اخبار روز

بنزین گران شد!/جزئیات افزایش قیمت بنزین

به گزارش پی ام آپ، پس از چندین سال بحث و گمانه زنی در خصوص استفاده از ظرفیت کارت های بانکی برای عرضه بنزین، سرانجام دولت گام جدیدی در این زمینه برداشت.

کارت سوخت بنزین حذف شد و طرح جدید بنزین دولت ابراهیم رئیسی رسما راه اندازی شد. روش عرضه بنزین با کارت سوخت بنزین تغییر می کند. در پی اعلام رسمی حذف کارت سوخت بنزین و اجرای طرح جدید، نگرانی ها از افزایش قیمت بنزین افزایش یافته است. قرار است کارت سوخت بنزین حذف شود. تصمیم جدید کارت سوخت بنزین و طرح تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و بر اساس کد ملی تا پایان تیر ماه سال 1402 به طور کامل اجرا می شود و در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل تست و صدور مجوز، در مرحله اول این طرح توزیع بنزین سوپر بدون سهمیه مصوب بنزین از طریق کارت بانکی و برداشت کارت سوخت از بنزین آغاز می شود.

یکی از برنامه های دولت که پس از سال ها تاخیر راه اندازی شده است، توزیع آزمایشی بنزین با کارت بانکی است که پس از گذراندن مرحله آزمایشی به صورت گسترده اجرایی خواهد شد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از اجرای طرح پایلوت عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در جایگاهی در تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل تست و صدور مجوز، در مرحله اول این طرح توزیع بنزین فوق العاده از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا