اخبار روز سینما

بهترین انیمه مشابه Kaguya-Sama: Love Is War از نگاه سایت ریمینولود

ما سعی کردیم در مقاله بهترین انیمه مشابه Kaguya-Sama: Love Is War از نگاه سایت پی ام آپلود

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War آنها می توانند بسیار جذاب باشند. در کنار مقدمه بهترین انیمه مانند Kaguya-sama: Love Is War ما پرداخت می کنیم

انیمه به دلیل داستان سرایی منحصر به فرد و شخصیت های جذابش به یکی از محبوب ترین رسانه ها در سراسر جهان تبدیل شده است. یکی از محبوب ترین ژانرهای انیمه، عاشقانه است، با نمایش های مختلف که جنبه های مختلف عشق و روابط را بررسی می کند.

یکی از این انیمه ها که قلب طرفداران را در سراسر جهان تسخیر کرده است، داستانی در مورد دو دانش آموز دبیرستانی است که آنقدر مغرور هستند که نمی توانند احساسات خود را به یکدیگر بپذیرند. اگر به این انیمه علاقه زیادی دارید، با ما همراه باشید تا محبوب ترین انیمه مشابه Kaguya-Sama: Love Is War را به شما معرفی کنیم.

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War

می توانید لیست کنید بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War به لیست زیر نگاهی بیندازید:

مقالات تکمیلی:

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War

مجموعه‌های انیمیشنی زیادی وجود دارند که پیچیدگی‌های عشق و روابط را بررسی می‌کنند، برخی با شوخی‌های هوشمندانه و بازی‌های ذهنی هوشمندانه، مانند انیمه محبوب Kaguya-Sama: Love Is War. این انیمه ها اغلب دارای شخصیت هایی هستند که بینندگان می توانند در فراز و نشیب های زندگی عاشقانه خود با آنها ارتباط برقرار کنند. بنابراین در ادامه مقاله. محبوب ترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War با ما بمان برای بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War شناختن

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سال 2023

بهترین انیمیشن 2023

اجاره دوست دختر

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
بهترین انیمه مانند Kaguya-sama: Love Is War

در ابتدای مقاله، بهترین انیمه مانند Kaguya-Sama: Love Is War، Rent-A-Girlfriend زندگی عاشقانه عجیب اما خنده دار کازویا کینوشیتا و چیزورو میزوهارا را دنبال می کند. پس از اینکه مامی ناگهان از کازویا جدا می شود، دوست دختر اجاره ای به نام چیزورو را استخدام می کند و به اشتباه او را به عنوان دوست دختر واقعی خود به خانواده اش معرفی می کند. از آنجایی که چیزورو و مادربزرگ‌های کازویا با هم دوست هستند، مجبور می‌شوند مانند بامزه‌ترین زوجی که تا به حال دیده‌اند، رفتار کنند.

مانند Kaguya-sama، Rent a Girlfriend نیز یک کمدی رمانتیک است که پیچیدگی های روابط را به شیوه ای منحصر به فرد و سرگرم کننده بررسی می کند. هر دو سری انیمه دارای شخصیت هایی هستند که تلاش می کنند تا با احساسات خود نسبت به یکدیگر کنار بیایند که منجر به سوء تفاهم های خنده دار و بازی های ذهنی هوشمندانه می شود. علاوه بر این، هر دو نمایش به شدت بر روی توسعه شخصیت تمرکز می کنند، و قهرمانان مربوطه خود در طول سری رشد می کنند.

بچه های تسورازور

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
بچه های تسورازور

Tsurezure Children یک انیمه بسیار شبیه به Kaguya-sama: Love is War است. به این معنا که این انیمه یک کمدی رمانتیک است که بر روابط بین دانش آموزان دبیرستانی تمرکز دارد. این انیمه لحظات ناخوشایند و خنده‌داری را نشان می‌دهد که دانش‌آموزان در حین گشت و گذار در دنیای عاشقانه با آن مواجه می‌شوند. این انیمه به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هر بخش بر روی یک زوج متفاوت تمرکز دارد.

این زوج ها همه منحصر به فرد هستند و شخصیت های متمایز خود را دارند که این انیمه را جذاب تر می کند. درست مانند Kaguya-sama، Tsurezure Children لحظات کمدی زیادی دارد که مطمئناً شما را می‌خنداند. چیزی که Tsurezure Children را بسیار خاص می کند این است که یک انیمه ساده و سرگرم کننده است که برای کسانی که به دنبال یک انیمیشن کمدی رمانتیک هستند عالی است. Tsurezure Children یک انیمه عالی برای تماشای زمانی است که می خواهید از انیمه های جدی تر و شدیدتر جدا شوید.

خدمتکار سما

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
خدمتکار سما

Maid-sama یک انیمیشن جذاب است که داستان میساکی آیوزاوا، رئیس شورای دانش آموزی یک دبیرستان پسرانه سابق را دنبال می کند که اخیراً برای دختران راه اندازی شده است. میساکی بدون خستگی کار می کند تا محیطی امن و پرورش دهنده برای دانش آموزان دختر ایجاد کند، در حالی که یک کار نیمه وقت مخفی به عنوان خانه دار در یک کافه محلی انجام می دهد.

وقتی محبوب‌ترین پسر مدرسه، اوسوی تاکومی، راز خود را کشف می‌کند، زندگی میساکی تغییری دراماتیک پیدا می‌کند، زیرا او سعی می‌کند زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را جدا نگه دارد و در عین حال با احساسات رو به رشدش نسبت به اوسویی مقابله کند.

یادداشت مرگ

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
یادداشت مرگ

نبرد ذهنی حماسی بین لایت یاگامی و ال اسرارآمیز تا حد زیادی نمادین ترین صحنه داستان است. بهترین انیمه روانشناسی این است. ایده این انیمه در مورد معضل جنایی است که یک دفترچه ایجاد می کند که هر اسمی روی آن نوشته شده را می کشد که برای کشتن مجرمان و افراد بد بدون هیچ محاکمه ای استفاده می شود. این مشکل باعث می شود بینندگان عمیقاً در مورد دنیای خارج از انیمه فکر کنند.

تورادورا

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
تورادورا

برای عاشقان عاشقانه، تورادورا یک انیمه زندگی با شخصیت های خوب نوشته شده است. تمرکز این انیمه بر روی ریوجی و تایگا است که شخصیت‌های کاملاً متضاد به نظر می‌رسند. اگرچه هر دو موافق هستند که در امور عشقی خود به یکدیگر کمک کنند، اما تلاش آنها با شکست مواجه می شود و در موقعیت های عاشقانه ناخوشایند قرار می گیرند.

باشگاه میزبان دبیرستان اوران

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
باشگاه میزبان دبیرستان اوران

“باشگاه میزبان دبیرستان اوران” با نگاهی طنز آمیز به رام کام ها و کمدی های دبیرستانی حول محور دانش آموز بورسیه هاروهی فوجیوکا می چرخد ​​که به تازگی به مدرسه ای دیگر منتقل شده است. همکلاسی‌هایش او را با یک پسر اشتباه می‌گیرند و او در نهایت به یک باشگاه میزبان می‌افتد.

این باشگاه متشکل از پسران مدرسه ای مختلفی است که در ازای دریافت پول از دختران مدرسه ای سرگرم می شوند. از آنجایی که هاروحی به طور ناخواسته بخشی از کارکنان مرد می شود، موقعیت های خنده دار زیادی ایجاد می شود که تماشای آنها بسیار جالب است. دوستانش می دانند که او در واقع یک دختر است، اما وقت خود را صرف تلاش برای نزدیک شدن به او می کنند.

هوریمیا

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
هوریمیا

هوریمیا اتفاقی را که پس از اعتراف عشق رخ می دهد را شرح می دهد. برخلاف سایر انیمه های عاشقانه که فقط تنش بین دو شخصیت را نشان می دهند، Horimiya تمام پویایی های “آیا آنها عشق یکدیگر را پیدا خواهند کرد” را در ابتدای انیمه حذف می کند.

میامورا و هوری کاملاً با همه متفاوت هستند، اما آنها فقط خود واقعی خود را به یکدیگر نشان می دهند. مهمتر از همه، آنها مانند یک زوج واقعی رفتار می کنند. همچنین Horimiya به روابط بین شخصیت های فرعی بسیار فکر می کند. به عنوان مثال، هوری ایشیکاوا را رد می کند، اما در نهایت با یوکی شروع به ملاقات می کند.

بوسه کامیساما

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
بوسه کامیساما

Kamisama Kiss یک انیمیشن جذاب است که داستان Nanami Momozono، یک دختر دبیرستانی را دنبال می کند که ناگهان قدرت های یک خدا به او داده می شود. پس از اینکه اعتیاد پدرش به قمار آنها را بی خانمان می کند، نانامی به طور تصادفی به زیارتگاهی برخورد می کند که در آنجا با میکاج، خدای قدرتمندی که او را خدای زمین جدید می نامد، ملاقات می کند.

در حالی که Kamisama Kiss دارای فرضی متفاوت با Kaguya-sama: Love is War است، در کشف پیچیدگی‌های روابط و چالش‌هایی که با پیمایش آنها پیش می‌آید شباهت‌هایی دارد. هر دو انیمه دارای نقش اول زن قوی هستند که با موانع مختلفی در زندگی شخصی خود روبرو هستند، اما موفق می شوند با قاطعیت بر آنها غلبه کنند.

عزیزم در لباس مبدل

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
عزیزم در لباس مبدل

دانش آموز دبیرستانی واکانا گوجو فقط به یک چیز اهمیت می دهد: ساختن عروسک های حنا. از آنجایی که هیچ کس علاقه ای به او ندارد، او در دوستیابی یا حتی برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد.

اما پس از اینکه محبوب ترین دختر مدرسه، مارین کیتاگاوا، راز خود را فاش می کند، گوجو هدف جدیدی را برای مهارت های خیاطی خود کشف می کند. آنها با هم رویاهای کیتاگاوا را محقق می کنند. این انیمه یکی از بهترین انیمه های مشابه Kaguya-Sama: Love Is War است.

باسکت میوه

بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War
باسکت میوه

در پایان بهترین انیمه مانند Kaguya-Sama: Love Is War، مقاله سبد میوه نمونه‌ای عالی از نمایشی با دید روشن است، و این انیمه آن را به خوبی ارائه می‌دهد. هنگامی که رانش زمین مغازه ای را که تورو هوندا در آن زندگی می کرد ویران می کند، اعضای خانواده محترم سوما به او اجازه می دهند تا با آنها زندگی کند در حالی که پدربزرگش خانه اش را بازسازی می کند. اما وقتی تورو به طور تصادفی در آغوش کیو سوما می افتد و ناگهان تبدیل به گربه می شود، خوانندگان متوجه خواهند شد که چرا خانواده سوما همیشه از دیگران فاصله می گیرند.

بیشتر بخوانید:

از شرکت شما در انتهای مقاله بهترین انیمه مشابه Kaguya-sama: Love Is War ما سپاسگزاریم. حتما نظرات خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام پی ام آپلود بزرگ‌ترین فیلم‌ها را در ژانرهای مختلف و مروری بر نقدهای فعلی فیلم ببینید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا