اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌هایی که در خرداد و تیر خواهیم دید؛ از «خرس» تا «خاندان اژدها»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ در ماه آینده، ما به شهر افسانه ای کینگزلندینگ و شهر پر از خشونت و فساد، کینگستاون باز خواهیم گشت. همچنین می توانیم به آشپزخانه سریال «خرس» سری بزنیم و سرگردانی در دنیای پسا آخرالزمانی سریال «دندان شیرین» را تجربه کنیم.

به گزارش فرادید؛ دنیای ابرقهرمانی سریال «پسران» و دنیای علمی تخیلی کلون ها در سریال «یتیم سیاه» نیز به ترتیب با فصل جدید و اسپین آف به تلویزیون بازمی گردند. این شش سریالی است که می توانیم در ماه ژوئن تماشا کنیم.

1. خرس
سریال «خرس» تلفیقی از درام و کمدی با محوریت آشپزی است که در شیکاگو می گذرد. جرمی آلن وایت در این سریال نقش سرآشپز معروفی به نام کارمی را بازی می کند که پس از مرگ برادرش مدیریت ساندویچ فروشی ایتالیایی برادرش را بر عهده می گیرد. فصل سوم این سریال پرطرفدار پنجشنبه 7 خرداد منتشر خواهد شد.

2. پسران
سریال «پسران» از یک کتاب مصور بزرگسالان اقتباس شده است و نگاهی طنز به ژانر ابرقهرمانی دارد. این سریال گروهی از افراد عادی را به تصویر می کشد که وظیفه کنترل ابرقهرمانان فاسد را دارند. فصل چهارم این سریال که مملو از صحنه های اکشن و شوخی بزرگسالان است، پنجشنبه 23 خرداد منتشر می شود.

3. خانواده اژدها
مجموعه «خانه اژدها» اولین اسپین آف از مجموعه محبوب «بازی تاج و تخت» است. این سریال پیش درآمدی بر وقایع آن سریال است و به دوران حکومت خانواده تارگرین و اتفاقات منتهی به جنگ داخلی معروف به «رقص اژدها» می پردازد. فصل دوم این سریال فانتزی و دراماتیک یکشنبه 25 خرداد روی آنتن می رود.

بهترین سریال در خرداد و تیر خواهیم دید؛ از جانب

4. شهردار کینگستون
جرمی رنر در سریال «شهردار کینگ‌تاون» نقش مایک مک‌کلاسکی، رهبر شهر کوچکی را بازی می‌کند که اقتصاد آن به شدت به زندان محلی وابسته است. فصل سوم این سریال مهیج و جنایی از یکشنبه دوم خرداد آغاز می شود.

5. سیاه یتیم; پژواک
سریال «یتیم سیاه» با بازی تاتیانا مازلانی که در نقش چندین کلون انسان (انسان شبیه سازی شده) بازی می کند، گزینه بسیار خوبی برای علاقه مندان به ژانر فانتزی بوده است. او در این سریال باید راز خود و خطری که زندگی او و سایر کلون ها را تهدید می کند فاش کند. حال قرار است اسپین آف این سریال با عنوان Orphan Black: Echoes با بازی کریستن ریتر در روز پنجشنبه ۲۳ ژوئن منتشر شود که با تماشای سریال اصلی می توانید برای اسپین آف آماده شوید.

بهترین سریال در خرداد و تیر خواهیم دید؛ از جانب

6. دندان شیرین
سریال «دندان شیرین» با الهام از یک کتاب کمیک، دنیایی پس از یک بیماری همه گیر را به تصویر می کشد که در آن کودکان دورگه انسان و حیوان متولد می شوند. فصل سوم و پایانی این سریال مهیج و آخرالزمانی با بازی کریستین کانری در نقش کودکی با شاخ گوزن از پنجشنبه 6 ژوئن آغاز می شود.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا