اخبار روز

بیرانوند به گرد پای “احمدرضا عابدزاده” هم نمی‌رسد! | پیوستن بیرو به استقلال، یک تصمیم بد برای اوست!

به نقل از شمانیوز؛ به گزارش سایت پی ام آپ، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند اگر بخواهد، خوب کار می‌کند ولی در سطح و کلاس دروازه بان های مطرح تاریخ ایران نیست!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با این باشگاه و احتمال انتقالش به استقلال گفت: این یک تصمیم بد هم برای بیرانوند و هم برای استقلال است

امیر عابدینی درباره تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با پرسپولیس و انتقالش به استقلال گفت: بعید می دانم استقلال بتواند این پول را پرداخت کند. اگر می گویند یک هوادار این پول را برای استقلال خرج می کند، یک هوادار پرسپولیسی هم هست که هر وقت لازم باشد برای این تیم هزینه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه انتقال بیرانوند به استقلال اتفاق ساده ای نخواهد بود، یادآور شد: این تصمیم برای خود بیرانوند بسیار بد است. حتی اگر کوه هم باشد زیر فشار این حرکت به سمت استقلال فرو می ریزد. بهتر است هم استقلال و هم بیرانوند جور دیگری فکر کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس افزود: بیرانوند اگر بخواهد می تواند خوب کار کند اما در حد دروازه بان های درجه یک تاریخ ایران نیست! بیرانوند را در سایه ناصرخان (حجازی) و احمدرضا عابدزاده نمی بینم. بیرانوند با نیما نکیسا برابری می کند. اگر می خواهید بدانید عابدزاده چه سمتی داشت، ببینید نکیسا درباره او چه می گوید.

عابدینی در پاسخ به سؤالی که اینکه آیا واقعا مخالف انتقال بیرانوند به استقلال است، تأکید کرد که استنباطش این است که در صورت انتقال به استقلال، بیرانوند یک سال شکننده خواهد بود.

در پاسخ به سؤالی که اگر بیرانوند تصمیم به بازگشت به پرسپولیس بگیرد و با پیشنهادات جدیدی به باشگاه برسد، آیا هواداران او را قبول می‌کنند، عابدینی گفت: بله، اگر او بخواهد با ارائه پیشنهادات جدید به پرسپولیس بازگردد، هواداران او را قبول خواهند کرد. او بیان کرد که هواداران درک دارند و می‌دانند که گاهی شرایط مالی یک بازیکن بر احساساتش غلبه می‌کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به بیرانوند سه توصیه داد که می‌تواند به او کمک کند: اولین توصیه این است که هویت تیمی خودش را حفظ کند، چرا که این یکی از مهمترین عوامل موفقیت بازیکنان است و نباید آن را از دست دهد. دومین توصیه این است که به عشق هواداران توجه کند و سعی کند آن‌ها را راضی و خوشحال نگه دارد. در آخر، باید ببیند که کادر فنی و مربیان با او چگونه رفتار می‌کنند. این مسائل ممکن است در صورت انتقال به استقلال، برای بیرانوند مشکلاتی ایجاد کند.

همچنین، عابدینی در خصوص ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه صحبت کرد و یحیی گل محمدی پس از جلسه هیات مدیره پرسپولیس عصبانی شده بود. او تأکید کرد که دلیل عمده این نارضایتی این است که مدیرعامل باشگاه در بستری حرکت می‌کند که با تیمداری فاصله می‌گیرد. او بیان کرد که لابی کردن و بودن کنار یکسری افراد ممکن است خوب باشد، اما به تیمداری کمکی نمی‌کند. در طول شکست، تنها هستید و تنها باید با مشکلات روبرو شوید.

وی افزود: تفکر و ذکر درویش باید کار گروهی باشد. برای مدیرعامل پرسپولیس هم مثل یحیی گل محمدی و کریم باقری نیست. باید آنها را دعوت کنید و ببینید که آیا بازیکنان آنقدر خوب هستند که به تیم کمک کنند یا خیر. من از دعوای درویش و گل محمدی چیزی نشنیده ام اما اگر مشکلی پیش آمد با چشمان بسته می گویم حق با یحیی است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا