اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

به دنبال مربیگری در خارج از لهستان هستم

مدیران باشگاه پرسپولیس که پس از قطعی شدن جدایی اوسمار کار خود را برای یافتن جانشین این مربی برزیلی آغاز کرده‌اند، چند گزینه از جمله والتر ماتزاری سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و ناپولی و چسلاو میخنیویچ سرمربی پیشین تیم ملی لهستان را مدنظر دارند.

یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیسی‌ها برای جانشینی اوسمار می‌گوید به دنبال مربیگری در خارج از لهستان است.

به گزارش تسنیم، مدیران باشگاه پرسپولیس که پس از قطعی شدن جدایی اوسمار کار خود را برای یافتن جانشین این مربی برزیلی آغاز کرده‌اند، چند گزینه‌ از جمله والتر ماتزاری سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و ناپولی و چسلاو میخنیویچ سرمربی پیشین تیم ملی لهستان را مدنظر دارند. یان فنت شیپ مربی هلندی و پیشین آژاکس هم آخرین نام مطرح شده برای این باشگاه است.

قهرمان فصل اخیر لیگ برتر ایران روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دنبال استخدام یک مربی خارجی کارنامه‌دار است.

میخنیویچ 54 ساله که در سال 2022 هدایت تیم ملی فوتبال لهستان را برعهده داشت و در جام جهانی قطر هم برای اولین بار از سال 1986 موفق شد این تیم را به مرحله حذفی برساند، با حضور در ویژه برنامه مسابقات یورو 2024 در شبکه تلویزیونی «کانال زیرو» لهستان گفت: هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به اِکستراکلاسا (بالاترین سطح لیگ لهستان) ندارم و می‌خواهم در خارج از لهستان مربیگری کنم.

سرمربی پیشین لژیا ورشو لهستان در آخرین تجربه مربیگری‌اش در سال 2023 هدایت تیم أبها در لیگ حرفه‌ای عربستان را برعهده داشت که حضورش روی نیمکت این تیم چندان طولی نکشید و پس از 9 بازی که با 3 برد و 6 باخت همراه بود، اخراج شد.

در کارنامه‌ حرفه‌ای میخنیویچ که از ماه اکتبر 2023 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته، چند عنوان قهرمانی در رقابت‌های باشگاهی لهستان با تیم‌های مختلف دیده می‌شود.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا