بهترین سریال‌های کره‌ای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برای طرفداران «سفر در زمان»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، آن دسته از طرفداران سریال های کره ای که عاشق فانتزی و سفر در زمان هستند، احتمالاً با سریال هایی مانند «تولد دوباره در خانواده ای ثروتمند»، «آقای ملکه» و «پادشاه، فرمانروای ابدی» آشنا هستند. سریال هایی که در آن احساس عشق یا انتقام آنقدر شدید می شود که حتی از مرزهای زمان هم فراتر می رود.

به گزارش فرادید؛ اما اگر دوست دارید آخرین سریال کره ای با موضوع سفر در زمان را در لیست تماشای خود قرار دهید، لیست زیر برای شما مناسب است. اینها بهترین درام های کره ای دو سال گذشته هستند که شخصیت هایشان از زندگی در زمان خودشان راضی نیستند!

1. دونده دوست داشتنی (2024)
این سریال با بازی Kim Hae-yeon (از سریال های “قلعه بهشتی” و “تو عالی هستی”) و Byun Woo-seok (از سریال های “Youth Record” و “Strong Namsun Girl”) امسال موفقیت غیرمنتظره ای داشته است. ; سریالی که علاوه بر صحنه های اکشن و تعلیقی، داستانی درباره عشق و فداکاری ابدی است.

تصور کنید از طرفداران پر و پا قرص موسیقی کی پاپ هستید. از طرفدارانی که تمام زندگیشان در دنبال کردن ستاره محبوبشان خلاصه می شود. سپس تصور کنید که این ستاره به طور ناگهانی در یک تصادف غم انگیز می میرد. این واقعیت دردناکی است که «ایم سئول» (کیم هه یون) در «دونده دوست داشتنی» با آن روبرو می شود.

سول که پس از مرگ نابهنگام ستاره کی پاپ، ریو سان جائه (بیون وو سوک) غمگین و افسرده شده، در سفری خارق‌العاده در زمان، خود را در پیچ و تاب عجیبی می‌بیند. او به چند سال پیش برمی گردد و به دوران دبیرستان سان جائه منتقل می شود. حالا او می تواند سرنوشتی متفاوت برای خود و ستاره محبوبش رقم بزند.

2. به سوی زمان شما (2023)
این سریال عاشقانه داستان هان جون هی را روایت می کند. زنی که در غم مرگ نامزدش یون جون است. جو هی یک سال پس از مرگ نامزدش یک نوار کاست دریافت می کند. با شنیدن صدای روی نوار کاست به طرز معجزه آسایی به سال 1998 باز می گردد و در بدن دانش آموز دبیرستانی به نام کوون مین جو از خواب بیدار می شود. او در این بدن جدید با پسری آشنا می شود که دقیقاً شبیه نامزد سابقش است. این آغاز رازها و رازهایی است که روایت اصلی سریال را شکل می دهد.

این سریال که با نام “زمانی به نام تو” نیز شناخته می شود، کمی گیج کننده است و کمی طول می کشد تا بفهمیم چه خبر است. اما همان پیچیدگی در همان زمان یکی یکی از جذابیت های سریال است که می تواند عمیقاً بیننده را درگیر خود کند. با این حال، بینندگانی که پایان های شاد را دوست دارند ممکن است ترجیح دهند نبود یک پایان قطعی برای ناامید شدن

بهترین سریال کره ای 2023 و 2024 برای

3. هندوانه چشمک زن (2023)
این سریال جذاب به سوالی می پردازد که احتمالا برخی از نوجوانان از خود پرسیده اند: پدر و مادر من در دوران نوجوانی چگونه زندگی می کردند؟ شخصیت اصلی این سریال قرار است پاسخ این سوال را از نزدیک ببیند. یون گیول (با بازی ریو یون) پس از مشاجره با پدرش یی چان (با بازی چوی وون یونگ در بزرگسالی و چوی هیون ووک در نوجوانی) به سال های نوجوانی خود باز می گردد که نمی خواهد او شغلی در این زمینه داشته باشد. موسیقی . یون گیول از دیدن عاشق شدن پدرش با دختر دیگری (که مادرش نیست) ناامید می شود و نقشه ای می اندیشد تا او را به سمت دختر مناسب هدایت کند، در حالی که سعی می کند از تصادفی که پدرش را ناشنوا کرده است جلوگیری کند.

4. The Legend of the Nine Tailed Fox 1938 (2023)
در این دنباله بر افسانه روباه نه دم (2020)، شخصیت کاریزماتیک گومیهو (روباه افسانه ای نه دم با ابرقدرت ها) به سال 1938 منتقل می شود، زمانی که کره توسط ژاپن اشغال می شود. او مشتاق بازگشت به خانه و پیوستن به مبارزان آزادی است که ناامیدانه در تلاش برای آزادی کشور خود هستند.

بهترین سریال کره ای 2023 و 2024 برای

چیزی که این سریال را بیش از هر چیز جالب می کند صحنه های اکشن دیدنی و مبارزه با شمشیر است، اما رابطه صمیمی بین لی یون (لی دونگ ووک) و برادر نیمه انسانش لی رونگ (کیم بام) نیز یک عنصر احساسی گرم و جذاب در این سریال است. “افسانه روباه نه دم سال 1983 است.

5. با شوهرم ازدواج کن (2024)
پارک مین یونگ که توسط بسیاری به عنوان ملکه درام های کره ای شناخته می شود، نقش کانگ جی وون، زنی خجالتی در این سریال را بازی می کند که توسط شوهر خیانتکارش (لی یی کیونگ) و بهترین دوستش (سونگ ها یون) تحت فشار قرار می گیرد. . او به طور تصادفی کشته می شود. اما پس از مرگ، او به طور مرموزی دوباره چشمان خود را باز می کند تا متوجه شود که در زمان ده سال به عقب برگشته است. او به زودی متوجه می شود که می تواند با انتقال بدبختی خود به دیگری سرنوشت خود را تغییر دهد. در نتیجه، او تصمیم می گیرد زن دیگری را متقاعد کند که با شوهرش ازدواج کند. این زن دیگر همان دوستی است که در زندگی قبلی خود به کانگ جی وون خیانت کرد.

6. من به طور تصادفی با شما آشنا شدم (2023)
در این سریال تخیلی کیم دونگ ووک و جین کی جو به ترتیب در نقش یک روزنامه نگار و یک نویسنده بازی می کنند که هر دو بنا به دلایلی به گذشته سفر می کنند و در آنجا گیر می کنند. این روزنامه نگار در سال 1987 گیر افتاده است و در تلاش برای حل ماجرای یک قتل زنجیره ای است. در حالی که نویسنده برای جلوگیری از ازدواج مادر و پدرش به همان سال سفر کرده است! با نزدیک‌تر شدن به هدفشان، به تدریج متوجه می‌شوند که ماجراجویی‌هایشان به روش‌های غیرمنتظره‌ای به هم مرتبط هستند.

بهترین سریال کره ای 2023 و 2024 برای

7. من تو را در نوزدهمین زندگی خود خواهم دید (2023)
بان جی ام توانایی خاصی دارد: می تواند خاطرات تمام زندگی های گذشته خود را به خاطر بسپارد. پس از گذشت نزدیک به هزار سال، او زندگی خود را با دقت و دقت سپری کرده است. او پس از یک حادثه غم انگیز در زندگی هجدهم خود، تصمیم می گیرد در نوزدهمین زندگی خود با افرادی از زندگی قبلی خود ارتباط برقرار کند.

بهترین سریال کره ای 2023 و 2024 برای

8. داستان قرارداد ازدواج پارک (2023)
در قرن نوزدهم، در شب عروسی اش، شوهر پارک یون وو (با بازی لی سه یونگ) که مدت هاست از بیماری قلبی رنج می برد، می میرد. پارک کاملاً از این وضعیت افسرده شده است. اما وقتی او توسط مردی ربوده شده و به چاه پرتاب می شود، اوضاع بدتر می شود. اما لحظه ای بعد پارک چشمانش را باز می کند و مردی را می بیند که دقیقاً شبیه شوهرش است. او اکنون در سئول امروزی است و مردی که او را از استخر نجات داد کانگ تائه ها (با بازی بائه این هیوک) است. او نماینده یک شرکت بزرگ است و به دلیل ضربه ای که در کودکی خورده است، نمی خواهد وارد روابط عاطفی شود. اما از طرفی پدربزرگ بیمارش می گوید که می خواهد قبل از مرگ او را ازدواج کند. بنابراین کانگ ته ها از پارک یون وو می خواهد که با هم ازدواج کنند.

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما