اخبار روز سینمااخبار روز سینما جهانفیلم و سریال

بهترین‌ فیلمایی که وقتی تو ناراحت هستید باید ببینید/معرفی

تا حالا شده ناراحت باشیم و دوست داشته باشیم فقط با دیدن یک فیلم خودمون رو آروم کنیم.

در ادامه فیلم هایی رو بهتون پیشنهاد میدیم که توی ناراحتی‌ها میتونه خوشحال‌تون کنه.

منچستر کنار دریا (2016): پس از مرگ برادرش، لی چاندلر مجبور می شود به شهر زادگاهش بازگردد و از خواهرزاده اش مراقبت کند. این فیلم غم، از دست دادن و پیچیدگی های روابط انسانی را بررسی می کند.

بالا (2009): یک فیلم انیمیشن دلگرم کننده درباره یک بیوه سالخورده که با سگش، داگ، به یک ماجراجویی بزرگ می رود. این فیلم به موضوعات عشق، از دست دادن و قدرت رویاها می پردازد.

سه رنگ: آبی (1993): اولین قسمت از سه گانه سه رنگ کریستوف کیشلوفسکی، که آزادی، عشق و برابری را بررسی می کند. این فیلم داستان ژولی را روایت می کند، زنی که در یک سانحه رانندگی همسر و دخترش را از دست می دهد و به سفری برای خودشناسی می رود.

افراد معمولی (1980): درامی درباره خانواده ای که پس از مرگ پسرشان در یک سانحه قایقرانی با غم و اندوه دست و پنجه نرم می کنند. این فیلم روابط پیچیده بین والدین و فرزندان و چالش های بهبودی از تروما را بررسی می کند.

وارثان (2011): جرج کلونی در نقش یک وکیل اهل هاوایی بازی می کند که تلاش می کند با عواقب یک سانحه قایقرانی کنار بیاید که همسرش را در کما و دو دخترش را دچار تروما می کند. این فیلم به موضوعات خانواده، عشق و انعطاف پذیری می پردازد.

هچی: داستان یک سگ (2009): داستانی واقعی درباره یک آکیتا وفادار به نام هچیکو که سال ها پس از مرگ صاحبش در ایستگاه قطار منتظر او می ماند. این فیلم یادآور قدرت عشق و وفاداری است.

حفره خرگوش (2010): نیکول کیدمن و آرون اکهارت در نقش زوجی بازی می کنند که با مرگ ناگهانی پسر کوچکشان دست و پنجه نرم می کنند. این فیلم چالش های غم، از دست دادن و جستجوی معنا در برابر تراژدی را بررسی می کند.

عشق (2012): رابطه یک زوج سالخورده در برابر چالش های پیری و بیماری آزمایش می شود. این فیلم به تصویری عمیقاً تکان دهنده و واقع بینانه از عشق، از دست دادن و توانایی روح انسان برای دوام می پردازد.

قطعات یک زن (2020): وانسا کیربی با بازی قدرتمندی در نقش زنی که دچار زایمان تروماتیک و عواقب آن می شود، ظاهر می شود. این فیلم به موضوعات غم، از دست دادن و قدرت انعطاف پذیری می پردازد.

Mass (2021): دو زوج برای گروه حمایتی پس از تیراندازی تصادفی پسرانشان در یک دبیرستان دیدار می کنند. این فیلم کاوش خام و پر از احساس از غم، گناه و جستجوی بخشش است.

P.S. I Love You (2007): زنی پس از مرگ همسرش، مجموعه ای از نامه های عاشقانه از او دریافت می کند که به او کمک می کند با غم خود کنار بیاید و دوباره شادی زندگی را کشف کند. این فیلم یادآور قدرت عشق و خاطره است.

آخرین غروب آفتاب (1997): یک شهر کوچک پس از یک تصادف مدرسه اتوبوس غم انگیز تلاش می کند بهبود یابد. این فیلم به موضوعات گناه، سرزنش و جستجوی عدالت می پردازد.

خاطرات پاک یک ذهن پاک (2004): یک زوج تصمیم می گیرند یکدیگر را از خاطرات خود پاک کنند تا از درد جدایی فرار کنند. این فیلم کاوش منحصر به فرد و فکر برانگیزی از عشق، از دست دادن و ماهیت حافظه است.

آنچه خواب ها می بینند (1998): سفر مردی به زندگی پس از مرگ برای یافتن همسرش که در یک سانحه رانندگی جان باخته است. این فیلم کاوش بصری خیره کننده و دلنشینی از عشق، از دست دادن و جاودانگی روح است.

در مجموع، این فیلم ها به موضوعات عمیق و معناداری مانند عشق، از دست دادن، غم، خانواده، و انعطاف پذیری می پردازند. آنها همه آثاری قدرتمند و ماندگار هستند که می توانند بر مخاطبان تأثیر عمیقی بگذارند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا