دانستنی ها

با این روش دیگر نیازی به بوتاکس نیست!/ طبیعی‌ترین راه برای جوانسازی پوست!

با این کارها دیگر نیاز ندارید برای جوانسازی پوست خود به کلینیک‌های زیبایی بروید.

بوتاکس برای جوان کردن صورت، روشی رایج بین مردم است؛ اما آیا می‌دانید میوه‌های خوشمزه هم می‌توانند به شما کمک کنند تا پوست جوان تری داشته باشید؟ بسیاری از مردم در جستجوی جوانسازی پوست، به کار بیوتاکس می‌پردازند. با این حال، بسیاری از عوارض جانبی این روش، به طور کامل جبران نشدنی هستند. به همین دلیل، بهتر است که کمی به روش‌های طبیعی برای جوان کردن پوست پی ببرید.

پوست خود را با آب هویج بوتاکس کنید

بوتاکس پوست با آب هویج یک راه حل آسان و کم خطر است. همه ما می خواهیم پوستی جوان، شاداب و بدون کک و مک داشته باشیم. برای شاداب ماندن و جوان ماندن، باید غذاهایی با پروتئین های سازگار با پوست مانند کلاژن و الاستین مصرف کنید. این پروتئین ها چین و چروک ها را از بین می برند و از افتادگی پوست جلوگیری می کنند.

پوست خود را با آب هویج بوتاکس کنید

بوتاکس پوست با آب هویج

برای حفظ ظاهر زیبا و افزایش جذابیت می توانید به جای جراحی های زیبایی گران قیمت با عوارض خطرناک، از ماسک های خانگی ارزان قیمت اما بسیار موثر استفاده کنید.

در اینجا یک روش ساخت ماسک پوست خانگی بسیار مؤثر را به شما آموزش می‌دهیم، که می‌تواند به حفظ سلامت پوست کمک کند و آن را تقویت و ارتجاعی نگه دارد. برای تهیه این ماسک، به یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت و خامه ترش نیاز دارید، همچنین به مقداری آب‌هویج تازه نیز احتیاج دارید.

ابتدا ۱۰۰ میلی‌لیتر آب را با نشاسته ذرت مخلوط کرده و روی حرارت ملایم قرار دهید تا آب تبخیر شده و یک خمیر متراکم به‌دست آید. سپس آب‌هویج طبیعی و خامه ترش را به ترکیب اضافه کنید و پس از سرد شدن، ماسک تکمیل شده است.

پوست خود را با آب هویج بوتاکس کنید

قبل از استفاده از این ماسک ابتدا صورت خود را کاملا بشویید سپس تمام نواحی پوست مورد نظر را با ماسک بپوشانید و حدود 30 دقیقه صبر کنید و پس از آن مدت صورت خود را با آب ولرم بشویید تا بقیه ماسک پاک شود. سطح پوست

بوتاکس پوست در خانه فقط با آب هویج! + طرز تهیه

این ماسک را باید در یخچال و در محیط خنک نگهداری کرد و توصیه می شود که برای به دست آوردن بهترین نتیجه، حدود 3 تا 5 بار در هفته از آن استفاده شود. همچنین، استفاده از میوه و سبزیجات تازه، ماساژ صورت، استفاده از کرم های ضد آفتاب، پرهیز از دخانیات و کاهش استرس نیز در حفظ پوست زیبا و جوان مفید است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا