اخبار روز سینما جهان

بهترین فیلم‌های سینمایی کره‌ای با بازی متفاوت «دونگ‌یی»

یکی یکی از ویژگی های هان هیو جو که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، توانایی او در ایفای نقش های متفاوت و کاملا متضاد است. از نقش یک دختر احساساتی در یک داستان عاشقانه تا یک زن مرموز بی رحم در یک داستان جنایی.

به گزارش فرادید؛ دیروز لیستی از بهترین سریال های کره ای با بازی هان هیو جو را معرفی کردیم و امروز به سراغ بهترین فیلم های او می رویم. در اینجا لیستی از شش فیلم درجه یک (پنج کره ای و یک ژاپنی) که هیو جو در آن ها بازی کرده است آورده شده است.

1. عشق، دروغ، 2016

هان هیو جو نقش اصلی این فیلم را بازی کرد و توانست با بازی خود تحسین منتقدان را به خود جلب کند. داستان فیلم در مورد دو خواننده جوان به نام های جونگ سو یول و سو یون هی است که برای رسیدن به رویاهای خود سخت تلاش می کنند. اما وقتی سو یون هی با مدیرشان وارد رابطه عاشقانه می شود، جونگ سو یول حسادت می کند و داستان شکل دیگری به خود می گیرد.

2. خواب طلایی 2018

این فیلم زندگی یک پیک معمولی به نام گان وو را روایت می کند که کار روزانه اش تحویل دادن بسته ها به مشتریان است، اما ناگهان مظنون اصلی یک ترور سیاسی می شود. داستان این فیلم اقتباسی از یک رمان ژاپنی و پر از توطئه ها و خیانت های پیچیده است. روایتی از مبارزه شخصیت اصلی برای رفع اتهام علیه خود و کشف حقیقت پشت صحنه. هان هیو جو در این فیلم نقش گزارشگر رادیویی به نام سون یونگ را بازی می کند که گان وو را در مبارزه او همراهی می کند.

3. یلانگ یلانگ; The Wolf Brigade (ایلانگ: The Wolf Brigade) 2018

این فیلم با الهام از انیمه ژاپنی “جین رو: شکل گیری گرگ” ساخته شده و داستان آن در آینده ای نزدیک می گذرد. ماجرا از این قرار است که کره شمالی و کره جنوبی در حال آماده شدن برای اتحاد مجدد هستند. اما بسیاری از نیروهای خارجی سعی می کنند این اتحاد را متوقف کنند، بنابراین یک نیروی نظامی ویژه برای تکمیل ماموریت تشکیل می شود. هان هیو جو در این فیلم نقش یک مخبر مرموز را بازی می کند.

4. خورشید حرکت نمی کند (2021).

هان هیو جو نیز تجربه بازی در سینمای ژاپن و این فیلم را دارد یکی یکی از این موارد است. داستان فیلم در مورد توسعه نوع منحصر به فردی از انرژی خورشیدی است که بسیاری از کشورها به دنبال آن هستند. دو جاسوس ژاپنی باید اطلاعات را از افتادن به دست کسانی که می توانند از این انرژی استفاده خطرناکی کنند محافظت کنند. در مسیر این ماموریت با افراد زیادی مواجه می شوند که تهدیدی برای صلح هستند. یکی در میان این افراد زنی مرموز به نام آیاکو وجود دارد که نقش او را هان هیو جو بازی می کند.

5. دزدان دریایی; The Pirates: The Last Royal Treasure 2022

داستان این فیلم درباره گروهی از دزدان دریایی است که به دنبال گنج با ارزش و گمشده می گردند. اما سفر آنها آسان نیست زیرا بسیاری از گروه های دشمن نیز در این تلاش با آنها رقابت می کنند. از صحنه های اکشن گرفته تا لحظات احساسی، این فیلم مجموعه ای کامل از سرگرمی و هیجان است. هان هیو جو در این فیلم نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی را بازی می کند.

6. مؤمن 2 2023

این فیلم دنباله فیلم «موتادان» محصول 2018 است و داستان آن درباره کارآگاهی است که به دنبال نابودی بزرگترین کارتل قاچاق در کل آسیا است. در این فیلم نقش هان هیو جو یکی او نقش یکی از مهم ترین چهره های کارتل مواد مخدر را بازی می کند. همان که به او لقب چاقوی بزرگ را داده اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا