اخبار روز

بودجه 60 میلیاردی برای ورزش اجباری

دبیر انجمن ورزش پهلوی و زورخانه ای گفت: بودجه 60 میلیارد تومانی انجمن ورزش زورخانه رقم بی سابقه ای است که به ما کمک می کند اقدامات زیربنایی خوبی در کشور انجام دهیم.

مسعود ملکی در نشست خبری اولین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه ای اظهار داشت: مدیر اخلاق مدیریت ورزش استان اصفهان را برعهده گرفته است و امیدوارم به اهداف خود برسند. از همکاری مدیران استان اصفهان و شهرداری کمال تشکر را دارم. استان اصفهان در رشته پاورلیفتینگ پیشتاز کشور است و بیشترین تعداد را دارد. اصفهان مدیر خوبی دارد و نیازی به تحمیل ندارد پس باید در انتخابات بهتر عمل کند. با اصرار رهبر انقلاب بلافاصله کارگروهی تشکیل شد. امیدوارم بتوانیم اصفهان را محبوب کنیم و خروجی خوبی برای اصفهان داشته باشیم. چون بعضی ها همیشه دوست دارند اصفهان دیده نشود.

وی افزود: سطح تیم های دوازدهم و سیزدهم بسیار بالاست، فکر نمی کردم آمادگی تیم ها اینگونه باشد. آذربایجان، عراق و لهستان در تمرینات و اردوها بسیار خوب عمل کردند. تیم ملی 5 نفره است که تیم اول 50 امتیاز و تیم دوم 40 امتیاز در مسابقات جهانی برای اولین بار از هوش مصنوعی استفاده می شود. الکترونیکی کار کنند

ملکی با بیان اینکه برنامه تیم ملی در المپیک پاریس اجرا شد و چند مرحله را پشت سر گذاشت، بیان کرد: به ما کمک می کند اقدامات زیربنایی خوبی در کشور انجام دهیم.

دبیر کل انجمن یادآور شد: در تیم ملی دو ورزشکار و یک مربی اصفهانی حضور دارند. رسول قربانی و رضا احمدی دو ورزشکار ما هستند، سالن پیروزی را انتخاب کردیم چون در مرکز قرار دارد و پذیرای مخاطبان بیشتری است، سالن مجهز است و حدود 600،700 میلیون برای آن هزینه شده است، مسابقات در 6 رشته برگزار می شود. وی در پایان گفت: تیم اول سه هزار دلار، تیم دوم دو هزار دلار و تیم های سوم مجموعا هزار دلار دریافت خواهند کرد.

وی همچنین ادامه داد: برای اولین بار از هوش مصنوعی استفاده می شود و داوری الکترونیکی خواهد بود. در نظر داریم هر دو سال یکبار مسابقات جهانی و آسیایی برگزار کنیم.

ملکی در پایان تاکید کرد: سالن پریژ در مرکز قرار دارد و امکان بازدید از آن برای تماشاگران وجود دارد، به همین دلیل بلافاصله تهویه، روشنایی و تجهیزات این سالن را انتخاب کردیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا