اخبار روز سینما

دلنوشته تلخ و ناراحت کننده بهنوش طباطبایی که اشک همه درآورد!/جزئیات

در اوایل دهه 80 سریال مسافری از هند بهنوش طباطبایی را به عنوان چهره ای جدید در عرصه بازیگری معرفی کرد. پس از آن بهنوش طباطبایی در چند فیلم و سریال بازی کرد. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل یکی از اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که بعد از چند سال منجر به جدایی آنها شد. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که به صورت قانونی به عنوان مدل فعالیت کرده است. بهنوش طباطبایی او اکنون 42 سال دارد و مجرد است.

بهنوش طباطبایی عکس هایی از خود در کنار مرحوم آتیلا پسیانی را به همراه دلنوشته ای به اشتراک گذاشت و به بازماندگان وی تسلیت گفت.

او نوشت: «آتیلای عزیزم،

آتیلا جون مهربونم،

بزرگی در نام و رسوم نیست، در بخشندگی با دیگران است.

و چقدر تو همیشه برام بزرگتری کردی و در قلب من بزرگی.

مثل یک پدر واقعا دوست داشتنی، در

در روزهای ناامیدی و دل شکستگی حتی از دورترین فاصله ها با من بودی.

وقتی روزهای غم انگیز زندگی را تحمل می کردم با تماس هایت و شنیدن صدای پدرانتون  به من احساس زنده بودن می دادی.

صدای تو همیشه در گوش من است: “بهنوش کاری از دست من بر میاد.”

خدایا این جمله چقدر معجزه آسا بود

آتیلا عزیزم تو دل من همیشه بزرگوار و بی همتا… چه راحت با تو درد و دل کردم، چه راحت از تو آموختم… چقدر هوای جوان هایی را داشتی که تازه به دنیای بازیگری می آمدند. چقدر در دنیای واقعی شوخ و طناز و در دنیای نمایش و بازیگری ،جدی‌و‌ متمرکز و‌خلاق و‌ جسور بودین و این مهمترین درسی بود که از شما یاد گرفتم.

دوستت دارم .

شما را در جایی دور از اینجا می بینم.

خانم نقوی عزیزم، ستاره جانم و خسرو عزیزم، به اندازه این غم بزرگ که با شما در میان می گذارم از خداوند منان صبر و شکیبایی می خواهم.

عکس از خبرنگار خبر بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی از چهره خود در فضای مجازی سر و صدایی در بین هوادارانش به پا کرد. در این تصویر که بهنوش طباطبایی بسیار بی حوصله به نظر می رسد، تغییرات چهره او نسبت به دوران جوانی به وضوح نمایان است.

نکته جالبی که کاربران به آن اشاره کرده اند این است که پوست خانم طباطبایی هنوز جوان است و برخی نوشته اند که بهنوش طباطبایی از جوانی هم جوانتر به نظر می رسد!

عکس زیبای بهنوش طباطبایی با گریم زیاد.

آیا بهنوش طباطبایی دوباره عاشق شده است؟

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد. او در این تصویر دسته گل بزرگی را که احتمالا هدیه گرفته است در دست دارد و لبخندی بر لب دارد. برخی از کاربران حدس می زنند با توجه به عکس های عاشقانه ای که بهنوش طباطبایی اخیرا منتشر کرده است، او ممکن است ازدواج کند.

بهنوش طباطبایی در ۱۱ اسفند او در سال 1389 با مهدی پاکدل بازیگر سرشناس سینما ازدواج کرد اما این زوج پس از ۶ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

مهدی پاکدل پس از جدایی با رعنا آزادی ور ازدواج کرد اما بهنوش طباطبایی همچنان مجرد است.

دلنوشته تلخ و ناراحت کننده بهنوش طباطبایی که اشک همه درآورد!/جزئیات

عکس جالب بهنوش طباطبایی با پوشش زنان عرب

بهنوش طباطبایی تصویر جالبی از خود با پوشش زنان عرب را در صفحه اینستاگرامش به روزرسانی کرده است. این تصویر باعث شادی و هیجان بسیاری در بین طرفدارانش شده است. یکی از صفحات طرفداران بهنوش طباطبایی این تصویر جدید را بازنشر کرده و نوشته است: “بهنوش با لباس عربی زیبا، زیبایی خود را به نمایش گذاشته است. این لباس عربی چقدر زیباست و بهنوش نیز چقدر زیبا به نظر می‌رسد.”

دلنوشته تلخ و ناراحت کننده بهنوش طباطبایی که اشک همه درآورد!/جزئیات

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا