اخبار روز

بهترین گلس برای گوشی های میان رده کدام است؟

به گزارش بازتاب آنلاین و به نقل از دیجیاتو، کورنینگ افزایش استفاده از نسخه های قدیمی گوریلا گلس (مانند گوریلا گلس 5 که در سال 2016 عرضه شد) در گوشی های میان رده را دلیل معرفی 7i می داند. بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند به دنبال نسخه های جدیدتر گوریلا گلس هستند که متناسب با بودجه و نیازهای آنها باشد و در عین حال با نمایشگرهای سطح بالای دستگاه های میان رده همخوانی داشته باشد.

محافظ جدید بهبود قابل توجهی در دوام و استحکام ارائه می دهد. آزمایشات نشان می دهد که 7i می تواند از سقوط یک متری روی سطحی ناهموار (مثلاً آسفالت) جان سالم به در ببرد. در حالی که شیشه های آلومینوسیلیکات رقیب معمولاً در ارتفاعات بسیار کمتر (حدود 0.5 متر یا کمتر) شکسته می شوند.

فراتر از محافظت در برابر سقوط، شیشه Gorilla Glass 7i دو برابر دیگر شیشه‌های لیتیوم آلومینوسیلیکات با پوشش‌دهی شده در بازار در برابر خش مقاوم است. این راه حل جدید برای سازندگان گوشی های هوشمند میان رده امیدوارکننده به نظر می رسد، زیرا محافظت بهتری را بدون متحمل شدن هزینه بسیار بالا ارائه می دهد.

Corning برای مدت طولانی شیشه محافظ برای نمایشگر گوشی های هوشمند تولید می کند. جالب اینجاست که به دلیل کیفیت بسیار بالای این محافظ های شیشه ای، بسیاری از کاربران دیگر علاقه ای به خرید و نصب شیشه های مختلف ندارند و ترجیح می دهند شیشه اضافی را روی نمایشگر گوشی خود قرار ندهند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوریلا گلس 7i در عمل چقدر خوب عمل می کند، اگرچه با توجه به سابقه و تست عالی کورنینگ، به نظر می رسد که عملکردی مشابه عینک های دیگر کورنینگ خواهد داشت.

5454

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا