اخبار ورزشی

آخرین اخبار در رابطه با حواشی تیم پرسپولی؛ درویش از هیئت مدیره کنار گذاشته شد!

پرسپولیس در انتقال ماراتن بازیکنان لیگ برتری به دنبال تمدید قرارداد چند بازیکن و جذب مهاجم خارجی جدید است. جزئیات آخرین تغییرات مدیریتی و اخبار باشگاه پرسپولیس اعلام کرد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت آخرین قراردادهای پرسپولیسی ها و نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحی داد. طرفداران پرسپولیس در صفحات مجازی درخواست جذب این مهاجم را داده اند و انتظار می رود که پرسپولیس ایران باید به این بازیکن پیشنهاد رسمی بدهد.

 

آخرین وضعیت تمدید قرارداد پرسپولیسی ها و جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اعلام شد.

خبر خوش برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس

بخشی دیگر از مطالبات و قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد.

باشگاه پرسپولیس با پرداخت بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان و اعضای این تیم، مبلغ پرداختی خود را به حدود 85 درصد رساند.

پرسپولیس فصل گذشته قهرمان لیگ اصلی و جام حذفی شد و قهرمانی سوپرجام نیز نصیب این تیم شد.

آخرین تحولات مدیریتی پرسپولیس

مجمع باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار شد.

جلسه باشگاه پرسپولیس ظهر یکشنبه (21 خرداد 1402) در محل این باشگاه برگزار شد.

در پایان این جلسه مقرر شد پیمان حدادی، حسین خبیری، حسین شهریاری، مجید پوراحمدی و محمد دلبری در هیات مدیره پرسپولیس با ادامه فعالیت رضا درویش به عنوان مدیرعامل حضور داشته باشند. اما درویش از هیئت مدیره حذف شد.

پیش از این قرار بود مجمع باشگاه پرسپولیس برای اصلاح هیئت مدیره قبل از پایان لیگ برتر بیست و دوم و جام حذفی برگزار شود که با نظر وزارت ورزش و جوانان به بعد موکول شد. پایان . . فصل فوتبال و 11 ژوئن. تاریخ مجمع یک بار دیگر تغییر کرد تا امروز بالاخره این مجمع برگزار شد.

در این میان پیمان حدادی به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه جایگزین رضا درویش می شود.

رضا درویش پس از جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه دهد اما از هیات مدیره جدا شد.

در این جلسه که با حضور مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی سازی و اعضای هیات مدیره برگزار شد، مقرر شد رضا درویش به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه دهد.

مجید پوراحمدی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تا زمانی که پیمان حدادی جای او را نگرفت، کمترین شانس را برای بقا در هیات مدیره باشگاه داشت اما رضا درویش از پوراحمدی درخواست کرد تا با کادری درخواستی به کارش در هیات مدیره ادامه دهد. و استعفا هیئت مدیره

به این ترتیب درویش علیرغم عدم عضویت در هیات مدیره، به عنوان مدیر کل باشگاه برای مدیریت اخبار به فعالیت خود ادامه می دهد.

حسین شهریاری، پیمان حدادی، حسین خبیری، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی نیز به عنوان هیات مدیره در پرسپولیس حضور خواهند داشت.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این جلسه موافقت می کند تا با نظر مستقیم یحیی گل محمدی، قرارداد تمامی بازیکنان ملی پوش منقضی شده تمدید شود.

پیشنهاد وسوسه انگیز اعراب به ستاره پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به باشگاه هایی از امارات و قطر علاقه مند است و مذاکرات جدی را انجام داده است.

نقل و انتقالات تابستانی فصل آتی لیگ برتر در حالی آغاز شده که بازیکنان ایرانی مورد توجه تیم های حاشیه خلیج فارس قرار گرفته اند و مذاکراتی نیز با چند بازیکن انجام شده است.

میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس که در فصول اخیر در اکثر دیدارهای این تیم نقش آفرینی کرده است، پس از کسب عنوان قهرمانی سه گانه با پرسپولیس مذاکرات جدی با تیم های کشورهای عربی داشته است.

سرلاک که قراردادش با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است با درخواست باشگاه برای توقف مذاکرات برای لژیونر شدن مواجه شده است تا بنا به درخواست یحیی گل محمدی او را در پرسپولیس نگه دارند.

باید دید تلاش های باشگاه برای حفظ عنوان قهرمانی تا چه حد به نتیجه می رسد و هافبک تاثیرگذار روی تاکتیک های گل محمدی با تمدید قرارداد موافقت می کند.

سرلک از تیم هایی از امارات و قطر پیشنهاد دارد و در صورت عدم توافق با پرسپولیس به یکی از دو پیشنهاد آنها پاسخ مثبت خواهد داد.

جذب مهاجم خارجی پرسپولیس به پایان رسید؟

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در فصل جدید لیگ برتر و همچنین حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جذب مهاجمی از شسدانگ است.

به گزارش سایت عربستانی، پرسپولیس قصد دارد پس از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد، این مهاجم مراکشی را به خدمت بگیرد.

کریم بنزما پس از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت برای پوشیدن پیراهن الاتحاد راهی لیگ عربستان شود.بعد از حضور بنزما در اتحاد، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی چاره ای جز جدایی از این تیم ندارد. سایت عربستانی ام اس ان مدعی شد پرسپولیس با تیتر «مقصد عجیب حمدالله» به دنبال جذب این مهاجم مراکشی است.

عبدالرزاق حمدالله مهاجم خارجی پرسپولیس

این سایت سعودی نوشت: حمدالله پس از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد می رود. هواداران پرسپولیس در صفحات آنلاین خواستار جذب این مهاجم شده اند و قرار است پرسپولیس ایران به این بازیکن پیشنهاد رسمی بدهد.

حمدالله بارها مقابل تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و موفق به گلزنی شده است. او فصل گذشته پس از جدایی از النصر راهی الاتحاد شد و توانست این تیم را به قهرمانی لیگ عربستان برساند.

مذاکره پرسپولیس با مهاجم اروپایی

باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با مهاجم اروپایی است که سابقه آقای گلی در لیگ ولز را دارد.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در فصل جدید لیگ برتر و همچنین حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جذب مهاجمی از شسدانگ است.

فصل گذشته با لوکادیا هلندی قرارداد امضا کردند و این مهاجم عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت اما مهاجم سابق برایتون به یکباره ایران را ترک کرد و قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.

مدیران پرسپولیس برای جانشینی لوکادیا با لئاندرا پریرا قرارداد بستند اما این مهاجم برزیلی کیفیت لازم را نداشت و حالا به دنبال مهاجم دیگر هستند.

گفته می شود مسئولان پرسپولیس با دکلن مک مانوس مهاجم اسکاتلندی برای تقویت خط حمله خود به توافق رسیده اند. این مهاجم 180 سانتی متری برای نیو سنتز بازی می کند و در 2 سال گذشته در 51 بازی 50 گل به ثمر رسانده است. او فصل گذشته نیز قهرمان لیگ آقای گل ولز شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا