بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای صعود باید دید رقبای ما چه می کنند و این دو بازی را انجام دهیم و ببینیم چه می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سروش رفیعی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال تاجیکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی در زمین چمن مصنوعی و در روزی برگزار شد که  در روزی که متأسفانه هم مصدومان زیادی داشتیم و هم اکثراً بازیکنان‌مان مریض شدند  و ما مجبور شدیم به برخی از آنها اجازه بازی بدهیم. “قرار بود از این امتیاز استفاده کنیم و در حالی که آنها در شرایط بدنی ضعیفی بودند و شرایط داخل زمین فشار را دو چندان کرده بود، جلو افتادیم اما نباید اینگونه گل می‌خوردیم، پیش آمد.

وی گفت: عادت نداریم روی چمن مصنوعی بازی کنیم، با اینکه چمن مصنوعی بود، در این شرایط چمن مصنوعی را آبیاری کردند که انگار روی آسفالت بازی کردیم، این کار را نکردند. به نظر می رسد زمین بسیار صاف است اما بازی روی آن مانند پاس دادن و ضربه زدن به توپ سخت می شود. ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

بازیکن پرسپولیس با بیان اینکه شانس پیشرفت پرسپولیس کمتر شده است، گفت: فوتبال است، باید دید رقبای ما چه می کنند و این دو بازی را رها کنیم و ببینیم چه می شود.

رفیعی در خصوص ادامه فصل با مصدومیت و سرماخوردگی گفت: سرماخوردگی بهتر می شود، مصدومیت بخشی از فوتبال است.

وی درباره تشویق هواداران تاجیک گفت: هم هواداران و هم تاجیک ها ما را تشویق کردند. من از هوادارانمان برای آمدن تشکر می کنم. هواداران تاجیک نیز خوب، بسیار خوب و خونگرم بودند، آنها به سادگی تیم خود را تشویق کردند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه آنها به خاطر قرمزپوش بودن استقلال تاجیکستان شما را دوست دارند، گفت: خیلی ممنونم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *