اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «پارک شین هه»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، پارک شین هی یکی او یکی از مطرح ترین و مشهورترین بازیگران زن صنعت سرگرمی کره است. او اولین بار در سال 2003 به عنوان بازیگر کودک در درام معروف «پلکانی به سوی بهشت» ظاهر شد و به شهرت رسید. بازی منحصر به فرد او در نقش هان جونگ سو توجه بسیاری را به خود جلب کرد که راه را برای موفقیت حرفه ای او در سال های بعد هموار کرد.

به گزارش فرادید؛ از آن زمان پارک شین هی به دلیل ظاهر جذاب و سبک بازیگری فوق العاده اش بارها در سریال های موفق کره ای ظاهر شد. یکی او به یکی از بازیگران مطرح و شناخته شده این کشور در سطح بین المللی تبدیل شده است. در اینجا لیستی از بهترین سریال های کره ای با حضور این بازیگر معروف را مشاهده می کنید.

تو زیبایی

پارک شین هی در این سریال نقش یک برادر و خواهر دوقلو به نام های گومی نام و گومی نیو را بازی می کند. می نیو دختری شیرین و جذاب است که آرزوی راهبه شدن را دارد. Mi-Nam همچنین عضو یک گروه پاپ است. وقتی می‌نام باید برای جراحی پلاستیک به آمریکا برود، می‌نیو موافقت می‌کند که برای یک ماه از برادرش حمایت کند. داستان این سریال در فضایی طنز و گرم روایت می شود و محور اصلی داستان چالش هایی است که Mi-New برای حفظ هویت مخفی خود با آن مواجه است.

ضرب و شتم

در این درام موسیقی محور، پارک شین های نقش لی کیو وون را بازی می کند. یک دانشجوی موسیقی سنتی که با یک خواننده و گیتاریست به نام لی شین (با بازی جونگ یونگ هوا) وارد یک رابطه عاطفی می شود. این سریال هماهنگی بین عشق، اشتیاق به هنر و دنبال کردن رویاها را بررسی می کند. Shin Hye برای بازی در این سریال جوایز متعددی از جمله محبوب ترین جایزه بازیگر زن تلویزیون در جوایز هنری Baxeng 2012 دریافت کرد.

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان
پسر باحال

پارک شین هی در این سریال نقش گو دیوک می را بازی می کند. دختری منزوی و خجالتی که عادت دارد در آپارتمانش تنها بنشیند و از پنجره همسایه ها را تماشا کند. اما وقتی یک پسر خوش تیپ قلب او را می دزدد، گو دئوک می مجبور می شود بر کمرویی و اضطراب خود غلبه کند و خانه را ترک کند. این سریال یک کمدی عاشقانه جذاب است که به دلیل بازی های دلنشین و فضای طنز و مفرحش واقعا قابل تماشا است.

وارثان

پارک شین هی در این سریال نقش چا یون سونگ را بازی می کند. دختری از طبقه نسبتاً فقیر جامعه که مجبور است برای تأمین مخارج خود و مادرش یک کار نیمه وقت انجام دهد. همزمان در مدرسه ای تحصیل می کند که فرزندان ثروتمندترین خانواده های سئول نیز در آن درس می خوانند. چا یون سانگ زمانی که دو مرد جوان از خانواده های بسیار ثروتمند برای به دست آوردن قلب او با هم رقابت می کنند، خود را در وسط یک مثلث عشقی می بیند. این یکی این یکی از معروف ترین سریال های پارک شین های است که برای آن جوایز زیادی از جمله محبوب ترین جایزه بازیگر زن (تلویزیون) از پنجاهمین دوره جوایز Baxeng در سال 2014 به دست آورد.

پینوکیو

پارک شین هی در این درام محبوب و فانتزی نقش چوی این ها را بازی می کند. دختری با یک بیماری منحصر به فرد که هر وقت دروغ می گوید باعث سکسکه می شود! این ویژگی زمانی جالبتر می شود که او کار روزنامه نگاری را آغاز می کند. این مجموعه به بررسی مسائل مختلف از جمله قدرت و پیامدهای دستکاری رسانه ها می پردازد.

پزشکان

پارک شین هی در این سریال نقش یو هی جونگ را بازی می کند. یک جراح مغز و اعصاب قوی و مصمم که به دلیل گذشته شخصیتی سخت و سرد دارد. اما ملاقات و آشنایی با یک مربی منحصر به فرد باعث می شود که هاجونگ به تدریج تبدیل به یک دکتر دلسوز و موفق شود. این مجموعه موضوعاتی مانند پشتکار و رشد شخصی را بررسی می کند.

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان
الحمرا

این یکی این یکی از “زیباترین” سریال های کره ای محسوب می شود. سریالی که در آن دنیای واقعی و دنیای یک بازی ویدیویی با هم ترکیب شده اند. پارک شین هی در این سریال نقش جونگ هی جو را بازی می کند. صاحب یک مهمان خانه در گرانادا، اسپانیا و یک گیتاریست سابق. او خواهر یک نابغه جوان است که توانسته یک بازی بر اساس واقعیت افزوده بسازد. داستان این بازی در مورد نبردهای قرون وسطایی در کاخ الحمرا است. پس از اینکه صاحب یک شرکت بزرگ (با بازی هیون بین) برای یافتن سازنده بازی به اسپانیا می آید، با جونگ هی جو آشنا می شود و با هم درگیر ماجراهای مرموز می شوند که مرز بین واقعیت و بازی را محو می کند.

افسانه سیزیف (2021)

پارک شین هی در این سریال فانتزی نقش کانگ سو هی را بازی می کند. این سریال در مورد یک مهندس است که به دنبال کشف یک توطئه مرموز است و Su Hae زنی زیبا از آینده است که قصد دارد دنیای جنگ زده را از نابودی نجات دهد.

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان
سقوط

این آخرین سریال پارک شین هی است که در آن نقش Nam Ha Neul را بازی می کند. دانشجوی ممتازی که پس از مشکلات فراوان متخصص بیهوشی می شود اما پس از مواجهه با بحران، بیمارستان را رها می کند و کارش را رها می کند. او در یک اتاق روی پشت بام با یو جونگ وو (با بازی پارک هیونگ سیک)، جراح پلاستیک معروفی که او نیز دچار بحران شده، زندگی می کند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا