اخبار روز سینما

حاشیه سازی جدید ترامپ / استفاده غیر مجاز ستاد انتخاباتی ترامپ از فیلم هوا

به گزارش سرخ نیوز، اخیراً ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال آینده، در شبکه های اجتماعی کلیپ صوتی سخنرانی مت دیمون در فیلم «هوا” در یک ویدئو استفاده شده است و اکنون به گفته استودیو سازنده این فیلم که متعلق به مت دیمون و بن افلک است، مقامات این محل رای گیری مجوز استفاده از این کلیپ صوتی را از آنها دریافت نکرده اند.

روز شنبه، دونالد ترامپ ویدئویی را منتشر کرد که شامل کلیپ هایی از اعتراضات حامیانش است که بخشی از صدای مت دیمون در این فیلم وجود دارد. در این فیلم دیمون نقش سانی واکارو نماینده فروش نایک را بازی می کند و در بخشی از آن به تاسیس برند هواپیمائی اردن می پردازد.

حاشیه سازی جدید ترامپ / استفاده غیر مجاز ستاد انتخاباتی ترامپ از فیلم هوا

بن افلک و مت دیمون از دونالد ترامپ حمایت نمی کنند

حال سخنگوی استودیوی تولید فیلم Artists Equity در این باره گفت:

ما از این موضوع خبر نداشتیم. ما به هیچ وجه از این موضوع راضی نیستیم و استفاده از هیچ بخشی از فیلم ایر یا صوت آن توسط کمپین ترامپ را به عنوان تبلیغات سیاسی یا استفاده دیگری نمی پذیریم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در پاسخ به این اظهارات تنها از یک ایموجی استفاده کرد.

ترامپ این ویدئوی جنجالی را با پیوندی به کمک‌های مردمی تنها چند روز پس از آن منتشر کرد که هیئت منصفه فدرال او را به اتهامات مربوط به مدیریت اسناد طبقه‌بندی شده متهم کرد.

بن افلک و مت دیمون در برابر دونالد ترامپ / مشکل جدید آقای نامزد!

کمی بعد، سخنگوی Artists Equity، که توسط دیمون و بن افلک اداره می شود، گفت:

ما صریحاً اعلام می کنیم که تحت هیچ شرایطی استفاده از محتوای ایر فیلم توسط کمپین ترامپ را که مستلزم تأیید یا رضایت باشد را تأیید نمی کنیم.

در همین حال، شرکت دیمون و افلک در این مسیر تنها نیستند. زیرا آنها اطمینان می دهند که ترامپ سال ها بدون کسب مجوز از مطالب متعدد استفاده می کند. بن افلک و دیمون در گذشته از منتقدان ترامپ و از حامیان حزب دموکرات بودند.

در سال ۲۰۱۷ بود که مت دیمون در گفتگو با هالیوود ریپورتر، اقدامات ترامپ را «مضر» خواند و از انتقاد جیمی کیمل از ترامپ تمجید کرد. بن افلک پس از ملاقات با ترامپ در هفته مد میلان نیز از ترامپ انتقاد کرد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا