اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های عاشقانۀ کره‌ای ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید

پس از رکوردشکنی سریال های کره ای عاشقانه مانند «پادشاه سرزمین» و «شیطان من» در سال 2023، سریال سازان کره ای در سال 2024 به سراغ داستان های متفاوت و جذاب و همچنین استفاده از بهترین و معروف ترین آن ها می روند. بازیگران کره ای ژانر عاشقانه را شگفت زده کنید

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از هفت درام عاشقانه کره ای وجود دارد که قرار است در سال 2024 روی پرده های تلویزیونی بروند.

1. قو قرمز

خلاصه داستان: وان سو (با بازی کیم هانول) یک گلف باز موفق است که با وارث یک شرکت بزرگ ازدواج کرده است. او اخیراً شرکت خود را راه اندازی کرده است و به دلیل فعالیت های خیریه اش مورد تحسین قرار می گیرد. با گذشت زمان، او محافظی به نام سئو دو یون (جونگ جی هون) را برای امنیت خود استخدام می کند. اما حضور این محافظ که از کالج پلاس فارغ التحصیل شده، باعث می شود وان سو کم کم رازهای پشت صحنه شرکت متعلق به خانواده همسرش را کشف کند.

2. تمام عشقی که آرزو می کنید

خلاصه داستان: یک جن (کیم وو بین) که از زندگی در چراغ خود خسته شده است، به شدت می خواهد با مردم زندگی کند. پس از احضار شدن توسط زنی به نام گا یونگ (بائه سو)، او مأمور می شود تا سه آرزوی او را برآورده کند. اما از قضا این جن خونگرم و احساسی عاشق گا یونگ می شود! و در حالی که گا یونگ دختری سرد و بی احساس به نظر می رسد.

3. چون من هیچ ضرری نمی خواهم

خلاصه داستان: سون ها یونگ (شین مین آه) برای جلوگیری از وضعیت نامطلوب در محیط کارش به فکر ازدواج ساختگی است. برای این کار او به یک کارمند فروشگاه به نام کیم جی ووک (کیم یونگ دائه) پیشنهاد می کند که نقش نامزد او را بازی کند. جی ووک این پیشنهاد را می پذیرد و حالا ها یونگ باید مراسم عروسی آنها را برنامه ریزی کند.

4. داستان عشق Choon Hwa

خلاصه داستان : داستان این سریال در کشور خیالی دانگ بانگگوک روایت می شود. هاواری (با بازی گو آرا) جوانترین شاهزاده خاندان سلطنتی است. او با تفکری مستقل بزرگ شد. وقتی به سن ازدواج می رسد تصمیم می گیرد خودش همسر آینده اش را انتخاب کند. او کاخ را ترک می کند تا با خواستگارانش ملاقات کند. او همچنین در حال تلاش برای یافتن شخصی است که چهره خود را به عنوان شخصیت زن اصلی در مجموعه ای از نقاشی های عاشقانه (به نام چون هوآ) نقاشی کرده است. در همین حال، چوی هوان (با بازی چانگ ریول) اولین نفر در لیست همسران احتمالی پرنسس هواری است. او ثروت زیادی دارد و همچنین جوانی خوش تیپ است. اما به نظر می رسد او رازی را پنهان می کند.

5. تنه

خلاصه داستان: این جی (با بازی سئو هیون جین) برای یک شرکت خدمات ازدواج قراردادی کار می کند. این شرکت برای مشتریان خود همسر پیدا می کند و با آنها به مدت یک سال قرارداد ازدواج می بندد. این جی به تازگی چهارمین ازدواج ترتیب داده شده خود را به پایان رساند و با جونگ وون (با بازی گونگ یو) برای پنجمین ازدواج ترتیب داده شده خود آشنا می شود. جونگ وون که به عنوان تهیه کننده موسیقی کار می کند، به دلیل درد گذشته اش پر از اضطراب و تنهایی است. به مرور زمان همدیگر را بهتر می شناسند و به هم عادت می کنند. یک روز، یک صندوقچه مرموز در یک دریاچه کشف می شود. این کشف می تواند اسرار پشت صحنه شرکت ازدواج ترتیب داده شده برای In-J و Jung-Won را فاش کند.

6. از ستاره ها بپرسید

خلاصه داستان: این سریال داستانی عاشقانه در فضای عمیق را روایت می کند. ایو کیم (گونگ هیو جین) یک فضانورد کره ای-آمریکایی است که در یک ایستگاه فضایی کار می کند. یک روز توریستی به نام گونگ ریونگ (لی) از ایستگاه بازدید می کند و عاشق ایو می شود. اما آیا حوا احساسات گونگ را متقابل خواهد کرد؟

7. آقای پلانکتون (آقای پلانکتون)

خلاصه داستان: هیچ کس Hae-joo (با بازی Woo Do-Hwan) را دوست ندارد زیرا حتی او نمی داند پدر واقعی او کیست. این باعث می شود مردم او را عنصری ناپاک ببینند. یک روز هاه جو خبری می شنود که زندگی او را تغییر می دهد. او تصمیم می گیرد در جستجوی پدر واقعی خود سفری را آغاز کند. او در مسیر این سفر به طور اتفاقی با دختری به نام جو جائه می (با بازی لی یو می) آشنا می شود. جائه می قرار بود با پسر یک خانواده ثروتمند ازدواج کند اما خانواده پسر او را شایسته عروس شدن نمی دانند. به همین دلیل جو جائه می در روز عروسی قبل از مراسم ناپدید می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا