اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های نیمۀ اول سال ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سال 2024 به نیمه رسیده است و تاکنون شاهد پخش سریال های جذاب زیادی بوده ایم. سریال هایی در ژانرهای مختلف و با مضامین متفاوت که قطعا علاقه مندان به فیلم ها و سریال ها می توانند گزینه های مورد علاقه خود را در بین آنها پیدا کنند.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین و برجسته ترین سریال های پخش شده در سال جاری را آماده کرده ایم. از داستان های جنایی و معمایی مانند «کارآگاه واقعی» تا ماجراهای علمی تخیلی مانند آنچه در «صورت فلکی» رخ می دهد.

سابقه جنایی

این سریال جنایی بریتانیایی که در لندن اتفاق می افتد، داستان دو کارآگاه را روایت می کند. یکی افراد باتجربه و تازه وارد که برای حل پرونده قتلی که مدت ها پیش اتفاق افتاده با یکدیگر رقابت می کنند.

این سریال درباره سه زن آمریکایی است که در هنگ کنگ زندگی می کنند و زندگی آنها با یکدیگر و با تراژدی های تصادفی در هم آمیخته است. این سریال به چالش های زندگی بین دو فرهنگ و ساختن خانه در سرزمینی غریب می پردازد.

Feud: Capote vs. The Swans (فصل 2)
این سریال داستان نیمه تمام نویسنده ای به نام ترومن کاپوتی را به تصویر می کشد که با انتشار کتابی چند تن از دوستان سابق خود را آزرده خاطر کرد. این سریال به تقابل های پر زرق و برق و جذاب کاپوتی و دوستان سابقش می پردازد.

استادان هوا
این سریال داستان خلبانان بمب افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را روایت می کند که در حملات خطرناک بر فراز آلمان نازی شرکت داشتند. در این سریال به جنبه های روانی و عاطفی این جوانان نیز پرداخته شده است.

آقای بیل
داستان این سریال درباره کارآگاه سام اسپید است که در جنوب فرانسه بازنشسته شده و درگیر حل قتل تعدادی راهبه می شود. داستان سریال شامل توطئه های جنگ سرد و جاسوسی مذهبی است.

True Detective فصل چهارم

داستان این سریال در شهری دورافتاده در آلاسکا می گذرد. دو کارآگاه زن به دنبال حل معمای یک قتل در یک پایگاه علمی هستند. این سریال به سبک ترسناک و فراطبیعی فصل اول خود بازگشته است.

زن در دیوار
این سریال معمایی در دهکده ای در ایرلند اتفاق می افتد و داستان زنی را روایت می کند که از یک کابوس بیدار می شود و جسدی را در خانه اش پیدا می کند. داستان مربوط به تجربیات او در یک موسسه بدنام در دوران جوانی است.

صورت فلکی
این سریال علمی تخیلی، معمایی و هیجان انگیز درباره زنی است که درگیر توطئه ای در فضا می شود و برای کشف حقیقت به زمین بازمی گردد. اما بازگشت به زمین تنها آغاز رازهای بزرگتر است.

برای زنده ماندن رانندگی کنید
این مستند سریالی روایتی جذاب و هیجان انگیز از فصل 2023 فرمول یک است.

اقا و خانم اسمیت
این سریال کمدی اکشن درباره دو جاسوس است که با هم ازدواج کرده و در ماموریت های خطرناک شرکت می کنند. آنها سعی می کنند ازدواج خود را مدیریت کنند در حالی که در ماموریت های خود بهترین کار را انجام می دهند.

نگاه جدید
این سریال ظهور برند کریستین دیور پس از جنگ جهانی دوم را دنبال می کند و رقابت او با کوکو شانل را در پس زمینه پاریس تحت اشغال نازی ها به تصویر می کشد.

یک روز
این سریال عاشقانه داستان دو دوست دانشگاهی را روایت می کند که هر سال در یک روز مشخص با یکدیگر ملاقات می کنند. این سریال رابطه این دو نفر را در طول سال ها دنبال می کند.

آقایان
سریالی به کارگردانی گای ریچی که داستان پسر دوم یک دوک اخیراً درگذشته را به تصویر می‌کشد. او به طور غیر منتظره ای به عنوان وارث پدرش معرفی می شود و دلیل این انتخاب با فاش شدن مشکلات پسر اول مشخص می شود.

دختران5 Eva
داستان یک گروه دختر از دهه 2000 که در میانسالی دوباره به هم می پیوندند. این سریال با لحظات کمدی فراوان و شخصیت های جذاب خود مخاطب را به خود جذب می کند.

شکار انسان
این سریال در مورد تعقیب و دستگیری قاتل رئیس جمهور لینکلن در سال 1865 است. توبیاس منزیس در نقش وزیر جنگ لینکلن، ادوین استانتون، که مسئول یافتن قاتل است، بازی می کند.

پالم رویال
کریستن ویگ در نقش ملکه زیبایی که وارد جامعه ثروتمند پالم بیچ می شود بازی می کند. داستان سریال درباره تلاش او برای ورود به طبقات بالای جامعه است.

Fallout
این سریال اقتباسی از یک بازی ویدئویی پسا آخرالزمانی است و ترکیبی از اکشن، هرج و مرج ربات و ماجراهای مرموز را در دل دنیایی عجیب روایت می کند.

ریپلی
مردی ثروتمند مردی به نام تام ریپلی را استخدام می کند تا به ایتالیا سفر کند و پسر ولخرجش را متقاعد کند که به خانه بازگردد. پذیرش این شغل توسط تام اولین قدم او در مسیر فریب، کلاهبرداری و جنایت است.

بهترین سریال نیمه اول 2024

زیر پل
این سریال بر اساس داستان واقعی قتل رینا ویرک، دختر ۱۴ ساله‌ای که پس از رفتن به یک مهمانی ناپدید می‌شود، دنیای پنهان دخترانی که متهم به قتل هستند را بررسی می‌کند.

بچه گوزن شمالی
این سریال بر اساس تجربیات واقعی کمدین بریتانیایی ریچارد گود از تعقیب و تجاوز جنسی، تعادل خوبی بین کمدی تاریک و لحظات هیجان انگیز برقرار می کند.

ماده تاریک
یک تریلر علمی تخیلی درباره یک استاد فیزیک که به دنیای موازی منتقل می شود و باید سعی کند همسرش را نجات دهد.

بهترین سریال نیمه اول 2024

هک، فصل 3
سریالی کمدی با بازی جین اسمارت که همچنان در فصل سوم خود جذاب، هوشمندانه و پر از لحظات خنده دار و احساسی است.

بابل برلین، فصل 4
یک داستان پلیسی و جنایی در دوران جمهوری وایمار در آلمان؛ کمیسر پلیس گئون راث از کلن به برلین منتقل شد. او در حین تحقیق در مورد جنگ جهانی اول به شدت مجروح شد یکی این یکی از بزرگترین شبکه های پورنو برلین است، با شبکه خطرناکی از توطئه ها مواجه است.

خرس، فصل 3
فصل سوم داستان رستوران «خرس» که به بررسی روابط و شخصیت ها در محیط کار می پردازد.

بهترین سریال نیمه اول 2024

House of the Dragon، فصل ۲
داستان جنگ قدرت، توطئه ها و اژدها در دوره قبل از اتفاقات «بازی تاج و تخت» که در فصل دوم با بازی های درخشان و مناظر زیبا ادامه دارد.

بی گناه فرض شده
در این سریال جیک جیلنهال نقش وکیلی را بازی می کند که متهم به قتل است و سعی می کند بی گناهی خود را ثابت کند. این سریال با داستان هیجان انگیز و بازی های قوی خود مخاطب را به خود جذب می کند.

بهترین سریال نیمه اول 2024

Tour de France: Unchained، بیشتر بخوانید
مستندی درباره مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانس که به زندگی و تلاش دوچرخه سواران می پردازد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا