اخبار روز

به محض افتتاح حساب 100 میلیون تومان وام بگیرید

وام فوری | بانک مسکن برای کارکنان شرکت هایی که در این بانک حساب دارند، وام 100 میلیون تومانی با بازپرداخت 12 ماهه در نظر گرفته است.

شرکت ها و اشخاص حقوقی می توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت عادی برای کارکنان خود، تا سقف 100 میلیون تومان وام با سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 12 ماهه در قالب طرح کارگشای بانک مسکن ارائه کنند.

افراد حقیقی با حداقل موجودی 10 میلیون تومان و اشخاص حقوقی با حداقل موجودی 50 میلیون تومان می توانند حساب کوتاه مدت عادی بدون بهره افتتاح کنند. برای دریافت این وام، نیازی به مسدود کردن سپرده وام گیرنده نیست و تضمین این وام توسط وام دهنده حرفه ای و ضامن رسمی ارائه می شود. همکاران نیز می توانند ضامن متقابل باشند. البته وام گیرنده و ضامن نباید به بانک بدهی یا چک نقدی داشته باشد.

شرایط بازپرداخت وام 100 میلیون تومانی بانک مسکن چیست؟

وام گیرنده می تواند تا سقف 150 درصد سپرده خود نزد بانک مسکن وام دریافت کند که حداکثر مبلغ این وام 100 میلیون تومان است. همچنین نرخ سود وام بانک مسکن 23 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات برای وام گیرنده 12 ماه است.

اگر وام 100 میلیون تومانی با سود 23 درصد و بازپرداخت 12 ماهه وام دریافت کند، موظف است ماهانه 9 میلیون و 407 هزار تومان اقساط به بانک مسکن پرداخت کند و در مجموع باید یورو را بازپرداخت کند. 5.00 112 میلیون و 891000 تومان در بانک در زمان سررسید. ضمناً هزینه اضافی این وام با احتساب هزینه ارسال و اعتبار 60 هزار تومان می باشد./تجارت نیوز

با 5 میلیون تومان در حساب خود وام بگیرید

نیمکت سپه یکی یکی از بانک های دولتی کشور است که در قالب طرح «نگین پویا» برای حمایت همه جانبه از مشتریان تسهیلات 300 میلیون تومانی ارائه کرده است. این وام با نرخ سود متغیر پنج تا ۲۳ درصد به مشتریان پرداخت می شود.

بر اساس این ماده، تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه که به دارندگان سپرده کوتاه مدت عادی پرداخت می شود، نیازمند سپرده گذاری است. متقاضیان برای دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. برای واجد شرایط بودن وام نیز لازم است که این مقدار پول بین سه تا دوازده ماه در حساب باقی بماند و گردش مناسبی داشته باشد. برای دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی و وام کار مورد تایید بانک دارید. مدت پرداخت اقساط این تسهیلات نیز متفاوت بوده و بین 12 تا 60 ماه متغیر است.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، مبلغ هر قسط 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان است. سود کل تسهیلات 39 میلیون و 682 هزار و 206 تومان است. مجموع وام و سود این تسهیلات 507 میلیون و 628 هزار و 480 تومان است.

معرفی انواع طرح های تسهیلات بانک سپه

بانک سپه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و حمایت های مناسب و مفید از مشتریان خود و همچنین بهبود وضعیت اقتصاد و شرایط کشور، طرح های تسهیلاتی متنوعی را با مزایای متنوع ارائه می دهد. طراحی پویا سنگ های قیمتی یکی یکی از آنهاست. علاوه بر این طرح تسهیلات، طرح های دیگری مانند نگین امید، بهین کارت، میثاق 2 و نگین امید نیز وجود دارد و امکاناتی نیز در این قالب ارائه می دهد.

شرایط وام 400 میلیونی مسکن

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: دهک های اول تا دوم مشمول دریافت وام 400 میلیون تومانی مسکن و دهک های سوم تا چهارم نیز مشمول وام 300 میلیون تومانی با نرخ سود دو درصد و وام هستند. یک دوره بازپرداخت 15 ساله

محمدرضا اسماعیلی درباره وام مسکن گفت: از 27 شهر جدید ساحلی خلیج فارس، سه شهر تیس و علوی برای جذب سرمایه گذاری اعلام شده که از ابتدا و تا اقدامات نهایی شهر از طریق سرمایه سرمایه گذار ساخته می شود. تاکنون چندین شرکت خارجی داشته اند. شرکت های سرمایه گذار در این سه شهر آمادگی خود را برای رزرو اسامی این شرکت های خارجی تا زمان انعقاد قرارداد اعلام کرده اند.

وی در نشست خبری از اعطای وام مسکن برای دهک های اول تا چهارم درآمدی خبر داد و گفت: دهک های اول تا دوم 400 میلیون تومان وام مسکن و دهک های سوم تا چهارم نیز مشمول دریافت وام مسکن هستند. وام بالغ بر 300 میلیون تومان با سود دو درصد دریافت کرد. مدت بازپرداخت 15 سال است.

وام های 300 تا 400 میلیون تومانی در سال 1403 از تمامی بانک ها

وی تاکید کرد: این وام ها بین 300 تا 400 میلیون تومان به اضافه 550 میلیون تومان برای مناطق شهری و 350 میلیون تومان برای مناطق روستایی است.

رئیس صندوق ملی مسکن گفت: این تعداد وام مربوط به سال 1402 است و برای امسال وام متناسب با تورم افزایش می یابد.

اسماعیلی می گوید که مسکن یکی یکی از مهم ترین وعده های رئیس جمهور و قانون کشور و از همه مهمتر نیاز کشور است، وی ادامه داد: از ابتدای اجرای نهضت ملی مسکن تا کنون بیش از 2 میلیون و 600 هزار کار عمرانی انجام شده است. آغاز شده.” . منابع تامین شده بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان است که 371 هزار میلیارد تومان آن را مردم آورده اند و این رقم میزان قابل توجهی اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می کند. از این 371 میلیارد تومان، 234 میلیارد تومان به صورت مستقیم از مردم و 137 میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی و مابقی از طریق صندوق ملی مسکن تامین شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه مسکن تاکید کرد: از 27 شهر جدید ساحلی خلیج فارس، سه شهر تیس و علوی برای جذب سرمایه گذاری اعلام شده است که از ابتدا و تا نهایی انجام خواهد شد. اقدام این شهر قرار است از طریق سرمایه سرمایه گذار ایجاد شود، تاکنون چندین شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در این سه شهر ابراز تمایل کرده اند و اسامی این شرکت های خارجی تا زمان عقد قرارداد محفوظ است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا