تصویری اخیراً منتشر شده است که بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در کنار ابوالفضل پورعرب، بازیگر پیشکسوت سینما، و در حالی که لاغری قابل توجهی را پشت سر گذاشته، دیده می‌شود.

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در شهر اراک به دنیا آمد. او دختر پروین قائم‌مقامی، بازیگر سینما است. بهاره رهنما در گذشته با پیمان قاسم‌خانی، نویسنده مشهور سینما، ازدواج کرده بودند. این زوج یک دختر به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه بازی در تئاتر “پنجره‌ها” و فیلم‌های سینمایی مانند “دایرهٔ زنگی” و سریال “مرد هزار چهره” را داشته است. پس از جدایی از قاسم‌خانی در ماه شهریور سال ۱۳۹۶، بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد اما بعدها از او جدا شد.

"بهاره رهنما" با این سر و وضع عجیب و غریب در کنار "ابوالفضل پورعرب" دیده شد!/ عکس

ابوالفضل پورعرب تا به حال دربارهٔ دو ازدواج ناموفق اول و دوم خود صحبت نکرده است، اما از این ازدواج‌ها با یک پسر به نام “پوریا” و یک دختر به نام “رویا” برخوردار است.

سرطان من، اساساً سرطان سرطان اثناعشر نوعی بود که با شکستن جناق سینه‌ام آغاز شد. ابتدا به صورت هشیار بود، اما به طور روحی از عذاب سخت سرطان رنج می‌بردم.

برادرم یک دسته گل و یک جعبه شیرینی آورده بود، تا در صورتی که کسی به عیادتم بیاید، از آنها مهمان نوازی کند. با وجود این، هیچ کس نیامد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *