اخبار روز سینما

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه از نگاه سایت بازتاب آنلاینلود

ما سعی کردیم در مقاله بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه از نگاه سایت پی ام آپلود، نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

آثار ترسناک زیادی هستند که بیننده را با سکانس های شکنجه‌کننده اذیت می‌کنند. ما در ادامه به بهترین فیلم های ترسناک با محوریت شکنجه خواهیم پرداخت:

جنسیت ترسناک ژانری است که به راحتی نمی توان آن را کنار گذاشت. نه تنها هزاران ژانر فرعی وجود دارد که طرفداران می توانند در آنها شکنجه پیدا کنند، اما برترین فیلم های ترسناک شکنجه محور ، حس دیگری را به آنها هدیه می‌دهند.

بسیاری از فرنچایزهای ترسناک داستان و زمان‌بندی پیچیده و عمیقی مانند برخی از رمان های فانتزی دارند. تمایل تماشاگران و سازندگان فیلم ترسناک برای دیدن دنباله‌ها، ریبوت‌ها، پیش‌درآمدها، نسخه‌های مجدد و بازسازی موقعیت‌های ترسناک را به‌طور منحصربه‌فردی برای وحشت در دنیای فیلم ایجاد می‌کند که در بسیاری از آنها ترسناک ترین فیلم های شکنجه ای تشکیل می دهد

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.

شکنجه ای ترین فیلم های ترسناک

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های ترسناک با محوریت شکنجه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

 

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.

در حالی که فیلمسازان با استفاده از تکنولوژی، داستان سرایی و تا آنجایی که می‌توانند ترفندهای زشت و کثیف را فراتر می‌گذارند، نمی‌توان انکار کرد که مخاطبان و خلاقان بارها و بارها برای احیای مردگان به گورستان باز می‌گردند و منتظر فیلم های برتر ترسناکی که شکنجه محور هستند نمی‌مانند.

چرخش اشتباه

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
  • کارگردان : راب اشمیت
  • بازیگران : الیزا دوشکو، جرمی سیستو، امانوئل چیریکوی
  • سال انتشار : 2003

هنگامی که گروهی از دوستان در یک سفر جاده ای با ماشین خود در صحرای دورافتاده ویرجینیای غربی تصادف می کنند، به سرعت متوجه می شوند که تنها و در امان نیستند. . این چند دوست، توسط گروهی از مردم کوهستانی تشنه به خون تعقیب و شکار می‌شوند که طبق تیتراژ ابتدایی فیلم، بسیار وحشی هستند و در نتیجه از تفاوت‌های فیزیکی زیادی رنج می‌برند.

اگر The Texas Chain Saw Massacre یک غذای عالی در ژانر اسلشر باشد، پیچ اشتباه یک همبرگر است. تلاش این فیلم برای ابداع مجدد مفهوم یک خانواده حیله‌گر و خون‌خوار از شرورانی که در مناطق دورافتاده ایالات متحده پنهان شده‌اند، را نشان می‌دهد.

محدوده کوهستانی

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
ترسناک ترین فیلم های شکنجه
  • کارگردان : جیمز وان
  • بازیگران : توبین بل، کری الوز، لی واینهال
  • سال انتشار : 2004

یک عکاس با بازی لی وانل و یک متخصص سرطان در حمامی کثیف با زنجیر روی مچ پا و بدنی در مرکز اتاق از خواب بیدار می شوند. این شروع فروتن در نهایت یکی از نمادین ترین فرنچایزهای ترسناک قرن بیست و یکم را راه اندازی کرد.

Saw از بسیاری جهات یک فیلم کوچک است که می تواند شکنجه بزرگی باشد. این فیلم علاقه عمومی به فیلم‌های ترسناک پر از شکنجه را دوباره تقویت کرد و شروع به کار جیمز وان و لی وانل کرد. پس از انتشار آن در سال 2004، تا سال 2010 هر سال یک Saw وجود داشت و از آن زمان تاکنون دو فیلم دیگر وجود داشت. فیلم های شکنجه مانند این همیشه وجود داشته اند، اما Saw مطمئناً بازی را تغییر داده است. این فیلم به جای اینکه شکنجه و درد حاصل داستان باشد، روندی را ایجاد کرد که شکنجه بطن داستان است.

گرگ کریک

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
  • کارگردان : گرگ مک لین
  • بازیگران : جان جارت، گرگ مک لین، اندی مک فی
  • سال انتشار : 2005

سه دوست برای تعطیلات به منطقه Wolf Creek می روند تا محل سقوط شهاب سنگ بزرگ را ببینند. اما وقتی برمی گردند متوجه می شوند که ماشینشان خراب شده و دچار دردسر بزرگی شده اند. Wolf Creek بر اساس جنایات قاتل سریالی استرالیایی ایوان میلات ساخته شده است.

این فیلم یک شخصیت شرور نمادین قرن بیست و یکمی را با به تماشاگران هدیه داد و به جهانیان نشان داد که چگونه فیلمسازان استرالیایی یک داستان ترسناک می‌سازند. ولف کریک آهسته، و با استقبال از واقع‌گرایی به همراه داستان سرایی و دکورهایش، نمادی از رویکرد سنگدل، و ضد هالیوودی است که نمونه سینمای استرالیا در آن زمان بود.

خوابگاه

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
  • کارگردان : الی روث
  • بازیگران : جی هرناندز، الی راث، درک ریچاردسون
  • سال انتشار : 2005

در اواسط دهه 2000، شکنجه به عنوان یک زیرژانر در داستان های ترسناک گسترده شده بود، و به نظر می رسید دیگر محدودیتی برای آنچه یک کارگردان می تواند روی پرده بیاورد وجود نداشت. این فیلم درباره سه گردشگر است که به دنبال هیجان و ماجراجویی، در مورد شهری در اسلواکی که جمعیت مردان آن به دلیل جنگ داخلی کاهش یافته است، می شنوند و تصمیم می گیرند به آن شهر دورافتاده و ناشناخته بروند.

این در واقع جبهه‌ای برای یک تجارت مخفی است که در آن حامیان ثروتمند می‌توانند برای شکنجه و قتل گردشگران ربوده شده هزینه کنند. متأسفانه این فیلم، به سمت توسعه شخصیت، داستان سرایی متفکرانه یا اجراهای موفق پیش نرفت. در عوض به سمت خشونت و وسواس در مورد تک‌رویی پیش رفت. هدف Hostel این است که منزجر کننده‌تر و ترسناک‌تر از هر چیزی باشد.

تپه ها چشم دارند

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
شکنجه ترین فیلم های ترسناک
  • کارگردان : الکساندرا آها
  • بازیگران : وینس شاو، امیلی دی ریون، ماکسیم گیفارد
  • سال انتشار : 2006

این فیلم، درباره یک خانواده امریکایی به دام گروهی از انسان‌های روانی می‌افتند؛ انسان‌هایی که در بیابان و به دور از تمدن زندگی می‌کنند. The Hills Have Eyes بازسازی فیلمی به همین نام، محصول 1977 از کارگردان مشهور ترسناک وس کریون است.

این فیلم نشان می‌دهد که با تغییر روندها و تیره شدن اشتها، همیشه عطش بازگشت به چاه و بازگرداندن یک کلاسیک ده‌ها ساله برای بازنگری و تفسیر مجدد آن وجود خواهد داشت.

شهدا

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
بهترین فیلم های ترسناک با تمرکز بر شکنجه
  • کارگردان : پاسکال لاوژیه
  • بازیگران : موریانا علاویی، کاترین بگین، خاویر دولان
  • سال انتشار : 2008

دو زن با هم ملاقات می کنند و به خاطر تجربیاتشان از کودک آزاری با هم پیوند می خورند. آنها تصمیم می گیرند که برای التیام ضربه روحی خود باید از کسانی که به آنها ظلم کرده اند انتقام بگیرند. اگرچه این چیدمان شبیه یک حادثه تحریک‌کننده استاندارد برای فیلمی به نظر می‌رسد که قصد دارد هیجان‌انگیز باشد، این فیلم نشان‌دهنده رویکردی متفکرانه‌تر به زیر ژانر شکنجه است.

این فیلم به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا می‌توان از رنج فرد برای فراتر رفتن از تجربه رنج به طور کلی استفاده کرد. در حالی که یک رگ انعکاسی و پیچیده‌تر از این فیلم می‌گذرد ، آن رگ به اندازه بسیاری دیگر از فیلم‌های شکنجه آن زمان پر از خون است.

قطار گوشت نیمه شب

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه از نگاه سایت بازتاب آنلاینلود
بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
  • کارگردان : ریوهی کیتامورا
  • بازیگران : بردلی کوپر، وینی جونز، لیزی بیبی
  • سال انتشار : 2008

این فیلم، بر اساس داستان کوتاهی از کلایو بارکر، افسانه ترسناک و خالق Hellraiser ،The Midnight Meat Train، ساخته شده و داستان عکاس سرخورده‌ای را دنبال می‌کند که شب‌ها سوار مترو می‌شود به این امید که الهام‌بخشی برای کارش پیدا کند. در عوض، چیزی که او پیدا می کند یک قصاب مرموز با بازی وینی جونز است که بخشی از یک عملیات مخفی است که از متروهای شبانه به عنوان وسیله ای برای به دست آوردن گوشت انسان استفاده می کند.

بسیاری از فیلم‌های متمرکز بر شکنجه در اواخر دهه 2000 که دیگر صرفاً به شکنجه و رنج بسنده نمی‌کردند، هدفشان این بود که واقعاً چیزی بگویند یا داستانی را بیان کنند که فراتر از سبک خشن اگزجره باشد. The Midnight Meat Train مطمئناً یک شاهکار سینمایی نیست، اما کاوش در پوسیدگی شهری و وسواس هنری آن مطمئناً توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

گرد آورنده

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
  • کارگردان : مارکوس دانستن
  • بازیگران : جاش استوارت، مادلین زینا، خوان فرناندز
  • سال انتشار : 2009

پس از اینکه مردی از چنگ یک قاتل زنجیره ای شرور فرار می کند، مجبور می شود به نجات یک دختر بی گناه کمک کند. خانه قبلاً توسط یک قاتل زنجیره ای خطرناک بمباران شده است که یک بازی شبانه موش و گربه را شروع می کند.

The Collector یک فیلم جمع و جور و مرتب است که با وجود محدودیت بازیگران و بودجه، توانسته تنش را افزایش دهد. بخشی دزدی، بخشی تعلیق، بقا و بخشی جشنواره ای از شکنجه است که مجموعه ای زیبا را به پرده سینما آورد.

محبوب

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
  • کارگردان : شان برن
  • بازیگران : رابین مک لیوی، خاویر ساموئل، ویکتوریا تینی
  • سال انتشار : 2009

برنت نوجوانی مضطرب و افسرده است که با عواقب یک تراژدی خانوادگی دست و پنجه نرم می کند. لولا همکلاسی عجیب و غریب برنت است که از او می خواهد با او در رقص مدرسه شرکت کند. وقتی برنت نه می‌گوید، لولا و پدرش او را می‌دزدند و رقص مدرسه خودشان را به خانه‌اش به صحنه می برند.

The Loved Ones ویرانگر و پوچ است.این فیلم موفق می‌شود بین انواع لحن‌های متفاوت و وحشیانه به رقص درآید و میزان مسمومیت یک خانواده را بررسی می‌کند که تا چه حد می‌تواند کل جامعه را مسموم و آسیب برساند.

بر قبرت تف کردم

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
بهترین فیلم های ترسناک بر اساس شکنجه.
  • کارگردان : استون آر. مونرو
  • بازیگران : سارا باتلر، رادنی ایستمن، چاد لیندبرگ
  • سال انتشار : 2010

پس از حمله وحشیانه و رها شدن برای مردن، جنیفر موفق می شود زنده بماند و تلاش برای انتقام را آغاز می کند. I Spit on Your Grave یک بازسازی از فیلم جنجالی به همین نام محصول 1978 است. I Spit on Your Grave و بازسازی آن نمادی از این است که زیر ژانرهای شکنجه و استثمار تا کجا پیش رفته اند و چگونه به نوعی به همان جایی که شروع شده باز می گردد.

هنگامی که نسخه 1978 منتشر شد، به دلیل تصاویر گرافیکی و احتمالاً غیرضروری آن از خشونت جنسی مورد انتقاد قرار گرفت. آنچه در دهه 70 تند، بی مزه و فاقد عمق بود، در سال 2010 نیز تند، بی مزه و فاقد عمق است.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا