اخبار روز سینما

رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

بهنوش طباطبایی بازیگر 42 ساله ایرانی که چهره زیبایی دارد و در عرصه بازیگری نیز بسیار با استعداد است. او به تازگی عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته که بسیتار جنجالساز بوده است. تو در این پست تولد دخترش کیمیا را تبریک گفته که برای برخی این سوال پیش آمده که آیا خانم بازیگر واقعا فرزندی دارد یا خیر. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

پی ام آپ: در اوایل دهه هشتاد سریال مسافری از هند بهنوش طباطبایی را به عنوان چهره ای جدید در عرصه بازیگری معرفی کرد. پس از آن بهنوش طباطبایی در فیلم ها و سریال های مختلفی بازی کرد. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل یکی از اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که بعد از چند سال منجر به جدایی آنها شد. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که به صورت قانونی به عنوان مدل فعالیت کرده است. بهنوش طباطبایی اکنون 42 سال دارد و مجرد است.

جدیدترین تصویر از سریال سووشون به کارگردانی نرگس آبیار که به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش می شود منتشر شد. بهنوش طباطبایی نقش اول این سریال را بازی می کند که مضمونی عاشقانه و اجتماعی دارد.

نرگس آبیار پس از چندین فیلم موفق در سینمای ایران و انتخاب آخرین فیلمش «ابلق» به عنوان بهترین فیلم از سوی تماشاگران در جشنواره فیلم فجر، سریالی را بر اساس رمان «سوشون» به همین نام از سیمین دانشور آماده کرده است.

بهنوش طباطبایی به عنوان بازیگر اصلی این سریال جلوی دوربین رفته است. در اولین تصویر منتشر شده از این سریال عاشقانه، بهنوش طباطبایی با چهره ای غمگین دیده می شود:

رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

آیا بهنوش طباطبایی دختر دارد؟

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف سینما عکسی از یک دختر ۲۳ ساله منتشر کرد و با کلمه دخترم تولدش را تبریک گفت که همه را شوکه کرد.

000

با انتشار این مطلب بحث طرفداران خانم طباطبایی در مورد این عکس و رابطه کیمیا با بهنوش طباطبایی داغ شده است.

با توجه به اینکه بهنوش طباطبایی تنها چند سالی است که با مهدی پاکدل ازدواج کرده و از نظر تاریخی نمی توانند صاحب فرزندی شوند، احتمال داده اند که کیمیا دختر همسر جدید بهنوش طباطبایی باشد. البته برخی دیگر می گویند شاید بهنوش طباطبایی قبل از مهدی پاکدل با فرد دیگری ازدواج کرده باشد و کیمیا حاصل آن ازدواج است.

با این حال در پی ام آپ به شما می گوییم کیمیا جوان و زیبا کیست!

برای پاسخ به این سوال که کیمیا کیست باید به سه سال قبل برگردیم. جایی که بهنوش طباطبایی با انتشار پستی تولد این بانوی جوان را تبریک گفت.

بهنوش طباطبایی سه سال پیش از کلمه دخترم استفاده کرد و در آن زمان شک و تردیدهای زیادی را برانگیخت و کامنت های خنده دار زیر پست او منتشر شد.

نکته جالب در عنوان این پست تاکید بهنوش طباطبایی بر کلمه دخترم بود که باعث شد برخی از طرفداران بهنوش خانم فکر کنند کیمیا دختر بهنوش طباطبایی است.

به جز برخی از فالوورهای خانم طباطبایی که احتمالاً از بستگان او هستند و می دانند کیمیا خواهرزاده بهنوش است، دیگر هواداران از بهنوش پرسیده اند که چگونه دختری جوانی دارد و آن ها هرگز متوجه حضور او نشده اند.

102رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

در همین حال، برخی نظرات خنده دار را ارسال کرده اند. به عنوان مثال کاربری به نام ابوالفضل با اشاره به ازدواج ناموفق بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل نوشت: منظورت دختر مهدی پاکدل است؟ یا کاربری به نام رضا نوشته است: “زیباترین مادر و دختر ایران با اختلاف”

در ادامه چند واکنش به پست غافلگیرکننده بهنوش طباطبایی را مشاهده می کنید.

1رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

2رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

3رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

بهنوش طباطبایی زنان عرب را به چالش زیبایی دعوت کرد

بهنوش طباطبایی به تازگی عکسی با استایل عربی از خود منتشر کرده است که هوادارانش را بسیار خوشحال کرده است.

یکی از فن پیج های بهنوش طباطبایی عکس جدید او را بازنشر کرد و نوشت: «بهنوش زیبایی خود را به رخ بانوان عرب کشید. چه زیباست این لباس عربی و چه زیباست بهنوش!

00000رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

بهنوش طباطبایی از بدنسازی تا استاد دانشگاه

زمانی بود بهنوش طباطباییاین بازیگر سینما و صحنه با تمرینات جدی بدنسازی و انتشار فیلم و عکس هایش خبرساز می شد اما این روزها با استاد شدن در دانشگاه پیام نور و تدریس روانشناسی تربیتی حال و هوای دیگری پیدا کرده است.

خانم بهنوش البته هر دو موضع را با هم می گیرد اما چندی پیش با پست این عکس نوشته بود که رقابتی وجود ندارد و هرکسی سعی کند رکورد خودش را بزند ( نقل به مضمون)

بهنوش طباطباییرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

و سپس با انتشار این عکس به همراه تعدادی از دانشجویانش از لذت تدریس در دانشگاه پیام نور گفت.

کلاس های دانشگاه آنلاین است، اما استاد بهنوش طباطبایی دانشجویان را آنقدر تحت تاثیر قرار داد که برخی درخواست ملاقات حضوری کردند و این هم عکس یادگاری:

بهنوش طباطباییرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

شما و این خانم دکتر بهنوش طباطبایی!

بهنوش طباطبایی که یکی از بازیگران مشهور سینما و ستاره خوش پوش اکران های عمومی و خصوصی در سال های اخیر بوده است را باید خانم دکتر نامید.

بهنوش خانم عکسی از کارت عضویت انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران منتشر کرد و ورودش به خانواده روانشناسی تربیتی را جشن گرفت.

دکتر طباطبایی نوشت: «از سال 1390 در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی عمومی و سپس در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی و اکنون در رشته روانشناسی تربیتی شروع به تحصیل کردم.

من بسیار خوشحالم که عضو کوچکی از این خانواده بزرگ هستم و به این خانواده جدید افتخار می کنم و امیدوارم با یاری خداوند بزرگ و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمتم به ایران موثر باشم.

Htt 7JkNiO v2-o0dxDQ,,/BDF6DF36-B005-49DB-B0B2-317E539F5A5D.jpgرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

عیدی بهنوش طباطبایی بر مردم ایران زمین

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و صحنه در عید غدیر خم به مردم ایران گل هدیه داد.

این بازیگر با انتشار عکس هایی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«برایتان گل خریدم»

از کوچه های مملکتم ،

برایتان گل خریدم

به فاصله رد شدنی از همان کوچه ی باریک چشمهایم را هم بستم تا تصور کنم رهایی از آفات زمانه ام را، ذوق پرسه زد و امید باز هم جون گرفت در خنده هایم…

عجب کوچه هایی دارد مملکتم…

در خسته ترین روزهای زندگیم چه قدرتی می دهد به جانم …

برایتان گل خریدم تا عیدی دهم، تا به برکت این عید غدیر جانتان سلامت و امیدتان زنده باشد….”

2رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

3رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

4رو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

بهنوش طباطبایی اولین بازیگر و مدل ایرانی است

بهنوش طباطبایی بازیگر 42 ساله سینما، تلویزیون و تئاتر که بیش از بیست سال از بازیگریش می گذرد در جدیدترین مصاحبه خود از ورود خود به عرصه مدلینگ صحبت کرد و دلیل جالبی برای ورود به این عرصه ذکر کرد. این بازیگر می گوید بازیگران هالیوود برای رونق تولید ملی با برندها همکاری می کنند و او هم همین هدف را دارد.

طباطبایی در این گفتگو به انگیزه خود از انتشار عکس و فیلم در حال ورزش پرداخت و هدف از این کار را تاثیرگذاری بر زنان جوان و به ویژه میانسال عنوان کرد. در ادامه گزیده ای از صحبت های این بازیگر درباره مدلینگ، ورزش و بازیگری در گفت و گو با مجله فیلم را مشاهده می کنید.

مدلینگ

مدلینگ یک شغل حرفه ای و پرطرفدار در سراسر جهان است و حتی بازیگران لیست A هالیوود نیز این کار را انجام می دهند. نظر من این است که آنها دلسوز صنعت کشورشان هستند و دوست دارند دست به دست هم بدهند و با هم بلند شوند. اکنون در کشورمان در موقعیتی قرار داریم که باید از برندها و محصولات ایرانی حمایت کنیم.

اولین بازیگر مدل

از ابتدای فعالیتم یعنی 17-18 سال پیش پیشنهاد تبلیغاتی داشتم و در مقطعی در این زمینه مشغول بودم و اتفاقاً پیشنهادی که داشتم از یک برند پوشاک بود (سال 82) اما در آن زمان تبلیغات برای بازیگران ممنوع بود. پس از آن این راه فقط برای بازیگران مرد و اخیراً برای زنان نیز باز شد. فکر می کنم اولین بازیگر زنی هستم که در این سطح از تبلیغات محیطی مدلینگ کرده ام.

بهنوش طباطباییرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکسرو شدن دست بهنوش طباطبایی! / خانم بازیگر دختری به این بزرگی دارد؟ + عکس

درآمد مدلینگ

نکته این است که من با برندی همکاری کرده ام که شخصاً محصولش را دوست دارم. وقتی آن برند به خاطر چهره من رونق می گیرد، به این معنی است که مغازه ای که آن محصول را تولید می کند مجبور می شود افراد بیشتری را استخدام کند و این برای همه ما برکت به همراه خواهد داشت. نمی خواهم بگویم فقط به خاطر مسئولیت اجتماعی ام وارد این عرصه شدم. قطعا قراردادی وجود دارد اما قرارداد من در حدی نیست که بخواهد زندگی ام را تغییر دهم.

شرایط همکاری با برندهای خارجی

اگر یک برند خارجی به من پیشنهاد همکاری بدهد، با حساسیت خاصی که دارم بررسی می کنم. آن برند باید برندی باشد که محصول آن در ایران تولید نمی شود و ما نیاز داریم که آن محصول وارد شود. وقتی آن کالا وارد می شود، یک سری افراد آموزش می بینند تا بتوانند در آن زمینه تکنسین باشند و محصولی را که می فروشند خدمات و پشتیبانی بدهند. به این ترتیب برای خود ایرانی ها شغل ایجاد می شود. در این صورت همکاری با یک برند خارجی را می پذیرم. از یک برند ترکیه ای که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می کند پیشنهاد همکاری دریافت کردم و قیمت های بسیار بالایی به من پیشنهاد دادند، اما نپذیرفتم زیرا دفاع از صنعت خودمان برایم مهم تر است.

ورزش

اگر در زندگی شخصی ام به موضوعی برخورد کنم که به من کمک کرده است، قطعا آن را با مردم به اشتراک خواهم گذاشت. مثلا یکی از کارهایی که انجام دادم ورزش بود. فکر می کردم خانم ها کمی از تمرین فاصله می گیرند. مخصوصاً خانم‌هایی که از جوانی دور هستند، این ترس و نگرانی را دارند که مبادا جذابیت و طراوت از آنها گرفته شود. فکر می‌کردم اگر در حال ورزش کردن خود را نشان دهم، شاید بتوانم تأثیر مثبتی بگذارم.

بهنوش طباطبایی

فضای مجازی

زمانی که اینترنت و فضای مجازی آمد، اول گاردی در مورد آم وجود داشت و شاهد سوء استفاده از آن بودیم و الان در دوره گذار هستیم. فکر می کنم اگر از اینترنت و فضای مجازی درست استفاده شود می تواند خیلی خوب باشد. من فکر می کنم اگر یک سلبریتی بتواند حتی چهار نفر را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است از این فضا استفاده کند.

نکاتی برای علاقه مندان به بازیگری

به کسانی که علاقه مند به بازیگر شدن هستند، مسیری که طی کردم را حتما توصیه می کنم. می گویم خیلی مهم است که ببینی چقدر این کار را دوست داری و چقدر می توانی سختی هایش را تحمل کنی و آیا استعدادی داری؟ برای ورود باید از مکان های آموزشی استفاده کنید. شاید ورود به آن آسان باشد، اما ماندن در آن دشوارتر است.

حسرت

من در زندگی ام پشیمان نیستم زیرا سعی کرده ام به کیفیت مطلوب زندگی برسم. من تمام تلاشم را کرده ام و یا رسیده‌ام و یا نرسیده‌ام. مهم این است که تلاش کرده ام و شاید به هدفی که در سر داشتم نرسیده ام اما به لطف آن تلاش به چیزهای دیگری هم رسیده ام که شاید مرا در مسیرهای بهتری قرار داده است.

آرزو

آرزو دارم همیشه آرامش داشته باشم و بتوانم آرامشم را به دیگران منتقل کنم. آرزو دارم تا آخرین لحظه زندگی پاک و با کیفیتی داشته باشم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا