اخبار روز سینما جهان

بهترین نقش‌های «کیون می‌ری» در سریال‌های کره‌ای؛ از «مادرِ تسو» تا «دونگ‌یی»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، کوین میری یکی او یکی از پرکارترین بازیگران دنیای سریال های کره ای است. او در انواع سریال ها و نقش ها بازی کرده است. از نقش های مختلف تاریخی گرفته تا نقش های متفاوت در سریال هایی با داستان و فضایی مدرن.

به گزارش فرادید؛ نقش هایی در کارنامه Keon Mi-ri وجود دارد که احتمالاً همه ما با آنها آشنا هستیم، مانند نقش “مادر تسو” در سریال “جومونگ”. و البته نقش هایی که شاید خیلی از ما از شنیدن آنها متعجب شویم، مانند نقش «دونگ یی» در یک سریال قدیمی.

در اینجا لیستی از 8 سریال کره ای با بازی Keon Mi-ri آورده شده است.

1. The Newbie Seth Buell (2020)

این سریال کمدی و عاشقانه داستان دختری به نام ست بیول است که با اینکه طرفداران زیادی دارد اما عاشق دایی هیون است. پسری که یک فروشگاه محلی دارد. برای اینکه بتواند به دای هیون نزدیک شود، ست بیول برای کار به عنوان فروشنده در فروشگاه درخواست می دهد و این شروع داستان است. در این سریال کیون می ری نقش زنی به نام کیم هائه جا را بازی می کند که یک مادر است. یکی او یکی از شخصیت های اصلی سریال است.

2. رسوایی گانگنام (2018)

یون سو یو یک طراح مد است. او برای تامین هزینه های جراحی مادرش با مشکل مالی مواجه است. یک بار به طور اتفاقی با یک مرد ثروتمند آشنا می شود و تصمیم می گیرد برای بدست آوردن پول وانمود کند که او را دوست دارد اما در واقعیت عاشق او شده است. در این سریال، Keon Mi-ri نقش شخصیت فرعی Jang Mi-ri را بازی می کند که در یک رابطه عاشقانه قرار دارد.

بهترین نقش های

3. عشق انقلابی (2017)

این سریال در مورد پسر خانواده ای ثروتمند به نام بیون هیوک است که به دلایلی در یک استودیو در یک منطقه فقیرنشین زندگی می کند و هویت واقعی خود را پنهان می کند. در آنجا با دختری به نام بک جون آشنا می شود و این ملاقات زندگی هر دوی آنها را تغییر می دهد. Keon Mi-ri در این سریال نقش مادر ثروتمند بیون هیوک را بازی می کند.

4. Beautiful Gong Shim (2016)

داستان عشق دو خواهر و دو مرد. خواهر بزرگتر همه چیز دارد، از جمله ظاهر خوب، و خواهر کوچکتر فقط قلب گرم و مهربانی دارد. از سوی دیگر یکی یکی از مردان در یک آپارتمان روی پشت بام زندگی می کند و مرد دیگر از خانواده ای ثروتمند است. کوین میری در این سریال نقش مادر یک مرد ثروتمند را بازی می کند.

بهترین نقش های

5. عروس طلایی (2007)

اوک کیونگ جوان (با بازی کیون می‌ری) و جانگ هان سوک دوستان دبیرستانی بودند، اما زمانی که اوک کیونگ نامزد هان سوک را اغوا می‌کند، رابطه آنها از هم می‌پاشد. اکنون سالها از آن حادثه گذشته و فرزندانشان بزرگ شده اند. اما سرنوشت بازی های جدید همچنان در دست است. . .

6. جومونگ (2006)

این سریالی است که بخش مهمی از شهرت کوین مایر را مدیون آن است. او در این سریال نقش ملکه مکر دربار بویو را بازی می کند که می خواهد پسرش تسو را به جای امپراتور گوموآ بر تخت سلطنت بنشاند.

بهترین نقش های

7. جواهری در قصر (2003)

سریال جومونگ اولین نقش منفی تاریخی کیون میره است نبود; سه سال قبل از آن در سریال موفق و پرمخاطب «جواهری در قصر» نقش «بانو چوی» را که دشمن اصلی یانگوم به شمار می رفت، ضد قهرمان سریال بود.

8. 500 سال تاریخ چوسان; ملکه اینهیون (1988)

اما نقش های کوین موری در سریال های تاریخی همیشه منفی نبوده است. 15 سال قبل از سریال “جواهری در قصر” در سریال “ملکه اینهیون” نقش “دونگ یی” را بازی کرد. دختر جوانی که وارد کاخ می شود و با کشف توطئه های درباریان علیه ملکه اینهیون به درجات بالاتری ارتقا می یابد و در نهایت همسر امپراتور می شود. این سریال همان داستان هایی را روایت می کند که سال ها بعد در سریال محبوب «دونگ یی» با بازی هان هیو جو روایت شد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا