اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در خرداد و تیر خواهیم دید

در ژوئن 2024، طرفداران درام های کره ای می توانند منتظر بازگشت فصل دوم سریال جنایی محبوب The Player در سال 2018 باشند. این در حالی است که سریال های کمدی-عاشقانه و جذابی چون «خانم شب و روز» و «گانگستر دوست داشتنی من» نیز منتشر می شود.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از 5 سریال مورد انتظار در ماه ژوئن (نیم خرداد تا نصف تیر) معرفی خواهد شد.

1. بازیکن 2: استاد کلاهبرداران (14 خرداد)

بازیگران اصلی: سونگ سونگ هون، اوه یون سو، لی سی وون، تائه وون سوک، جانگ گیوری

خلاصه داستان : این سریال مهیج دنباله سریال “بازیکن” است که در سال 2018 پخش شد.داستان سریال در مورد گروهی از کلاهبرداران متشکل از یک هکر، یک مبارز و یک راننده است که برای سرقت پول های کثیف پولدارها متحد می شوند. به ناحق جمع آوری کرده اند.

2. سلسله مراتب (18 خرداد)

بازیگران: رو جونگ اوی، لا چا مین، کیم جائه وون، جی هی وون، لی وون جونگ

خلاصه داستان : وقایع این سریال در دبیرستان جوشین اتفاق می افتد. یک مدرسه خصوصی معتبر که فقط برای بچه های نخبه در نظر گرفته شده است. روایت این سریال ترکیبی جذاب و گیرا از مضامین عشق، دوستی و انتقام خواهد بود. همه چیز با ورود دانش آموز جدیدی به نام کانگ ها شروع می شود که نظم ایجاد شده توسط دانش آموزان قبلی را به هم می زند.

3. مافیای شیرین من (23 خرداد)

بهترین سریال کره ای جدید در خرداد و تیر خواهیم دید

بازیگران: اوم تائه گو، هان سون هوا، کوان یول، کیم هیون جین، جائه چان، یانگ هیون مین، هوانگ هیون جونگ

خلاصه داستان: این سریال رمانتیک-کمدی دو شخصیت به ظاهر بعید را گرد هم می آورد: گو یون ها، زن جوانی که یک کانال یوتیوب برای کودکان به نام “خواهر کوچک” را اداره می کند. و از سوی دیگر سو جی هوان، گانگستر سابق که زندگی جدیدی را آغاز می کند و حتی به اصلاح گروه های گانگستری دیگر کمک می کند. ملاقات آنها منجر به یک رابطه عاشقانه غیرمنتظره می شود.

4. خانم شب و روز (26 خرداد)

بازیگران: لی جونگ اون، جونگ اون جی و چوی جین هیوک

خلاصه داستان : لی می جین سال هاست که به دنبال شغلی ثابت و بدون موفقیت بوده است. اما زندگی او زمانی تغییر می کند که یک روز در بدن زنی 50 ساله از خواب بیدار می شود. او تصمیم می گیرد از این موقعیت به نفع خود استفاده کند. بنابراین او در طول روز در بدن جدید خود به عنوان کارآموز در دفتر یک دادستان سختگیر به نام کی جی وونگ کار می کند و عصرها به عنوان یک دختر جوان 20 ساله به بدن خود باز می گردد.

بهترین سریال کره ای جدید در خرداد و تیر خواهیم دید

5. عاشق DNA (2 تیر)

بازیگران: چوی سی وون، جونگ این سان، لی ته هوا، جونگ یو جین

خلاصه داستان: راه های بی شماری برای یافتن عشق وجود دارد و محققی به نام سو جین معتقد است که ژن ها کلید اصلی هستند. او مصمم است مردی را پیدا کند که از نظر ژنتیکی با او سازگار باشد. به این ترتیب او با یون وو، متخصص زنان و زایمان آشنا می شود که همیشه احساس نیاز به پایان دادن به روابط خود را داشته است. در همین حال، کانگ هون یک آتش نشان است که به نظر می رسد همیشه برای کمک به سو جین در مکان مناسب حاضر است. اما در نهایت، ژن های سو جین او چه مسیری را برای او رقم خواهند زد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا