اخبار روز سینما

بهترین انیمه مشابه Jujutsu Kaisen از نظر سایت بازتاب آنلاینلود

ما سعی کردیم در مقاله بهترین انیمه مشابه Jujutsu Kaisen از نظر سایت پی ام آپلود

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن آنها می توانند برای طرفداران جذاب باشند. در ادامه به محبوب ترین انیمه مشابه Jujutsu Kaisen بیایید پرداخت کنیم

در قلمرو انیمه ها، جایی که قدرت های ماوراء طبیعی و نبردهای شدید حاکم است، تعداد کمی از سریال ها مانند جوجوتسو کایسن، مخاطبان را مجذوب خود کرده اند. ترکیب منحصر به فرد آن از فانتزی تاریک، دنیای پیچیده و شخصیت های جذاب، طرفداران را بیشتر برای داستان سرایی هیجان انگیزش میل می کند. اگر به دنبال انیمه ای هستید که انرژی و عناصر هیجان انگیز را به اشتراک بگذارد، دیگر به دنبال آن نباشید.

در این مقاله به اقیانوس وسیع انیمه شیرجه می‌زنیم بهترین انیمه مشابه Jujutsu Kaisen کشف کردن این انیمه با دقت مدیریت شده دارای همان اکشن سریع، اسطوره‌شناسی غنی و شخصیت‌های پیچیده اخلاقی است که Jujutsu Kaisen را به مجموعه‌ای برجسته تبدیل می‌کند. چه مجذوب نبرد بین نیروهای ماوراء طبیعی باشید و چه به کاوش در طبیعت انسان در مواجهه با شرایط خارق‌العاده کشیده شده باشید، این انیمه‌ها همان سطح از احساسات و عمق را ارائه می‌دهند.

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن

بهترین انیمه مشابه Jujutsu Kaisen

می توانید لیست کنید بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن به لیست زیر نگاهی بیندازید:

مقالات تکمیلی:

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن

این انیمه‌ها برخوردهای هیجان‌انگیزی، قدرت‌های فراطبیعی و توسعه شخصیت‌های عمیق را ارائه می‌دهند که شما را در لبه صندلی‌تان نگه می‌دارد. پس در ادامه نوشتن محبوب ترین انیمه مانند جوجوتسو کایسن با ما همراه باشید. بهترین انیمه مشابه Jujutsu Kaisen شناختن

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سال 2023

بهترین انیمیشن 2023

ناروتو

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
ناروتو

در ابتدای مقاله، بهترین انیمه شبیه جوجوتسو کایسن، که توسط کسانی که به دنبال داستان های طولانی هستند، به آن رای داده اند، Naruto: Shippuden کلاسیک دیگری است که لیگ مخصوص به خود را در فرهنگ پاپ ایجاد کرده است. Naruto: Shippuden با داستانی در یک دهه و دقیقاً 500 قسمت، یکی از سه شونن بزرگی است که در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرد. این انیمه به بلوغ ناروتو و سفر او برای تسلط بر مهارت خود به عنوان یک نینجا و تبدیل شدن به رئیس دهکده خود می پردازد.

ناروتو سفر قهرمان را به سمت افراط پیش می برد و بسیاری از طرفداران قدیمی می گویند که رشد با انیمه چگونه آنها را شکل داده است. این نمایش علاوه بر احساسی بودن، برخی از نمادین ترین مبارزات تاریخ انیمه را نیز به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید:

سخت ترین نبردهای ناروتو

روح خوار

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
روح خوار

وقتی روح انسان فاسد می شود، شانس تبدیل شدن به “تخم مرغ شیطان” را دارد. تخم مرغ شانس تبدیل شدن به آواتار نهایی جنون را دارد. برای جلوگیری از این امر، خود «مرگ» آکادمی اسلحه های مرگبار استاد را در شهر مرگ نوادا تأسیس کرد. اکنون این دانش آموزان برای افتخار تبدیل شدن به داس های مرگ مبارزه می کنند. حضور این انیمه در لیست بهترین انیمه مشابه جوجوتسو کایسن برای ما در اولویت بود.

وحشت در توکیو

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
وحشت در توکیو

Tokyo Ghoul یک مجموعه انیمه ترسناک است قبل از اینکه حتی شروع به نگاه کردن به نمادهایی کنید که برای ارتباط دادن غول های خود به انسان استفاده می کند. کن کانکی قبل از اینکه یک غول بزرگ شود، چیزی جز یک دانش آموز باهوش نبود. پس از تبدیل شدن به یک غول، کانکی مجبور می شود در جنگ بین انسان ها و غول ها شرکت کند، تقریباً از دنیایی که وارد آن شده است.

با پیشرفت انیمه، بینندگان مجبور می شوند بارها و بارها وحشت کنند زیرا کن کانکی و بقیه غول ها افراد بی گناه بی شماری را دزدی می کنند، می خورند و می کشند. توکیو غول با روایت داستانش تیره و تاریک تر می شود. Tokyo Ghoul چندین عنصر ماوراء طبیعی دارد که آن را به یکی از بهترین نمونه های ژانر تاریک فانتزی تبدیل می کند. این انیمه پرطرفدار از نمایش فعالیت های غول ها ابایی ندارد و تمایل قابل توجهی به غم و اندوه نشان می دهد که کمتر انیمه دیگری دارد.

دورورو

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
دورورو

سریال دیگری که به تاریخ ژاپن بازمی گردد، Dororo در دوره موروماچی در ژاپن فئودال می گذرد. مجموعه مانگا و انیمه از قالبی مشابه مانگای گرگ تنها و توله پیروی می کند. در این انیمه، یک رونین جوان به نام هیاکیمارو و پسری به نام دورورو از طریق یک نسخه جایگزین از ژاپن سفر می کنند که به کشور و عصر یک پیچ و تاب تاریک فانتزی می بخشد.

در Dororo، یک ارباب سامورایی خودخواه حاضر به انجام هر کاری برای احیای سرزمین و مردم خود است با 12 شیطان معامله می کند. پسرش در ازای برکت و نجات استانش مورد نفرین شیاطین قرار گرفت و به طرز فجیعی دست و پا و بینی و گوش خود را از دست داد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های Jujutsu Kaisen است.

وحشت در طنین

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
وحشت در طنین

در ترور در طنین، گروهی از انقلابیون به زیرساخت های سیاسی توکیو حمله می کنند و دولت را در هرج و مرج کامل می اندازند. این انیمه از سازنده Cowboy Bebop، پیام سیاسی قوی و پرداختن به موضوعات حساس آن را به نمایشی بسیار جذاب در بین منتقدان و مخاطبان تبدیل کرده است.

با شخصیت های هیجان انگیزی که غیرمنتظره ترین کارها را انجام می دهند، Terror In Resonance به راحتی بینندگان را جذب می کند. با این حال، در اصل، این انیمه در مورد اثرات خشونت بر جامعه است. در حالی که برخی از بینندگان مسیری را که سریال در میانه راه طی کرد را دوست نداشتند، بسیاری هنوز فکر می کنند که این انیمه به لطف موسیقی عالی و داستان متمایزش ارزش دیدن دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موسیقی انیمه محبوب.

قاتل شیاطین

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
قاتل شیاطین

2019 سال بزرگی برای انتشار انیمه های جدید بود و اقتباس Ufotable از مانگای Demon Slayer اثر Koyoharu Kotoge، دنیای انیمه را برای همیشه تغییر داد. قاتل شیطان روی تانجیرو، پسری متمرکز می شود که تمام خانواده اش، به جز خواهرش، نزوکو، توسط یک شیطان کشته می شوند. متأسفانه نزوکو نیز به یک شیطان قدرتمند تبدیل شده است. در کمال تعجب، او خیلی بهتر از هر قربانی دیگری از جهش شیطانی توانسته است سمت شیطانی خود را کنترل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه مشابه شیطان کش

Parasyte: The Maxim

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
Parasyte: The Maxim

چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی نمی‌داند دوستانش هنوز با او هستند یا دشمن ذهنش را به هم ریخته است؟ انیمه Parasite مانند فیلم The Thing دارای بیگانگانی است که به زمین حمله می کنند و به ذهن مردمی که در آنجا زندگی می کنند نفوذ می کنند.

یکی از این بیگانگان انگلی در حالی که سعی می کند به ذهن دانش آموز دبیرستانی به نام شینچی نفوذ کند، متوجه می شود که بیگانگان دیگر قصد کشتن او را دارند. حالا این دو مجبورند برای زنده ماندن با هم کار کنند و سناریوهای خارق العاده ای خلق کنند که در آن هر کدام باید زندگی را از منظر و زاویه متفاوت ببینند.

مرد شیطان گریز

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
مرد شیطان گریز

این انیمه بر اساس یک اثر کلاسیک نوشته Go Nagai، نویسنده مانگا و خالق داستان های علمی تخیلی و ترسناک ساخته شده است و هنوز هم یکی از بهترین بازی های مدرن یک سری انیمه محسوب می شود. اصطلاح گریه کردن به شخصیت اصلی انیمه آکیرا فودو اشاره دارد که به دلیل قلب مهربانش اغلب توسط قلدرها مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

در همین حال، بهترین دوست او، ریو آسوکا، سعی می کند به آکیرا کمک کند تا از این ویژگی های اخلاقی فاصله بگیرد و این کار آسان نیست! شخصیت ریو رازی هم دارد، او می داند که شیاطین واقعی هستند و توانایی اثبات آن را دارد. ریو توانایی خاصی دارد که از آن برای بیرون کشیدن شیاطین از انسان ها استفاده می کند و کم کم پای آکیرا بیچاره را در این مورد باز می کند.

دوروهدورو

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
دوروهدورو

در Dorohedoro، یک شکارچی جادوگر به دنبال بازگشت به شکل انسانی خود با کمک یک رستوران دار ماهر است. انیمه Dorohedoro یکی از کم ارزش ترین پروژه های استودیو MAPPA، مورد احترام بسیاری از طرفداران انیمه است، زیرا سکانس های کمدی و اکشن را به طرز ماهرانه ای وارد دنیای تاریک و دلخراش خود می کند.

DorohoDoro علاوه بر پیش فرض کوچک و جلوه های بصری پر زرق و برق، شخصیت های بسیار جذابی نیز دارد. انیمیشن خیره کننده و برخورد وفادارانه این انیمه با محتوای مانگای آن باعث شده تا Dorohedoro به عنوان یکی از بهترین انیمه های نوع Jujutsu Kaisen شناخته شود.

فول متال کیمیاگر اخوان

بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن
فول متال کیمیاگر اخوان

Fullmetal Alchemist: Brotherhood تا حد زیادی از سلف خود پیروی می کند. به جای یک دنباله، Fullmetal Alchemist: Brotherhood را می توان یک اسپین آف با روایت مانگای دقیق تر در نظر گرفت. در حالی که برادران الریک هنوز قهرمانان داستان هستند، پایان داستان بعد از مانگا تغییری بسیار غم انگیز دارد.

اپیزودهای اولیه احتمالاً فاقد تعلیق هستند زیرا بسیار شبیه به Full Metal Alchemist در سال 2003 هستند. با این حال، این انیمه به آرامی در حال رفتن به قلمروی ناشناخته برای طرفداران انیمه است. بسیاری از مردم از صحنه های اکشن با اکتان بالا نیز استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید:

از شرکت شما در انتهای مقاله بهترین انیمه در نقش جوجوتسو کایسن ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام پی ام آپلود فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا