اخبار روز سینما

بهروز جلالی شاعر: حال محمدعلی بهمنی رو به بهبود است/ توانست کمی صحبت کند.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایرنا: شاعری از محمدعلی بهمنی صبح بیست و سوم خبر داد خرداد راه رفته است، گفت: امروز این غزلسرای پیشکسوت توانست کمی حرف بزند و چند قدمی راه برود.

بهروز جلالی درباره آخرین وضعیت سلامتی محمدعلی بهمنی شاعر و غزل سرا توضیح داد: حال بهمنی از روز گذشته رو به بهبودی است و نسبت به قبل بهتر شده است. بهمنی امروز صبح راه افتاد و دوباره دارد صحبت می کند. پزشکان گفتند که اگر بهبودی او به این شکل پیش برود، مشکلات را می توان با دارو درمان کرد و در غیر این صورت باید جراحی انجام شود.

این شاعر در ادامه با اشاره به اقدامات احمد امیرخلیلی برای سهولت در گذر روزهای سخت بیان کرد: امیرخلیلی پیشتاز شاعران در ادامه روند درمان است. لازم به ذکر است برای سلامت بهمنی بهتر است ملاقات نکنند. امیدوارم بقیه اقشاری ​​که می توانند به نوعی در زمینه های دیگر مشارکت داشته باشند نیز وارد شوند. مدیران و مسئولان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی با ارائه پیشنهادی به مدیران فرهنگی برای توجه بیشتر به غزل سرای پیشکسوت گفت: تشویق مدیران فرهنگی کمک زیادی می کند، البته بسیاری از مسئولان با خانواده و اطرافیان تماس گرفتند. تاکید می کنم خانواده این درخواست را ندارند و لزوماً نیازهای مالی در میان نیست. بلکه این وظیفه ما در حوزه فرهنگ است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا