اخبار روز

به گفته رهبران دموکرات، هریس رئیس جمهور بعدی ایالات متحده است

به گزارش بازتاب آنلاین، جفریس و چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات در سنای آمریکا، تاکنون از پیوستن به سایر دموکرات‌ها در حمایت سریع و علنی از هریس، معاون فعلی رئیس‌جمهور آمریکا خودداری کرده‌اند. نامزد دموکرات ها در انتخابات نوامبر.

به گزارش ایسنا، به گفته سه تن از اعضای حاضر در جلسه نماینده و یک منبع آگاه دیگر، جفریس این اظهارات را در حالی بیان کرده که از جو بایدن به عنوان رئیس جمهور “بزرگ و بزرگ” تمجید کرده است.

به گفته منابع متعدد، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نام بایدن را به عنوان یکی او یکی از بزرگترین و بزرگترین روسای جمهور تاریخ آمریکا محسوب می شود و هریس به عنوان چهل و هفتمین رئیس جمهور جانشین او خواهد شد. جملاتی که تشویق شدید حضار را به دنبال داشت.

یکی از قانونگذارانی که به شرط ناشناس ماندن با Axios صحبت کرد، گفت: “توافق کلی وجود دارد و تشویق های زیادی انجام شد.”

قانونگذاران آمریکایی گفتند که در این نشست به غیر از بحث درباره اقدامات امنیتی کنگره، درباره سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در کنگره که قرار بود امروز چهارشنبه به وقت واشنگتن برگزار شود، صحبتی نشده است.

هرج و مرج پیرامون انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای انتخابات آمریکا، سخنرانی نتانیاهو را از کانون توجه خارج کرده است. در عوض، جلسه شامل ادای احترام به شیلا جکسون لی، نماینده فقید دموکرات، بحث در مورد پروژه 2025 و چگونگی آن بود. یکی از سوی اعضا، «تشخیص بزرگی از دستاوردهای بایدن بود».

به گفته چندین دموکرات برجسته در مجلس نمایندگان ایالات متحده، تأخیر حکیم جفریس در تأیید علنی کامالا هریس به دلیل تردید در مورد نامزدی وی نیست. یکی قانونگذاران ارشد گفتند که جفریس “به اعضا اجازه می دهد تا خودشان نتیجه گیری کنند.” این نماینده مجلس افزود: “هریس در تلاش برای برقراری ارتباط است و من فکر می کنم هریس به این روند احترام می گذارد.”

311311

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا