اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

بهترین زمان زندگی‌ام را در اینتر تجربه می‌کنم

مهاجم ملی پوش ایرانی اولین مصاحبه خود را بعد از پیوستن به اینتر انجام داد.

به گزارش فارس، مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در اولین مصاحبه خود بعد از پیوستن به اینتر، گفت: خیلی خوشحالم که امروز اینجا با این بازیکنان خوب هستم و احساس فوق العاده ای دارم و باید بگویم الان بهترین زمان زندگی به شمار می آید.

طارمی درباره اینکه اولین ایرانی است که به اینتر ملحق شده، گفت: بله این را می دانم و به نظرم بهترین جا را انتخاب کردم و فکر می کنم اتفاقات خوبی برایم بیفتد.

طارمی درباره انتقال به سری آ، گفت: می دانستم سری آ یکی از بزرگترین و بهترین لیگ های باشگاهی دنیاست. من همیشه تلاش کردم به دنبال بهترین ها باشم و به همین خاطر بهترین کار حضورم در اینتر بود.

ستاره ایرانی درباره اینکه در کدام پست دوست دارد بازی کند، گفت: برای من فرقی نمی کند که مهاجم نوک بازی کنم یا به عنوان مهاجم پوششی یا کناری ایفای نقش کنم بلکه مهمترین چیز پیروزی تیم است.

طارمی درباره اینکه کدام تیم می تواند قهرمان فصل آینده سری آ شود، گفت: اینتر باشگاه بزرگی است و فلسفه ای پیروزی در تمام بازی هاست. در این باشگاه ما به عنوان بازیکنان همه به دنبال پیروزی هستم و گام به گام جلو می رویم.

ستاره ایرانی درباره تاثیر پدرش به رسیدن به این نقطه گفت: بله او اسطوره من است.  من فوتبالم را از سن 6 سالگی در شهرم با تشویق های پدرم آغاز کرد و او همیشه من را تشویق می کرد تا تلاش کنم.

طارمی درباره دوست دارد در نظر هواداران اینتر چگونه باشد، گفت: من وقتی در پورتو بودم آنها من را شاهزاده ایرانی نامیدند و باید ببنیم اینجا چه اتفاقی می افتد.

ستاره ایرانی در پیام به هواداران اینتر، گفت: من اینجا هستم تا به اینتر کمک کنم. به آنها قول می دهم تا با تمام توان بهترین عملکرد را در هر زمان برای اینتر داشته باشم.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا