اخبار روز

به دولت پزشکیان بیایید امیدوار باشیم

وزیر سابق صمت درباره انتخابات دولت چهاردهم نوشته است.

به گزارش تسنیم، محمد شریعتمداری وزیر سابق صمت در پیامی به موضوع انتخابات دولت چهاردهم و برخی موضوعات مطرح شده در فضای رسانه ای کشور پرداخت.

متن پیام به شرح زیر است:

«به نام خداوند بخشنده‌ترین و مهربان‌ترین خدا».

پیروزی دکتر پزشکیان با توجه به حمایت جدی رهبری از مردم سالاری دینی، این اتفاق مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود که دشمنان داخلی و خارجی به این مهم توجهی نکردند و حتی قدرت پیش بینی آن را نداشتند.

ائتلاف کثیف دشمن خارجی با محوریت اسراییل و عده ای متوهم در درون، قصد دارند این پیروزی ملت بزرگ ایران را دستاویز شکست قرار دهند.

فکر اشتباه! هدف اصلی ائتلاف کثیف ناامید کردن مردم از راست و رای مهمی است که در زمان مناسب و مهم به صندوق ها دادند.

ظریف و جهرمی بروند یا بمانند یا این یا آن پست را بگیرند یا نه، اصلاً مهم نیست. در ایران بزرگ جوانان و میانسالی هستند که سال هاست اجازه بزرگ شدن ندارند.

به هر حال، تمام مکانیسم های اتخاذ شده در ایجاد آن، سیاست دکتر پزشکیان از جمله اقدامات ارزشمند ظریف و همراهان وی و تمهیدات بعدی در انتخاب وزرا و مقامات عالی کشور بهترین روش ممکن در مدت زمان کوتاه بود. پزشکیان در دسترس بود

هیچ کس منکر کاستی ها و کاستی ها در کل این روند نیست، نتیجه ای که تاکنون به دست آمده «نه ایده آل ترین، بلکه مطلوب ترین نتیجه ممکن» بوده است، امیدواریم رفتار منسجم مجلس محترم در قبال دولت رئیس جمهور باشد. پزشکیان ما هستیم، اما حتی اگر در این مورد اختلاف نظر با مجلس وجود نداشته باشد، این یک خواسته حداکثری است. مکانیسم های طبیعی برای این امر به طور معمول عمل خواهد کرد، مردم شاهد و ناظر صحنه هستند.

دنیا به پایان نرسیده است! دولت ریاست جمهوری پزشکیان ائتلاف مبتنی بر منافع ملی با همین «سیاست اعتدال اجماع‌آفرینی» با قوت مسیر طی شده را ادامه می‌دهد و منافع مردم را سرلوحه تلاش خود قرار می‌دهد و در راستای منافع ملی ایران گام‌های بلندی بردارد. خدا و حمایت مردم را دارد

شک ندارم حتی 50 درصد مردم عزیز ایران که رای نیاوردند هم در اقدامات آینده دکتر نظری خواهند داشت. پزشکیان تحقق بخشی از خواسته های خود را تجربه خواهید کرد.

نگران آینده دولت رئیس جمهور نباشید پزشکیان و با امید به جمهوری اسلامی نگاه کنیم. خوب فکر کنید، وقتی رقیب خوب فکر کنید پزشکیان او برنده می شد. امروز چطور بودی؟

محمد شریعتمداری

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا