ قرارداد با پرسپولیس!

بازتاب آنلاین، اگر باشگاه پرسپولیس طلب 12 میلیاردی علیرضا بیرانوند را پرداخت نکند، می تواند انصراف دهد.

علیرضا بیرانوند فصل گذشته تقریبا یکی دو روز پس از فینال جام حذفی بود که به باشگاه پرسپولیس اخطار داد در صورت عدم دریافت مطالبات پس از دو هفته قراردادش را فسخ خواهد کرد. در این بین مطالبات بیرو پرداخت نشد و او به تهدید خود مبنی بر فسخ قرارداد عمل کرد. این ماجرا چند روزی بسیار خبرساز شد و اخبار رسانه های داخلی را تحت الشعاع قرار داد. در این بین بیرو بعد از کلی هیاهو و جنجال متوجه شد که این فسخ قانونی نبوده و به همین دلیل مجبور به امضای قرارداد جدید با پرسپولیس شد.

در گزارش فرهیختگان آمده است: قرارداد دو ساله بدون فسخ قرارداد که هدف این دروازه بان نیست. نبود اما به دلایلی مجبور شد آن را امضا کند. اما پرسپولیس در نیم فصل با استعفای یحیی گل محمدی مواجه شد و این باشگاه در انتخاب سرمربی با مشکل مواجه شد. در نهایت اسمار از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی معرفی شد و علیرضا بیرانوند با حضور در یک برنامه تلویزیونی به شدت از این تصمیم حمایت کرد. در این بین اتفاق جدیدی در پرسپولیس رخ داد که در شرایط فعلی رسانه ای شده است. آن اتفاق اضافه شدن یک بند عجیب به قرارداد بیرانوند است. بندي كه چندي پيش برخي از اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس از آن مطلع شده اند.

در این بند اگر بیرانوند دو هفته بعد از پایان لیگ مطالبات خود را دریافت نکند، می تواند به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند. این مهلت دو هفته ای امروز (شنبه) به پایان می رسد و در صورت عدم پرداخت مطالبات 12 میلیاردی بیرو از سوی پرسپولیس، وی می تواند قرارداد را فسخ کند. هرچند او بعد از بازی ایران و ازبکستان مدعی شد که بندی در قراردادش ندارد و در پرسپولیس می ماند. معلوم نیست با بیان این سخنان چه هدفی را دنبال می کرد. اما نزدیکان او معتقدند که بیرو تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارد بلکه به دنبال عقد قرارداد جدید است. در این بین باشگاه پرسپولیس یا باید امروز طلب بیرو را بپردازد یا دست این دروازه بان را برای تصمیم گیری باز بگذارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا