اخبار روز

به صورت آنی؛ وام فوری بیش از 300 میلیون از بانک دی برای وام گیرندگان

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. به عنوان کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از اعتبار فوری ما پرداخت می کنیم

به گزارش بانک اول و آخرین به روز رسانی اطلاعات سایت بانک گردشگری، این گروه در صورت داشتن بودجه لازم، امکان خرید کالای بادوام را با شرایط زیر به متقاضیان می دهد. مبلغ خدمات بانک گردشگری به صورت قرارداد اقساطی یا فروش اقساطی به افراد مجاز پرداخت می شود.

متقاضیان این وام نباید چک نقدی یا بدهی جاری در سیستم بانکی داشته باشند. وام گیرنده می تواند با مبلغ وام دریافتی در شعب شریک قراردادی بانک گردشگری اقدام به خرید کند. هر مشتری بانک توریست فقط یک بار می تواند برای خرید کالا از وام استفاده کند.

در صورت پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات و مهلت بازپرداخت 36 ماهه به متقاضی، مبلغ اقساط یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است.

مشتریان بانک دی برای دریافت وام 200 میلیون تومانی نه تنها نیاز به افتتاح حساب دارند، بلکه باید حداقل سه ماه از خواب ماندن سپرده آنها گذشته باشد تا بتوانند برای این وام اقدام کنند. سود این سرمایه گذاری با توجه به میانگین حساب متغیر متغیر بوده و بین 4 تا 18 درصد گزارش می شود. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماه است. افراد برای دریافت این تسهیلات باید دارای ضامن رسمی باشند. علاوه بر مشتریان ثابت، کارکنان شرکت ها و سازمان ها نیز می توانند با ارائه معرفی نامه از این وام بهره مند شوند.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک دی این بانک که بر اساس قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی تأسیس شده است، خدمات متنوع ارزی، ریالی و گشایش سپرده را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. هدف این بانک ایجاد و تسهیل مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، مؤثر و قابل توجیه پولی، مالی و بانکی است.

این مجموعه تاکنون برنده تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 2018، لوح تقدیر پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی سال 1395، جایزه حاکم طلایی افکار عمومی سال 1395 و … شده است.

بانک دی این بانک که بر اساس قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی تأسیس شده است، خدمات متنوع ارزی، ریالی و گشایش سپرده را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. هدف این بانک ایجاد و تسهیل مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، مؤثر و قابل توجیه پولی، مالی و بانکی است.

این مجموعه تاکنون برنده تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1397، لوح تقدیر پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی 1395، جایزه حاکم طلایی افکار عمومی 2016 و … شده است.

مشتریان بانک افراد واقعی مهر ایران برای دریافت وام 200 میلیون تومانی باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشد. صرف افتتاح حساب اعتباری کافی نیست و باید حداقل 3 ماه تراکنش حساب ثبت شود. ضمانت اولیه اخذ این تسهیلات، اعتبار کاری و ضامن است. برای اثبات صحت سمت، ارائه اساسنامه، پروانه تجارت و چک الزامی است. کارکنان شرکت نیز به عنوان ضامن رسمی این امکان را دارند که ضامن متقابل باشند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 18 ماه است. این وام یک وام خوب با کارمزد 4 درصد است.

با احتساب مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط ۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است. مبلغ کل سرمایه گذاری و سود آن نیز 200 میلیون و 200 هزار تومان می باشد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت خود را با ترویج فرهنگ اعتباری خوب و پرداخت وام های بدون بهره برای پوشش بخشی از کمبود نقدینگی مشتریان دارای اعتبار و واجد شرایط آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات بانکی مجاز اعم از افتتاح حساب، قرارداد، طرح های قرض الحسنه و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

این مجموعه همواره در پرداخت انواع تسهیلات و وام پیشتاز بوده است. به گفته سید سعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، این گروه در 11 ماه گذشته 4.5 میلیون فقره وام را پس داده است. سلام های جدید

بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس تفاهم نامه منعقده با سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد 30 میلیون تومان وام به ایتام و معلولان پرداخت کند.

تفاهم نامه منعقده بین این مجموعه و سازمان بهزیستی کشور برای ارائه خدمات به ماماها، مددکاران پشتیبانی معلولان، مربیان مراکز شبه خانواده و مراکز توانبخشی شبانه تشریح شد. به گفته محمدحسین حسین زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، این موسسه خیریه این امکان را دارد که بدون محدودیت زمانی و مکانی از طریق اینترنت برای دریافت این وام اقدام کند. در واقع مراجعه کنندگان از سوی خیریه این امکان را دارند که 100 درصد وام خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

کلیه وام های پرداخت شده توسط بانک رسالت بدون بهره بوده و تنها درصد کمی از کارمزد دریافت می شود.

مدیریت بانک رسالت در تلاش است تا همین کارمزد تسهیلات را حذف و وام را به صورت رایگان به متقاضیان پرداخت کند. حسین زاده اخیرا اعلام کرده است که به زودی پرداخت وام بدون کارمزد ارائه می شود. به گفته مدیرعامل بانک رسالت، این پرونده براساس رویه قضایی بانک مرکزی اجرا می شود. این مسئول گفت: با حذف کارمزدها قطعا درآمدهای بانک کاهش می یابد. اما با توجه به هدف اصلی تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت و غیرانتفاعی بودن آن، تامین هزینه های جاری بانک مشکلی نخواهد داشت.

با توجه به اهداف تعریف شده برای بانک رسالت، این مجموعه با هدف ترویج بانکداری اسلامی، افزایش پرداخت به سپرده گذاران و ارائه خدمات نوین بانکی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک خصوصی انواع وام اقساطی و سایر تسهیلات را به مشتریان خود پرداخت می کند.

بانک مرکزی اواخر سال گذشته طی بخشنامه ای سقف اعتبار قرض الحسنه را از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش داد.

در اکثر بانک های کشور وام و تسهیلات قرض الحسنه فقط در موارد خاص مانند ازدواج و ایجاد شغل پرداخت می شود که البته شرایط خاص خود را دارد و شامل حال همه نمی شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا