اخبار روز سینما

بهاره مصدقیان کیست؟ / همبازی پارسا پیروزفر کجا بود؟

بهاره مصدقیان بازیگری که اخیرا زیاد درباره اش صحبت می شود کیست و چه نسبتی با پارسا پیروزفر دارد؟

زندگینامه بهاره مصدقیان ; صاحب یک ادعای جنجالی در مورد پارسا پیروزفر

به گزارش پی ام آپ، در ساعات اخیر نام بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر در تیتر خبری عجیب و تکان دهنده کنار هم قرار گرفت و ادعای جنجالی این بازیگر مبنی بر فاش شدن رابطه 18 ساله اش بر سر زبان ها افتاد. در قسمت بازیگران نمانک با ما کمی بیشتر با این بازیگر آشنا شوید. البته از بیشتر بیوگرافی بهاره مصدقیان اطلاعات زیادی در دست نیست، اما تا حدودی به اطلاعات موثق خواهیم پرداخت.

بهاره مصدقیان کیست؟

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر است که سن و سال و زندگی شخصی او منتشر نشده است. پس از انتشار اخباری مبنی بر رابطه پنهانی این بازیگر با پارسا پیروزفر، نام پرطرفدار بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که بیوگرافی وی مورد تحقیق کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر جلسه/عکس: محمدصادق زرجویان

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر پارسا پیروزفر

یکی یکی از مواردی که در بیوگرافی بهاره مصدقیان به چشم می خورد، همکاری او با پارسا پیروزفر در تئاترهای مختلف است. این بازیگر و پارسا پیروزفر در تئاتر همکاری های زیادی داشتند. از این میان می توان تئاتر «ملاقات» و «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسا پیروزفر را برشمرد.

همچنین بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر دستیاران طراح صحنه و لباس در تئاتر «ماتریوشکا» بودند که این بازیگر نقش کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر را بر عهده گرفت.

بهار مصدق در چشم باد است

سوالاتی در رابطه با بازی بهاره مصدقیان در چش باد به وجود آمد که با بررسی دقیق لیست بازیگران این سریال مشخص شد نام پارسا پیروزفر در بین بازیگران سریال ثبت نشده و احتمالاً در این سریال غایب بوده است. او هیچ نقشی در این سریال نداشت.

بهاره مصدقیان

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا