اخبار روز سینما

بهنوش طباطبایی بوی عشق می دهد

در اوایل دهه 80 سریال مسافری از هند بهنوش طباطبایی را به عنوان چهره ای جدید در عرصه بازیگری معرفی کرد. پس از آن بهنوش طباطبایی در چند فیلم و سریال بازی کرد. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل یکی از اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که بعد از چند سال منجر به جدایی آنها شد. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که به صورت قانونی به عنوان مدل فعالیت کرده است. بهنوش طباطبایی اکنون 42 ساله و مجرد است.

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد. استایل رنگارنگ او در این عکس مورد توجه قرار گرفت.

از طرفی متن عاشقانه منتشر شده توسط بهنوش طباطبایی باعث گمانه زنی طرفداران او شده است.

هدیه عاشقانه برای بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی به تازگی عکسی با موضوع عاشقانه منتشر کرده است. او در این تصویر دسته گل بزرگی را که احتمالا هدیه گرفته است در دست دارد و لبخندی بر لب دارد.

بهنوش طباطبایی در ۱۱ اسفند او در سال ۱۳۸۸ با مهدی پاکدل بازیگر سرشناس سینما ازدواج کرد اما این زوج پس از ۶ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

مهدی پاکدل پس از جدایی با رعنا آزادی ور ازدواج کرد اما بهنوش طباطبایی همچنان مجرد است.

مهدی پاکدل پس از جدایی با رعنا آزادی ور ازدواج کرد اما بهنوش طباطبایی همچنان مجرد است.

بهنوش طباطبایی بوی عشق می دهدبهنوش طباطبایی بوی عشق می دهد

عکس جالب بهنوش طباطبایی با لباس زنانه عرب

بهنوش طباطبایی با انتشار عکس جدیدی از خود در قسمت استوری صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

بهنوش که در این تصویر با لباس زیبای زن عرب دیده می شود طرفداران خود را بسیار خوشحال کرده است. یکی از فن پیج های بهنوش طباطبایی عکس جدید او را بازنشر کرد و نوشت: بهنوش زیبایی خود را به بانوان عرب نشان داد. چه خوشگله این لباس عربی و چه خوشگله بهنوش!

بهنوش طباطبایی بوی عشق می دهد

بهنوش طباطبایی اولین بازیگر و مدل ایرانی است

بهنوش طباطبایی بازیگر 42 ساله سینما، تلویزیون و تئاتر که بیش از بیست سال از بازیگری می گذرد در جدیدترین مصاحبه خود از ورود خود به عرصه مدلینگ گفت و دلیل جالبی برای ورود به این عرصه ذکر کرد. این بازیگر می گوید بازیگران هالیوود برای رونق تولید ملی با برندها همکاری می کنند و او هم همین هدف را دارد.

طباطبایی در این گفتگو درباره انگیزه خود از انتشار عکس و فیلم از ورزش خود صحبت کرد و هدف از این کار را تأثیرگذاری بر زنان جوان و به ویژه زنان میانسال عنوان کرد. در ادامه بخش هایی از صحبت های این بازیگر درباره مدلینگ، ورزش و بازیگری در گفت و گو با مجله فیلم را مشاهده می کنید. خواندن.

مدل سازی

مدلینگ یک شغل حرفه ای و پرطرفدار در سرتاسر جهان است و حتی بازیگران مطرح هالیوود نیز این کار را انجام می دهند. نظر من این است که آنها با صنعت کشورشان همدردی می کنند و دوست دارند دست به دست هم بدهند و کنار هم بایستند. اکنون در کشورمان در موقعیتی قرار داریم که باید از برندها و محصولات ایرانی حمایت کنیم.

اولین بازیگر مدل.

از ابتدای فعالیتم، 17-18 سال پیش، پیشنهاد تبلیغاتی داشتم و یک زمانی در این زمینه جسارت داشتم و اتفاقاً پیشنهادی که داشتم از یک برند پوشاک بود (سال 82) اما در آن زمان در مورد تبلیغات برای بازیگران بود. ممنوع بود. بعد از آن این راه فقط برای بازیگران مرد و اخیرا برای خانم ها نیز باز شد. فکر می کنم اولین بازیگری هستم که در این سطح از تبلیغات محیطی مدلینگ کرده ام.

بهنوش طباطبایی بوی عشق می دهدبهنوش طباطبایی بوی عشق می دهد

درآمد مدلسازی

نکته این است که من با برندی همکاری کرده ام که شخصاً محصولش را دوست دارم. وقتی آن برند به لطف چهره من رونق پیدا می کند، یعنی کارگاهی که آن محصول را تولید می کند، مجبور می شود افراد بیشتری را استخدام کند و به کار بگیرد و این برای همه ما برکت خواهد داشت. نمی خواهم بگویم فقط به خاطر مسئولیت اجتماعی ام وارد این عرصه شدم. قطعا قراردادی وجود دارد اما قرارداد من در حدی نیست که بخواهم زندگی ام را تغییر دهم.

شرایط همکاری با برندهای خارجی.

اگر یک برند خارجی به من پیشنهاد همکاری بدهد، با حساسیت خاصی که دارم بررسی می کنم. آن برند باید برندی باشد که محصول آن در ایران تولید نمی شود و ما نیاز داریم که آن محصول وارد شود. وقتی آن کالا وارد می شود، آن وقت یک سری افراد آموزش می بینند و یک سری آموزش می بینند تا بتوانند در آن زمینه تکنسین باشند و بتوانند محصولی را که می فروشند خدمات و پشتیبانی ارائه دهند. به این ترتیب برای خود ایرانی ها کار ایجاد می شود. در این صورت همکاری با یک برند خارجی را می پذیرم. از یک برند ترکیه ای که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می کند پیشنهاد همکاری دریافت کردم و قیمت های بسیار بالایی به من پیشنهاد دادند، اما نپذیرفتم زیرا دفاع از صنعت خودمان برایم مهم تر است.

ورزش

اگر در زندگی شخصی به موضوعی برخوردم که توانسته مرا راهنمایی کند، حتما آن را با مردم در میان خواهم گذاشت. مثلا یکی از کارهایی که انجام دادم ورزش بود. فکر می کردم خانم ها کمی از ورزش فاصله می گیرند. مخصوصا خانم هایی که از جوانی دور هستند این ترس و نگرانی را دارند که شاید جذابیت و طراوت از آنها گرفته شود. فکر می‌کردم اگر ورزش کردن را نشان دهم، شاید بتوانم تأثیر مثبتی بگذارم.

بهنوش طباطبایی بوی عشق می دهدبهنوش طباطبایی بوی عشق می دهد

فضای مجازی

وقتی اینترنت و فضای مجازی آمد، اول حفاظت و سوء استفاده صورت گرفت و الان در دوره گذار هستیم. فکر می کنم اگر از اینترنت و فضای مجازی درست استفاده شود می تواند خیلی خوب باشد. به نظر من اگر یک سلبریتی بتواند حتی چهار نفر را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است از این فضا استفاده کند.

نکاتی برای علاقه مندان به بازیگری

برای کسانی که علاقه مند به بازیگر شدن هستند، مسیری که طی کردم را حتما توصیه می کنم. می گویم خیلی مهم است که ببینی چقدر این کار را دوست داری و چقدر می توانی سختی هایش را تحمل کنی و آیا استعدادی داری؟ برای ورود باید از مکان های آموزشی استفاده کنید. شاید ورود به آن آسان باشد، اما ماندن در آن سخت تر است.

پشیمان شدن. پشیمانی

من در زندگی ام پشیمان نیستم زیرا سعی کرده ام به کیفیت مطلوب زندگی برسم. من بهترین کاری را که می توانستم انجام داده ام و اینکه آیا موفق شده ام یا نه. مهم این است که تلاش کرده ام و شاید به هدفی که در سر داشتم نرسیده ام اما به برکت آن تلاش به چیزهای دیگری هم رسیده ام که شاید مرا در مسیرهای بهتری قرار داده است.

خواستن

آرزو دارم همیشه آرامش داشته باشم و بتوانم آرامشم را به دیگران منتقل کنم. آرزو دارم تا آخرین لحظه زندگی پاک و با کیفیتی داشته باشم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا