اخبار روز

بیانیه راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی تجاوز به شرکت خصوصی راه آهن افغانستان

در پی پیشروی عوامل شرکت خصوصی راه آهن “کنسرسیوم راه آهن افغانستان” به محدوده راه آهن جمهوری اسلامی ایران، موارد زیر گزارش می شود:

1- تردد هرگونه تجهیزات حمل و نقل ریلی اعم از لکوموتیو، واگن و … در قلمرو راه آهن جمهوری اسلامی ایران تنها با مجوز و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر است.

2- هیچ شخص حقیقی یا حقوقی و هیچ شرکت خصوصی ایرانی یا غیر ایرانی از قاعده فوق مستثنی نیست.

3- در روزهای اخیر عوامل شرکت خصوصی کنسرسیوم راه آهن افغانستان با فحش دادن و شکستن شیشه خودروهای خود در محدوده راه آهن جمهوری اسلامی ایران عملیات غیرقانونی انجام دادند.

4- عوامل شرکت خصوصی کنسرسیوم راه آهن افغانستان بدون مجوز ایستگاه قطار میوتک جمهوری اسلامی ایران را اشغال و با شکستن قفل ساختمان ایستگاه وارد آن شدند.

5- در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی و ادعای تصادف با لوکوموتیو نیز به موارد زیر اشاره شده است.

الف- لکوموتیو مذکور متوقف بوده و خطری متوجه لکوموتیو نبوده است

ب_ این ویدئو در اواسط هفته گذشته با هدف ایجاد فضای رسانه ای ساخته شده است، اما مدیریت کنسرسیوم روز جمعه پس از تحت تعقیب قرار گرفتن به دلیل اعمال غیرقانونی و مجرمانه آهان جمهوری اسلامی، این فیلم جعلی را به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر کرد. ایران و مانع اجرای قانون شد.

ج- با توجه به عدم تمکین کارکنان کنسرسیوم خصوصی راه آهن از قوانین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و قصد آنان برای تردد بدون مجوز در محدوده راه آهن جمهوری اسلامی ایران، بسته شدن مسیر. یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از تداخل در نظر گرفته می شود.

در خاتمه مجدداً تاکید می شود که هرگونه جابجایی تجهیزات ریلی در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران تابع قوانین راه آهن جمهوری اسلامی ایران است و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی حق عدم رعایت این موارد را ندارد. قوانین

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا