اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های «کمدی‌-عاشقانه» کره‌ای بر اساس امتیاز IMDb

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین، ژانر کمدی عاشقانه یا Rom-Com، یکی یکی از محبوب ترین ژانرها در بین طرفداران سریال های کره ای است. در واقع می توان گفت دنیای سریال های کره ای بیش از هر چیز دیگری در دنیا با این سبک آشنا است.

اما این سریال ها فقط «کمدی های عاشقانه» نیستند. بسیاری از آنها ما را به عرصه های مختلف فانتزی، تاریخی، سیاسی، ورزشی و حتی آشپزی می برند. در اینجا لیستی از بهترین رام های کره ای وجود دارد که همه آنها در IMDb دارای امتیاز بالای 8 هستند.

1. در حالی که شما خواب بودید
تعداد قسمت ها: 32

بازیگران: بائ سوزی، لی جونگ سوک، جونگ های این، لی سانگ یوب

سال انتشار: ۱۳۹۶

امتیاز IMDb: 8.3/10

این کمدی عاشقانه با ترکیبی مناسب از فانتزی و درام داستان زنی به نام نام هونگ جو را روایت می کند که توانایی دیدن وقایع آینده را در رویاهای خود دارد. از طرفی در این داستان دادستانی به نام جونگ جائه چان داریم که سعی می کند قبل از وقوع آنها را متوقف کند.

2. دکتر رمانتیک
تعداد قسمت ها: 54

بازیگران: هان سوک کیو، وو مین بیون، جین کیونگ، کیم مین جائه

سال انتشار: ۱۳۹۵

امتیاز IMDb: 8.4/10

این کمدی رمانتیک کره ای برخی از بهترین بازیگران دنیای درام های کره ای زمان خود را بازی می کند. داستان سریال حول محور زندگی یک پزشک ماهر و بزرگ به نام دکتر کیم می باشد. داستان اصلی از جایی شروع می شود که دکتر کیم با دو دانشجوی پزشکی روبرو می شود که هر دو به روش های مختلف به آموزش های بیشتری برای درک بهتر حرفه پزشکی نیاز دارند.

3. کلاس Itaewon
تعداد قسمت ها: 16

بازیگران: پارک سئو جون، کیم دا می، یو جائه میونگ

سال انتشار: 2020

امتیاز IMDb: 8.2/10

این یک درام کمدی عاشقانه در مورد مردی است که یک رستوران در محله Itewon راه اندازی می کند تا از پسر مدیر عامل شرکتی که پدرش را کشته است انتقام بگیرد. این سریال بین داستان های کمدی و انتقام جویی تعادل برقرار کرده و توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

بهترین کره ای

4. کیمیا روح
تعداد قسمت ها: 30

بازیگران: لی جائه ووک، هوانگ مین هیون، یو جون سانگ

سال انتشار: 2022

امتیاز IMDb: 8.8/10

این کمدی رمانتیک که ترکیبی از درام و فانتزی است، داستان جادوگران جوان و سرنوشت های پیچیده مرتبط با یک تکنیک جادویی ممنوعه به نام “کیمیاگری ارواح” را روایت می کند. این طلسم ممنوعه قدرت انتقال ارواح بین بدن ها را دارد. داستان اصلی از آنجا شروع می شود که روح یک قاتل زن به نام Naxo در بدن زنی ضعیف تر به نام Mu-Duk گرفتار می شود.

بهترین کره ای

5. یک پیشنهاد تجاری
تعداد قسمت ها: 12

بازیگران: Ahn Hyo-sup، Kim Se-jung، Seol In-ah

کارگردان: پارک سون هو

سال انتشار: 2022

امتیاز IMDb: 8.1/10

این کمدی رمانتیک داستان هاری با بازی کیم سه جونگ را روایت می کند که اتفاقاً در یک قرار ملاقات با رئیس شرکت خود ملاقات می کند. این سریال توسط پارک سون هو کارگردانی شده و توسط سئول هیهان، بو هی هونگ و هیهوا نوشته شده است. این سریال با بازی بهترین بازیگران کره ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

6. زادگاه روستای ساحلی چا-چا-چا
تعداد قسمت ها: 17

بازیگران: شین مین آه، کیم سون هو، جین سو

سال انتشار: 2021

امتیاز IMDb: 8.4/10

این کمدی عاشقانه داستان دندانپزشکی به نام هه جین با بازی شین مین آه را روایت می کند که در حین بازدید از یک روستای ساحلی کفش خود را گم می کند. هونگ دوشیک (کیم سئون هو)، یک همه کاره که کارهای مختلفی را برای مردم روستا انجام می دهد و به همین دلیل در شهر خود از احترام زیادی برخوردار است، اتفاقاً این کفش را پیدا کرد و به این ترتیب آن دو یکدیگر را ملاقات کردند.

بهترین کره ای

7. Crash Landing on You
تعداد قسمت ها: 19

بازیگران اصلی: هیون بین، سون یه جین، سئو جی هی، کیم جونگ هیون

سال انتشار: 2019

امتیاز IMDb: 8.7/10

این تریلر کمدی عاشقانه داستان یک تاجر اهل کره جنوبی به نام یون سه ری با بازی سون یه جین را روایت می کند که پس از تصادف در پرواز تفریحی خود در کره شمالی سقوط می کند. او در آنجا با ری جونگ هیوک که یک افسر ارتش کره شمالی است آشنا می شود. افسر جوان سعی می کند از سهری محافظت کند و او را پنهان کند. کم کم رابطه عاطفی بین این دو نفر شکل می گیرد.

8. گابلین
تعداد قسمت ها: 16

بازیگران: گونگ یو، کیم گو اون، لی دونگ ووک، یو این نا

سال انتشار: ۱۳۹۵

امتیاز IMDb: 8.6/10

این کمدی عاشقانه داستان یک عروس، نفرین ابدی، روح های متعدد، پیام آور مرگ و گذشته ای غم انگیز را روایت می کند. داستان اصلی سریال در مورد جن یا اجنه ای است که برای پایان دادن به زندگی جاودانه اش به یک زن انسانی نیاز دارد.

بهترین کره ای

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا