اخبار روز

بیت مرحوم آیت الله کاشانی اطلاعیه ای صادر کرد + جزئیات

به گزارش خبرگزاری مگتو، بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در اطلاعیه ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولین و عموم مردم برای شرکت در برنامه های تشییع و عزاداری و همراهی با بازماندگان قدردانی کردند.

به گزارش مهر، متن بیانیه به شرح زیر است.

نام خداوند بخشنده
همانا كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته انجام داده اند، خداوند رحمان آنها را محبت مى كند
در واقع خدای مهربان کسانی را که به خدا ایمان آوردند و کارهای نیک انجام دادند مردمی محبوب قرار می دهد.

در روزهای آخر اسفند در ماه 1402 رحلت عالم وارسته و محبوب حضرت ابا صالح المهدی عج، مرحوم آیت الله محمد امامی کاشانی رحمه الله، قلب ما و بسیاری از امت بزرگوار را جریحه دار کرد.

برای کسانی که با زندگی و خدمات آن مرحوم آشنا بودند ضایعه سنگینی بود که جبران آن سخت بود اما تسلیم مشیت و مشیت الهی هستیم.

آن مرحوم تا پایان عمر طیبه خود با عشق و سخاوتی که نسبت به اهل بیت داشتند به تعلیم و تربیت نسل جوان و گسترش معارف دینی و خدمت به معلولان اهتمام ورزیدند. صلوات و درود خدا بر ایشان و محبت زاید الافصفی به حضرت ولیعصر ارواحنا فداه تا آخرین دقایق عمرش باد. برکت او در پی تبیین و تکمیل آثار گرانبهای او در این زمینه بود.

هر چند زبان از این کار عاجز است، اما وظیفه خود دانستیم که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و بیت امام خمینی رحمه الله و به محضر ایشان تسلیت بگوییم. اقامتگاه مراجع عظام تقلید، فضلا و اساتید حوزه های علمیه، سران محترم تثلیث و مجلس خبرگان رهبری و شورای داوری، اعضای شورای نگهبان و شورای خبرگان، شورای داوری و شورای اسلامی ، نمایندگان جوامع دینی، فقها در استان ها و ائمه جمعه شهرستان ها، هیئت وزرا و مسئولان کشوری و لشکری، اساتید دانشگاه، مسئولان و کارکنان سازمان ها و نهادها، نمایندگان رسانه ها، روحانیون و ائمه جماعات، هیئت های مساجد. ، هیئات مذهبی، اتحادیه ها و اصناف، همه مردان و زنان بزرگوار و بزرگواری که در هر یک از مراسم باشکوه وداع، تشییع و تدفین، ترحیم و چهلمین سالگرد این راحل عزیز در تهران، مشهد، کاشان و شهرستانها حضور داشتند. ارسال پیام از طریق رسانه های عمومی و فضای مجازی باعث دلداری ما و همه کسانی شد که با باغ های پژمرده خود به خانواده ما جان تازه ای بخشیدند. با تشکر از همه کسانی که در این روزهای غم انگیز ما را یاری کردند. در پایان از خداوند متعال برای همه مؤمنان و برای این عالم ربانی، اعتلای درجات به درجات عالی را خواستاریم. انشاالله ایران عزیز و مردم کشورمان سالم و سلامت باشند و با رهبری استاندار استان به پیشرفت درخشانی که آرزوی آن مرحوم سعید بود دست یابند.

سلام بر علی عبدالله الصالحین
بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی رضی الله عنه

۲۷۲۱۹

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا