اخبار روز

بنزین رکورد جدیدی ثبت کرد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نسبت به روند افزایشی مصرف بنزین هشدار داد و از هموطنان خواست تا با کنترل مصرف سوخت و رصد مشکلات مربوط به مصرف بهینه، هموطنان را یاری کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: از ابتدای نوروز تاکنون به طور میانگین 120.8 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

به گزارش مگتو، بر اساس اطلاعات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تا روز دوشنبه 13 فروردین ماه جاری 104 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11.7 درصد افزایش داشت. 93.1 میلیون لیتر مربوط می شود.

بر اساس این گزارش از ابتدای نوروز تا امروز (یکم تا سیزدهم). فروردین 1403) به طور متوسط ​​روزانه 120.8 میلیون لیتر بنزین در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل (اول تا سیزدهم) توزیع می شود. فروردین 1402) با 6.9 میلیون لیتر یا 6 درصد افزایش به 113.9 میلیون لیتر رسید.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نسبت به روند افزایشی مصرف سوخت هشدار داد و از هموطنان خواست با کنترل مصرف سوخت و توجه به جوانب مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در تامین سوخت هموطنان یاری کنند.

در نهم اسفند ماه سال 1402 (آخرین روز سال گذشته) بیش از 152 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد و رکوردی بی سابقه در مصرف بنزین در سراسر کشور به ثبت رسید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا