منوچهر هادی به دلیل اختلاف مالی کارگردان و پلتفرم سازنده این سریال نتوانست فصل دوم سریال نیسان آبی را کارگردانی کند.

به گزارش پی ام آپ، تابستان گذشته احسان ظلی پور تهیه کننده سریال نیسان آبی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از آغاز نگارش فیلمنامه فصل دوم سریال نیسان آبی خبر داد. وی در این خبر اعلام کرد که فیلمنامه فصل دوم زیر نظر منوچهر هادی وارد مرحله نگارش شده و توسط وی تدوین می شود.

بعدها منوچهر هادی به پروژه «نیو کمپ» پیوست و مقرر شد ساخت فصل دوم «نیسان آبی» به پایان ساخت سریال «نیو کمپ» موکول شود.

با پایان تصویربرداری سریال «نیوکمپ» و آماده سازی آن برای پخش، پیش تولید فصل دوم «نیسان آبی» به صورت جدی آغاز شد و بازیگران فصل قبل به همراه تعدادی بازیگر جدید آماده بودند برای ازدواج اما اختلافات سرمایه گذار و کارگردان باعث ایجاد تغییراتی در راس این سریال شد.

منوچهر هادی صبح شنبه 12 تیرماه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از تولید نیسان آبی 2 بدون حضور وی خبر داد. در متن منوچهر هادی آمده است: «در فضایی کاملاً دوستانه و توافقی پس از مذاکره با دوستان خوبم در فیلمو و عدم توافقات مالی، در یک جلسه دوستانه و حرفه ای اعلام بازنشستگی کردم، داستان و حدیث دیگری وجود نداشت.حتما کارگردان محترم دیگری فصل جدید را کارگردانی خواهد کرد و در صورت لزوم از کمک آنها دریغ نمی کنم.به امید اتفاقات خوب برای نیسان 2.”

در حال حاضر احسان ظلی پور در حال مذاکره با کارگردان مورد نظر برای ساخت سریال «نیسان آبی 2» است. فصل اول این سریال با بازی حسین یاری، مهران غفوریان، بهناز جعفری، یکتا ناصر و جمشید هاشم پور ساخته شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *