اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «سونگ کانگ» که نباید از دست بدهید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سونگ کانگ بازیگر 30 ساله کره ای است که در حال حاضر یکی او به یک ستاره مشهور در دنیای صنعت سرگرمی کره تبدیل شده است.

به گزارش فرادید؛ کانگ با ایفای نقش های متنوع و توانایی فوق العاده اش در بازیگری توجه مخاطبان بین المللی را به خود جلب کرده است. حضور او در چندین سریال معروف نتفلیکس باعث شده تا به «پسر نتفلیکس» ملقب شود. در اینجا لیستی از بهترین سریال های Song Kang آمده است.

1. زنگ عشق 2019

در این سریال تکنولوژی به کمک احساسات عاشقانه آمده است! یعنی یک فناوری جدید به کاربران این امکان را داده است که احساسات عاشقانه افرادی را که در شعاع 10 متری هستند درک کنند. سونگ کانگ در این سریال نقش هوانگ سان اوه را بازی می کند. مدلی خوش تیپ که در شبکه پیچیده ای از عشق و دوستی گرفتار شده است.

این درام با معرفی داستانی منحصر به فرد خود و بازی فوق العاده سونگ کانگ، بحث های داغی را در بین تماشاگران برانگیخته بود. به خصوص زمانی که به پایان مسیر شخصیت اصلی می رسد.

2. مانند پروانه (Navillera) 2021

این سریال داستانی پراحساس و احساسی در مورد پیرمردی را روایت می کند که بزرگترین آرزویش یادگیری باله پس از بازنشستگی است. او در کلاس رقص با پسر جوانی به نام لی چای روک (با بازی سونگ کانگ) آشنا می شود که علاقه زیادی به رقص دارد اما به دلیل شرایط بد مالی می خواهد آن را رها کند. دوستی این دو راه را برای رسیدن هر دو به هدفشان هموار می کند. این سریال نه تنها درباره باله، بلکه در مورد پیوند دوستی است که بین دو نفر از طبقات مختلف اجتماعی شکل می گیرد.

بهترین درام های کره ای با بازی

3. خانه شیرین 2020

در سریال ترسناک و هیجان انگیز «خانه شیرین»، انسان ها دستخوش تغییرات هیولایی می شوند و بقای نسل بشر به خطر می افتد. سونگ کانگ در این سریال نقش چا هیون سو را بازی می کند. نوجوانی که توانایی های هیولایی خود را در میان این هرج و مرج کشف کرده است. بازی ظریف و درخشان کانگ در این سریال آسیب پذیری و قدرت شخصیت او را در عین حال به تصویر می کشد. امسال قرار است فصل سوم این سریال پخش شود; اتفاقی که می توان آن را هدیه ای واقعی برای طرفداران سریال های کره ای و به خصوص طرفداران سونگ کانگ دانست.

4. حتی اگر می دانم (با این وجود) 2021

این سریال از طریق روابط پیچیده شخصیت هایش، مرز خاکستری و مبهم عشق و هوس را بررسی می کند. سونگ کانگ در نقش جئون، چهره ای مرموز به نمایش می گذارد که بینندگان را در مورد نیت واقعی او حدس می زند. این درام به ظرافت های عشق مدرن می پردازد و مبارزه دائمی بین عاطفه و غریزه انسانی را نشان می دهد.

5. When the Devil Calls Your Name (When the Devil Calls Your Name) 2019

این سریال در مورد یک موسیقیدان (با بازی جونگ کیونگ هو) است که ده سال پیش روح خود را به شیطان فروخت تا به شهرت و موفقیت دست یابد. اما اکنون مهلت قرارداد به پایان می رسد و او سعی دارد این بار معامله بزرگتری با شیطان انجام دهد. سونگ کانگ در این سریال نقش دستیار تازه کار این نوازنده را بازی می کند. این درام جنبه دیگری از مهارت بازیگری سونگ کانگ را به نمایش می گذارد و ثابت می کند که حتی زمانی که او در نقش اصلی نیست، باز هم می تواند بدرخشد.

بهترین درام های کره ای با بازی

6. شیطان من 2023

در این سریال عاشقانه تخیلی، سونگ کانگ نقش مردی به نام جونگ گو وون را بازی می کند. او در واقع شیطانی است که در دنیای انسان ها زندگی می کند. اما در یک چرخش عجیب، قدرت های شیطانی یونگ به زنی به نام دو دو هی با بازی کیم یو جونگ منتقل می شود. آیا او زنی است که درگیر دعوای بزرگی بر سر ارث است. حالا این دو نفر تصمیم می گیرند برای منافع متقابل با هم ازدواج کنند. اما این داستان آنها را به یک عشق واقعی هدایت می کند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا