اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «شین هه سان»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، شین هائه سون بازیگر 34 ساله کره ای در حال حاضر یکی او یکی از محبوب ترین بازیگران زن در صنعت سرگرمی کره است. توانایی او در ایفای نقش های کمدی و عاشقانه باعث شده تا در تعداد قابل توجهی از سریال های محبوب کره ای حضور داشته باشد. او به ویژه برای ایفای نقش های کلیدی در سریال های پرطرفدار کره ای مانند «هفده سالگی»، «آخرین ماموریت فرشته: عشق»، «آقای ملکه»، «دوباره در نوزدهمین زندگی من می بینم» و «به سامدال-ری خوش آمدید» شهرت دارد. “.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین و محبوب ترین سریال های Shin Hye Sun آورده شده است.

1. افسانه دریای آبی (2016)

در طول سلسله چوسون، یک پری دریایی توسط فرماندار نجات می یابد و به دریا باز می گردد. در حال حاضر، مسیرهای آنها دوباره با هم تلاقی می کنند زیرا روح مرد اکنون در بدن یک مرد کلاهبردار دوباره متولد می شود. در این سریال شین هائه سان نقش دوم دختری دانشجو به نام چا شی آه را بازی می کند.

2. پنج فرزند کافی است (2016)

دو نفر که هر دو در ازدواج قبلی خود شکست خورده اند، با یکدیگر آشنا می شوند و به تدریج عاشق یکدیگر می شوند. در طول مسیر، این دو با زندگی گذشته خود و همچنین روابط خود با خانواده خود دست و پنجه نرم می کنند. شین هیسان در این سریال نقش یک معلم خجالتی دبستان را بازی می کند.

3. اوه روح من (2015)

دختری به نام Na Bong-sun که توانایی دیدن ارواح را دارد به عنوان دستیار آشپز در یک رستوران کار می کند. او عاشق رئیسش، کانگ سان وو است، و کانگ سان وو پس از تسخیر بونگ سان توسط روح یک دختر اغواگر، عاشق او می شود. Shint Hae-Sun در این سریال نقش خواهر کانگ سون وو را بازی می کند.

4. زندگی طلایی من (2017)

این سریال یکی این اولین درخشش شین هی سان در نقش اصلی بود. او در اینجا نقش زنی به نام سئو جی آن را بازی می کند که سخت کوش و مصمم است و با وجود همه سختی ها برای موفقیت از هیچ کاری کوتاه نمی آید. در نهایت، او توسط گروه Hassung استخدام می شود، اما بدون اطلاع او، در واقع نوه صاحب اصلی این شرکت بزرگ است.

5. هنوز 17 ساله (2018)

در این سریال Shin Hye Sun نقش دختری را بازی می کند که نابغه ویولن است. در هفده سالگی بر اثر تصادف به کما می رود و 13 سال بعد در 30 سالگی از خواب بیدار می شود در حالی که هنوز ذهنیت یک نوجوان 17 ساله را دارد. او با مردی ملاقات می کند که تجربه مشابهی داشته است و هنوز از آنچه اتفاق افتاده زخمی است.

بهترین سریال کره ای با بازی جذاب و درخشان

6. او زیبا بود (2015)

جی سونگ جون و کیم هه جین دوستان دوران کودکی هستند. سونگ جون در کودکی چاق و غیر جذاب به نظر می رسید. از طرفی هاجین زیبا و از خانواده ای ثروتمند بود اما به مرور زمان ظاهر و ثروت خود را از دست داد. در بزرگسالی، او در یک مجله مد استخدام می شود، اما به زودی متوجه می شود که رئیس جدید و ناخوشایند او در واقع سونگ جون جذاب و خوش تیپ است. شین هی سان در این سریال نقش هان سول را بازی می کند یکی او همکار کیم هی جین در مجله مد است.

7. آهنگ مرگ (2018)

این سریال بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و داستان عاشقانه تراژیک یک نمایشنامه نویس و یک خواننده سوپرانو (با بازی Shin Hye Sun) در دوران اشغال کره توسط ژاپن را روایت می کند.

8. آخرین ماموریت فرشته: عشق (2019)

برای بازگشت به بهشت، یک فرشته شیطانی باید عشق واقعی را برای یک بالرین بی تفاوت و بدبین (با بازی Shin Hye Sun) پیدا کند. اما وقتی فرشته یک قانون را زیر پا می گذارد و عاشق بالرین می شود، همه چیز پیچیده می شود.

9. آقای ملکه (2020)

یک سرآشپز مرد به طور مرموزی در بدن یک ملکه جوان (با بازی Shin Hye Sun) در دوران Joseon بیدار می شود. همانطور که او سعی می کند راهی برای بازگشت به زمان حال پیدا کند، به تدریج اسرار پادشاهی را می آموزد. این یکی این یکی از جذاب ترین نقش های شین هی سان است. او در این سریال به خوبی نقش زنی را بازی می کند که روح یک مرد را در درون خود دارد.

بهترین سریال کره ای با بازی جذاب و درخشان

10. به جایی خوش آمدید (2023)

شخصیت های اصلی این سریال دو دوست دوران کودکی جو یونگ پیل (جی چانگ ووک) و جو سام دال (شین هی سان) هستند. پس از یک حادثه در دوران جوانی آنها را از هم جدا می کند، جونگ پیل به عنوان یک هواشناس پرشور اما سرسخت در شهر آنها می ماند، در حالی که سامدال به سئول سفر می کند تا رویاهای خود را برای تبدیل شدن به یک عکاس مد دنبال کند. . سال ها بعد زندگی صمدال در شهر از هم می پاشد و او به زادگاهش باز می گردد. در آنجا او بار دیگر با یونگ پیل روبرو می شود. آنها دوستی خود را دوباره احیا می کنند و به تدریج تبدیل به یک رابطه عاشقانه می شود.

11. من تو را در نوزدهمین زندگی خود خواهم دید (2023)

Ban Ji-um (با بازی Shin Hye Sun) توانایی خاصی دارد: او می تواند تمام زندگی های گذشته خود را به یاد بیاورد. پس از یک حادثه غم انگیز در هجدهمین زندگی خود، او تصمیم می گیرد در نوزدهمین زندگی خود با مردم زندگی قبلی خود ارتباط برقرار کند.

بهترین سریال کره ای با بازی جذاب و درخشان

۲۲۰

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا