اخبار روز سینما جهان

بهترین فیلم‌های کره‌ای با بازی جذاب «شین مین آ»

در دهه 90 به عنوان مدل وارد این عرصه شد، پس از چندین سال توانست در درام «روزهای زیبا» ایفای نقش کند. از آن زمان، شین به طور مداوم در فیلم ها و سریال های کره ای بازی کرده و به عنوان مدل به کار خود ادامه داده است. با این حال، در دهه های 2010 و 2020، شین در برخی از معروف ترین درام های خود ظاهر شد و با کارگردانان برجسته صنعت سرگرمی کره همکاری کرد.

به گزارش فرادید، در سال های اخیر شین مین آه بار دیگر با بازی در درام های محبوبی چون «بلوز ما» و «دهکده ساحلی چا چا چا» شهرت خود را تثبیت کرد. شین در طول زندگی حرفه ای خود نشان داده است که می تواند به راحتی با نقش های مختلف سازگار شود و اجراهای باکیفیتی ارائه دهد. بهترین فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی او تا به امروز:

دیوا

فیلم 2020 “دیوا” با بازی شین مین آه در نقش یی یونگ، غواصی که در ورزش خود عالی است اما تصمیم می گیرد ورزش خود را ادامه دهد تا به بهترین دوستش، سو جین نزدیکتر شود. تغییر دهید و وارد شنای همزمان شوید. اما وقتی در تمرینات مقدماتی المپیک تصادفی رخ می دهد، عواقب آن فاجعه بار است. در این حادثه یی یونگ حافظه خود را از دست می دهد و سو جین ناپدید می شود. اما همانطور که حافظه یی یونگ به آرامی باز می گردد، متوجه می شود که چیزهای شومی در مورد دوستش و انگیزه های احتمالی او وجود دارد.

یک رویای آرام

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

فیلم “رویای آرام” داستان زن جوانی به نام هان ی ری را روایت می کند که در یک کافه کار می کند و سعی می کند تجارت را سرپا نگه دارد. در همین حال، سه مرد در تلاش برای جلب توجه او هستند. او در خانه سعی می کند از پدر معلولش مراقبت کند. این فیلم بر روابط او با مردانی تمرکز دارد که به او علاقه دارند و برخی از موقعیت هایی که از تعامل آنها ناشی می شود.

فردا با تو

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

«فردا، با تو» یک سریال محصول سال ۲۰۱۷ با بازی شین مین آه و لی جائه هون است. شین در نقش Ma-Rin، یک ستاره کودک سابق که اکنون به عنوان یک عکاس کار می کند، بازی می کند. شوهرش، سو جون، توانایی سفر در زمان را از طریق یک مترو خاص کشف می کند و هر کاری برای تغییر سرنوشت خود انجام می دهد، حتی اگر این به معنای قربانی کردن خوشبختی باشد. اما در طول سریال، احساسات او تغییر خواهد کرد.

لوسیفر

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

فیلم “لوسیفر” که دومین قسمت از یک سه گانه به کارگردانی پارک چان هانگ و نویسندگی کیم جی وو است در سال 2007 اکران شد.داستان درباره کارآگاهی است که به دو قتل مختلف گمارده می شود. اما وقتی کارت‌های تاروت در صحنه جرم پیدا می‌شود، با یک کتابدار (با بازی شین) آشنا می‌شود که به او می‌گوید پرونده‌ها به قتلی چند سال پیش مرتبط هستند. با وقوع قتل های بیشتر، کارآگاه باید قاتل را در اسرع وقت پیدا کند.

یک زندگی تلخ و شیرین

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

فیلم “زندگی تلخ و شیرین” به کارگردانی کیم جی وون در جشنواره فیلم کن در سال 2005 به نمایش درآمد. لی بیونگ هون در این فیلم در نقش کیم سون وو بازی می کند که برای یک رئیس مافیای محلی کار می کند و وظیفه دارد مراقب باشد. روی معشوقه رئیسش (با بازی شین). اما این کار به نتایج فاجعه‌باری منجر می‌شود.

آرنگ و قاضی

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

سریال «آرنگ و دادرس» بر اساس یک داستان قدیمی کره ای درباره زنی به نام آرنگ ساخته شده است. شین در نقش آرنگ ظاهر می شود که به ناحق کشته شد. او به عنوان یک روح به زمین باز می گردد و با اونو، نجیب زاده ای که به دنبال مادرش می گردد، روبرو می شود. اونو توانایی خاصی در دیدن ارواح دارد و آرنگ از او کمک می خواهد تا بفهمد چگونه مرده است.

خواهران در جاده

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

فیلم “خواهران در جاده” در سال 2008 با بازی گونگ هیو جین و شین مین آه اکران شد. آنها نقش دو خواهر را بازی می کنند که پس از مرگ مادرشان دوباره به هم می پیوندند و سعی می کنند با هم زندگی کنند. یکی خواهرها تصمیم می گیرند به دنبال پدرشان بروند و مجبور می شوند مشکلات خود را حل کنند.

اوه ناهید من

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

در «اوه ناهید من»، سو جو ساب نقش یانگ هو را بازی می‌کند، مربی شخصی که با وکیلی (با بازی شین) آشنا می‌شود که در پرواز به او کمک کرد. او برای کاهش وزن از این مربی کمک می گیرد و در طول سریال به هم نزدیکتر می شوند.

گیونگجو

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

فیلم سینمایی «گیونگجو» به کارگردانی ژانگ لو در سال 2014 در روستای زیبای گیونگجو ساخته شده است. چوی هیون به خاطر مرگ یکی او از دوستانش به کره جنوبی برمی گردد و با صاحب یک چایخانه (با بازی شین) آشنا می شود و یک روز را با هم می گذرانند.

بلوز ما

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

سریال «غم ما» در سال 2022 با بازی شین و لی بیونگ هون ساخته شد. این سریال در جزیره ججو اتفاق می افتد و زندگی مردم این جزیره را به نمایش می گذارد. شین نقش یک مادر مجرد را بازی می کند که تلاش می کند زندگی روزمره خود را مدیریت کند

زادگاه روستای ساحلی چا-چا-چا

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب

سریال “دهکده ساحلی چا چا چا” به سرعت به موفقیت بزرگی در کره جنوبی و خارج از کشور تبدیل شد. شین در نقش Hae-jin، دندانپزشکی از سئول که به یک شهر ساحلی نقل مکان می کند، بازی می کند. او با کمک یک کمک محلی که همه کارها را انجام می دهد، به زندگی در این شهر کوچک عادت می کند و در نهایت عاشق او می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا