اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب اوه یون سو

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، در اینجا لیستی از بهترین سریال های کره ای با بازی Oh Yeon-seo; بازیگر محبوب و با استعدادی که با سریال دونگی برای مخاطبان ایرانی هم شناخته شده است.

فرادید نوشت: اوه یون سو بازیگر 37 ساله کره ای است که شاید بیشتر مخاطبان ایرانی او را با بازی در نقش «ملکه اینوون» در سریال دونگ یی بشناسند. اما کارنامه هنری یون سو شامل سریال ها و فیلم های موفق دیگری نیز می شود. از سریال طنز “خانواده جدید” تا سریال فانتزی و جذاب “کافه مینامدانگ” یکی یکی از بهترین سریال های سال 2022 در نظر گرفته شد.

در اینجا لیستی از بهترین سریال های Oh Eun-soo را مرور می کنیم. سریال هایی با حال و هوای متفاوت که استعداد بازیگری یون سو را در ژانرهای مختلف به رخ می کشد.

1. شوهرم خانواده دارد

داستان این سریال کمدی خانوادگی درباره زنی به نام چا یون هی است که در کار خود به عنوان تهیه کننده تلویزیون کاملاً موفق است. اما زمانی که شوهرش سال‌ها بعد والدین واقعی خود را کشف می‌کند، چا یون هی با چالش‌های غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شود. اوه یون سو در این سریال در نقش بنگ مال سوک. یکی او نقش خواهر شوهر چا یون هی را بازی می کند.

2. جانگ بو ری اینجاست!

دختر جوانی از خانواده ای ثروتمند ناپدید می شود و به جای پدر و مادر واقعی اش توسط زنی نسبتا فقیر بزرگ می شود. در همین حال، خانواده ثروتمند او برای مقابله با از دست دادن دختر خود، دختری را به فرزندی قبول می کنند. اما وقتی دختر جوان دوباره خانواده واقعی خود را پیدا می کند، تنش ها و رقابت های شدیدی به وجود می آید. اوه یون سو در این سریال نقش شخصیت اصلی جانگ بوری را بازی می کند.

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب اوه یون سو

۳. اینجا می آید آقای اوه

این سریال داستان دو مرد کاملا متفاوت را روایت می کند که با دو خواهر ازدواج کرده اند. اوه جا ریونگ مردی خوش اخلاق، اجتماعی و مهربان است که به همسرش گونگ جو (اوه یون سو) با قلبی پاک وفادار است. در مقابل، جین یونگ سوک با همسرش جین جو برای ثروت خانواده اش ازدواج کرد و اکنون در حال نقشه کشیدن برای سرقت اموال آنهاست. جا-ریونگ، که بیکار است، در برابر حرص و طمع و مکر دشمن خود، یانگ سوک، ایستاده و خانواده همسرش را از نابودی نجات می دهد.

4. تیم برتر پزشکی

این سریال زندگی پزشکان و پرستاران یک تیم پزشکی برجسته در بیمارستان دانشگاه گوانگهای را دنبال می کند. این سریال با تمرکز بر چالش ها و پیروزی های حرفه پزشکی و روابط پیچیده شخصیت ها، تصویری جذاب از دنیای پزشکی ارائه می دهد.

5. لطفا برگردید آقا

این سریال داستان دو نفر را دنبال می‌کند که پس از مرگ در بدن‌هایی جدید به زندگی بازمی‌گردند. این سریال با مضامینی چون عشق، رستگاری و شانس دوم، داستان تلاش آنها برای اصلاح اشتباهات گذشته را به تصویر می کشد.

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب اوه یون سو

6. دختر ساسی من

این درام عاشقانه که در دوران چوسون می گذرد، داستان عشق بین گئون وو، یک دانشمند محترم، و یک شاهزاده خانم سرزنده و پرشور به نام هائه میونگ (اوه یون سو) را روایت می کند. با وجود درگیری های اولیه، رابطه آنها از دشمنی به دوستی و سپس عشق تبدیل می شود.

7. اودیسه کره ای

این سریال داستانی فانتزی و عاشقانه در دنیای مدرن را روایت می کند. داستانی با الهام از افسانه های باستانی. اوه یون سو در این سریال نقش دختری را بازی می کند که توانایی دیدن ارواح را دارد. این نیروی ویژه باعث می شود که او وارد ماجرای عجیب درگیری دو موجود ماوراء طبیعی شود.

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب اوه یون سو

8. عشق با عیب

این سریال کمدی رمانتیک داستان جو سو یون (اوه یون سو) را دنبال می کند که از پسرهای خوش تیپ متنفر است زیرا با سه برادر خوش تیپ بزرگ شده است که همیشه او را در دردسر می انداختند. اما زمانی که او با لی کانگ وو، مردی خودراز و خوش تیپ آشنا می شود، دنیای او زیر و رو می شود و عشق بین آنها به شکل غیرمنتظره ای شکل می گیرد.

9. کافه مینامدانگ

Nam Han-joon (با بازی Seo In-guk) یک کارآگاه جنایی سابق است که اکنون به عنوان یک کلاهبردار کار می کند. برای کلاهبرداری هایش، خودش را به عنوان یک فالگیر در می آورد و کافه مینامدانگ را اداره می کند. او با ظاهر جذاب و مهارت های گفتاری خود مشتریان را جذب می کند. البته در حالی که از مشتریان خود کلاهبرداری می کند، به حل پرونده آنها نیز کمک می کند. از طرفی هان جائه هوی (با بازی اوه یون سو) سه سال است که به عنوان کارآگاه کار می کند. او به کار خود علاقه مند است و سعی می کند راه درست و منصفانه ای را دنبال کند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا