اخبار روز سینما

چه زمان‌هایی برای رابطه جنسی بین زن و مرد مناسب است؟

طبیعی است که مردان و زنان همیشه تمایلی به رابطه جنسی نداشته باشند. اما برخی اوقات برای داشتن رابطه جنسی بهتر و مناسب تر است. زیرا میل جنسی زن و مرد در آن ساعات بیشتر است و کیفیت رابطه جنسی بهتر می شود.

بهترین زمان برای رابطه جنسی!

بر اساس آخرین تحقیقات، گاهی اوقات آنها را برای رابطه جنسی مناسب تر می دانند. در ادامه این مقاله به این زمان ها پرداخته خواهد شد.

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی بهترین زمان از روز برای داشتن رابطه جنسی

سکس صبحگاهی

یک ایده برای شروع روز خوب، داشتن رابطه جنسی در صبح است! در واقع، صبح زمان مناسبی برای این کار است به دلیل ترشح بیشتر هورمون تستسترون (هورمون جنسی مردان) و اکسی توسین (هورمون عاطفی زنان) در آغاز روز. این سیکل باعث افزایش ترشح هورمون اندروفین و شادی می شود، و نتیجه این روند صمیمیت و وابستگی بیشتر همسران است. بنابراین، توصیه می شود که در صبح، پس از استراحت شبانه، قبل از شروع فعالیت های روزانه، داشتن رابطه جنسی می تواند یک راه خوب برای شروع روز با شادی و انرژی باشد.

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی بهترین زمان از روز برای داشتن رابطه جنسی

رابطه زناشویی در هنگام بیماری و کسالت

با داشتن رابطه جنسی در فصل سرد از سرماخوردگی پیشگیری کنید. سکس به طرز باورنکردنی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. هنگامی که بیمار هستید، حتی اگر نمی توانید یک رابطه هیجان انگیز داشته باشید، رابطه جنسی مکانیسم دفاعی بدن شما را تقویت می کند.

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی بهترین زمان از روز برای داشتن رابطه جنسی

سکس قبل از سخنرانی یا ارائه‌های حیاتی

یکی از بهترین زمان ها برای داشتن یک رابطه زناشویی قبل از یک سخنرانی یا کنفرانس مهم و پر استرس است. رابطه جنسی اعصاب را آرام می کند، فشار خون و اضطراب را کاهش می دهد. طبق آمار دقیق، کسانی که قبل از سخنرانی او رابطه جنسی داشتند کمترین میزان اضطراب را تجربه کردند.

بهترین زمان برای رابطه جنسی!

رابطه زناشویی پس از فروپاشی روانی

اگر می خواهید اضطراب و ناراحتی یک روز سخت کاری را از بین ببرید، رابطه جنسی با همسرتان بیش از هر چیز دیگری به شما کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که هیجان رابطه جنسی گرم و پرشور خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد. همچنین زمانی که علت عصبانیت شما عوامل دیگری غیر از همسرتان باشد، رابطه جنسی خشن می تواند انرژی و آرامش شما را تخلیه کند.

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی بهترین زمان از روز برای داشتن رابطه جنسی

رابطه جنسی بعد از ورزش

یکی از بهترین زمان ها برای داشتن رابطه جنسی، پس از ورزش کردن است. هنگام ورزش، سطح بیشتری از هورمون تستوسترون ترشح می‌شود که باعث افزایش میل جنسی می‌شود. در یک آزمایش انجام شده در دانشگاه تگزاس، با تحریک زنان دوچرخه سوار با دارو، پس از ۲۰ دقیقه دوچرخه سواری، جریان خون در ناحیه اندام تناسلی آنها تا ۱۶۹% افزایش یافت.

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی بهترین زمان از روز برای داشتن رابطه جنسی

رابطه زناشویی بعد از ترس و هیجان زیاد

یکی دیگر از بهترین زمان‌ها برای داشتن رابطه جنسی، درست بعد از چیزی هیجان‌انگیز و عالی است، مانند ترن هوایی، بانجی جامپینگ، بانجی جامپینگ یا تماشای یک فیلم ترسناک. بر اساس مطالعات انجام شده، با ترشح هورمون آدرنالین (هورمون برانگیختگی)، شهوت و میل جنسی افزایش می یابد و بدن هنگام رابطه جنسی بهتر واکنش نشان می دهد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا