اخبار روز سینما

خودنمایی بهنوش طباطبایی در کنار مربی باشگاهش!/ هیکل ورزشکاری این بازیگر همه را متعجب کرد!/عکس

بهنوش طباطبایی عکسی در کنار مربی بدنسازی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش دارد و در اوقات فراغت خود به غیر از مطالعه کتاب به ورزش می پردازد و در دوره ورزشی حرفه ای زیر نظر مربی شرکت می کند.

بهنوش طباطبایی در کنار مربی باشگاهش

بهنوش طباطبایی در کنار مربی باشگاهش/ هیکل ورزشی این بازیگر منفجر شد! + عکس

دوران بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ است. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.

دلیل جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال ۸۵ و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد. این زوج هنرمند اسفندماه سال ۸۹ زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال ۹۵ خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

بهنوش طباطبایی استاد کدام دانشگاه است؟

بهنوش طباطبایی نوشت: اولین تجربه‌ی تدریسم در دانشگاه (پیام نور) برام بسیار با ارزش است. این عکس یادگاریست از این تجربه. کلاس‌ها مجازی بود، ولی با تعدادی از دانشجویان عزیزم که بسیار هم با انگیزه و درسخوان و فعال در کلاس بودند قرار دیدار گذاشتیم. امیدواورم تک تک دانشجویان عزیز دلم موفق باشند. جای همگی آن‌ها در این عکس خالیست

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا