اخبار روز سینما جهان

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العاده «لی مین هو»

گزارش کردن بازتاب آنلاین لی مین هو با بازی در نقش گو جون پیو در سریال پسران فراتر از گل ها (2009) به ستاره ملی کره تبدیل شد. رتبه بالای این سریال در کره جنوبی فرصت های بیشتری را برای درخشش لی در فیلم ها و سریال های دیگر فراهم کرد. او همچنین عنوان بهترین بازیگر تازه وارد را در چهل و پنجمین دوره جوایز هنری باکسانگ برای این نقش از آن خود کرد. امروز، لی یکی او یکی از پردرآمدترین بازیگران کره ای محسوب می شود.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین سریال ها و فیلم های با بازی لی مین هو آورده شده است.

1. پادشاه: پادشاه ابدی (2020)
حتماً در مورد رویای مرد خوش تیپ سوار بر اسب سفید زیاد شنیده اید. تهیه کنندگان سریال «شاه: سلطنت ابدی» با حضور مین هو این رویا را به واقعیت تبدیل کرده اند. این سریال که در سال 2020 منتشر شد، ماجراجویی پیچیده امپراطور لی گان (با بازی مین هو) را روایت می کند. پادشاهی که بر کشور افسانه ای کره در دنیایی موازی حکومت می کند. او به طور معجزه آسایی وارد درگاهی می شود که به دنیای ما منتهی می شود. او در این دنیا با کارآگاه جونگ ته یول (با بازی کیم گو یون) آشنا شده و عاشق او می شود.

2. افسانه دریای آبی (2016)
لی مین هو و جون جی هیون یکی از بزرگ ترین ستاره های صنعت سرگرمی کره هستند و اگر کنجکاو هستید که ببینید آنها به عنوان یک زوج عاشق چه شکلی هستند، باید «افسانه دریای آبی» را تماشا کنید. ” این سریال حول محور داستان عاشقانه تلخ و شیرین شیم چونگ (با بازی جون جی هیون)، یک پری دریایی و یک کلاهبردار به نام هو جون جائه (با بازی مین هو) می چرخد.

3. وارثان (2013)
«وارثان» گروهی از دانش‌آموزان ثروتمند دبیرستانی را دنبال می‌کند که آماده می‌شوند تا مشاغل خانوادگی خود را به دست بگیرند. در این سریال، مین هو نقش کیم تان، وارث گروه Jaguk، یک شرکت بزرگ کره ای را بازی می کند. کیم تان توسط برادرش کیم وون (با بازی چوی جین هیوک) به آمریکا تبعید می شود که سعی دارد تجارت خانوادگی را در دست بگیرد. کیم تان در طول اقامتش در آمریکا با چا یون سانگ (با بازی پارک شین هی) آشنا می شود و عاشق او می شود.

4. سلیقه شخصی (2010)
شاید یکی یکی از کم دیده‌ترین سریال‌های مین هو «سلیقه شخصی» است. این سریال داستان پارک کای این (با بازی سون ی جین) طراح مبلمان را دنبال می کند که با جون جین هو (با بازی مین هو)، یک معمار آشنا می شود. کای این به دلیل عدم موفقیت در کارش و همچنین به دلیل اینکه نامزدش او را ترک کرد بسیار دلشکسته و افسرده است، اما ملاقات با جین هو مسیر زندگی او را تغییر می دهد.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با فوق العاده

5. شکارچی شهر (2011)
تقریبا همه قبول دارند که مدل مو و آرایش مین هو در سریال پرطرفدار «شکارچی شهر» چندان درجه یک نبود، اما این سریال که پر از صحنه های اکشن است، قطعا ارزش دیدن را دارد. داستان سریال درباره لی یون سونگ (با بازی مین هو) است که با نام مستعار «شکارچی شهر» کار می کند. او به دنبال انتقام مرگ پدرش است و از هویت یک نوجوان کره ای-آمریکایی که چند سال پیش مرده است استفاده می کند.

6. Gangnam Blues (2015) (Gangnam Blues)
این فیلم توسط یو ها، کارگردان، فیلمنامه نویس و شاعر معاصر کره ای ساخته شده است که برای طرفداران مین هو باید تماشا شود. داستان این فیلم در اوایل دهه 1970 می گذرد. زمانی که ناآرامی اجتماعی و تروریسم در منطقه گانگنام سئول بیداد می کرد. دو دوست دوران کودکی، جونگ دایی (با بازی مین هو) و یونگ کی (با بازی کیم رائه وون) برای گذران زندگی تلاش می کنند تا اینکه خانه هایشان توسط اراذل محلی تخریب می شود. این دو همچنان خود را در میانه یک درگیری سیاسی عمیق و همه جانبه می بینند.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با فوق العاده

7. پاچینکو (2022) (پاچینکو)
در این سریال موفق، مین هو نقش کو هانسو، یک ماهی فروش ثروتمند را بازی می کند که عاشق دختری شانزده ساله به نام سونجا می شود. این مجموعه بر اساس یک کتاب محبوب و پرفروش ساخته شده است و به موضوعات مهمی مانند نژادپرستی، بلوغ و طبقات اجتماعی می پردازد.

8. بلند شو (2008)
در فیلم “Bland Show” (2008)، لی مین هو نقش دانش آموز نوجوانی به نام مین ووک-جی را بازی می کند که پس از دعوای مدرسه مجبور می شود ماشین معلمش را تمیز کند. در همین حین، اتفاقی می افتد که ووک جی تصمیم می گیرد ماشین معلمش را بدزدد یا قرض بگیرد. با اینکه رانندگی بلد نیست!

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با فوق العاده

۲۲۰

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا